dat moet je niet doen hoor dat doet zeer! wat jammer van dat jurkje ,zulkde dingen heb ik nu ook altijd haha
ga zaterdag weer heen hopen dat ie er nog is pffff ben zo bang als ik die kleine maat neem en ik grote beeeb krijg dat ie dan niet past ik heb zelf nooit maatje 50/56 gehad begon meteen bij 62
Flex, balen zeg, van je jurkje. Kan me precies voorstellen hoe je je voelt, zou mij ook kunnen overkomen. Zou de marktverkoper niet nog aan zo'n jurkje kunnen komen? Wist trouwens niet dat sommige baby's 1 of 2 maten overslaan... Ga ervanuit dat die van mij klein is, ze loopt nu al een week achter qua groei. Morgen wil ik gaan shoppen. Weet iemand of de winkels open zijn met carnaval hier in het Zuiden? Ik heb vandaag heel veel sites gezocht met leuke babykleding, je zit zo uren achter een laptop. Maar er zijn veel leuke kleertjes! Weet iemand nog meer leuke sites? Of is dat reclame als we dat hier zouden opschrijven? Wat een superrustig weekend hier.
He flex jammer van je jurkje, maar ook voor mij heel herkenbaar, ik wil ook altijd even verder kijken met het gevolg dat het weg is. Ik hoop voor je dat volgende week toch nog een kan kopen.. Ik woon niet in het zuiden en zou dus neit weten of de winkels open zijn. Kan zo ook geen internetsite bedenken met leuke kleding
Goedenavond allemaal, Voor alle zieken veel beterschap, en voor alle carnavallers ik hoop dat het leuk is. Hier wordt de griep al snel minder , alleen ik begin nu een verschrikkelijk hoestje te krijgen alles doet er zeer van en ik hou me hard vast voor vannacht . Ik dacht dat er een site met babykleertjes van olilly was die olywood ofzo heete daar hebben ze echt hele vrolijke kleertjes, het is een outletshop van olilly.
Fl3x dat is balen van het jurkje zeg, gewoon aan de marktkoopman of vrouw vragen of ze er nog aan kunnen komen. Ik ga niet peter r kijken want het is voetbalavond op tv
Ik ben zelf dol op kleertjes van Noppies en No-No, jammergenoeg kan ik maar geen online shop vinden van No-No. Het winkeltje wat ik ken wat het verkoopt had echt alleen nog een paar dingetjes, ik heb wel een supercute pakje nog kunnen 'scoren' van No-No, maar wil meer! Ook een supersetje van Noppies... Ik heb nog heel veel van de vorige natuurlijk, maar ik moest wat kopen Zal een fotootje van de kleertjes plaatsen PS: En als iemand een online shop van No-No weet....GRAAG!
Olliewood heeft inderdaad ook leuke kleertjes en ook flink afgeprijsd! Cellie, ik vind zo snel ook niks van No-no dat je online kan kopen. Ook google vindt niet zoveel. Vreemd. Nog een vraagje, daar heb jij vast wel ervaring mee Cellie; jumpsuits, zijn die handig en mooi? Als ik ze zo zie, vind ik ze niet zo mooi. Maar misschien zijn ze wel heel praktisch...
Cellie leuke kleertjes zeg ik ga me bed opzoeken in de hoop dat ik slaap voordat hubbie komt, want anders ga ik hem geheid wakker houden met me gehoest, morgen bel ik de huisarts maar even of ik iets mag, want me buik en hoofd inden dit niet prettig meer. Weltrusten meiden
@Zonneschijn; met jumsuits bedoel je waarschijnlijk een-delige pakjes? (Ook wel boxpakjes?) Ik vind ze voor kleintjes echt ideaal! Dan liggen ze nog zo veel en dan is het ook lekker in bed. Wel zónder voetjes, met is zo irritant, ben je altijd de voetjes kwijt Ook handig om te weten, mijn ervaring is dat die pakjes qua maat kleiner vallen als een los broekje en truitje. Bedankt voor de reacies, leuk!
@ Celie: heel leuke kleertjes hoor. Ik ga ook veel van die pakjes kopen. Werd me aangeraden door mijn schoonzus, en zij kan het weten want ze heeft er 4 . Zo kan je ze overdag bij jou nemen en in bed stoppen zonder constant van kleertjes te moeten wisselen. Mij werd ook afgeraden om maatje 50 te kopen. De meeste kindjes zijn tussen de 48 en 53 cm groot bij de geboorte, dus kunnen ze die maat amper 2 weken dragen. Ik denk dat ik maar 2 setjes in die maat ga kopen. Verder hier alles OK. De baby stampt er al flink op los en mijn buik groeit met 1 cm per week! Nog 8.5 cm te gaan dus
Geen van mijn 4 kinderen heeft ooit maatje 50 kunnen dragen hoor....ik zou er niks van kopen Beter een maatje 56 een mouwtje omslaan Het gaat zo vreselijk hard!
Goeiemorgen allemaal, Wat was het spannend gisteravond Peter R de Vries! Hoop dta ze het mannetje snel oppakken wat een jong. Zo straks ga ik kijken bij een dagopvang..... En daarna naar de vk, word een drukke dag voor me. En sinds kort weer erg snel moe de laatste tijd. Zal wel weer uitgeteld zijn vanmiddag. Gr's Esther
@ minnie ik wou ook dat de klachten minder werden of helemaal weg gingen maar ja. ben gisteren naar een carnavalstoet gaan kijken met de kindjes en had s avonds ongelofelijk veel pijn heb ook de indruk de baby is gezakt zit echt heel laag heb ook een druk onder mijn buik wat zou dit kunnen zijn herkend iemand dit? ben toch wel ongerust maar mijn gynaecoloog is met verlof. Wat zou ik het beste kunnen doen?
goeiemoggel! heb eigenlijk niets te melden... degene die vandaag naar verlos moeten s6! ik ga vandaag maar eens wat aan rommellen in huis heb me hemeltje en de daarbijbehorende lamp ook binnuh erg leuk!
goeiemorgen! ik heb dat gevoel ook dat het heel erg laag ligt als het bewegingen maakt voel ik dat helemaal onder zeg maar en bijna nooit boven druk onder je buik zou ik nie je niet kunnen vertellen wat het is gwoon ff bellen d88 ik naar het zkh waar je onder controle bent daar lopen vast wel meer gynaecologen rond togh? nou niet te druk maken in ieder geval!
Bij mij ligt ze ook heel laag! Ik voel haar soms tegen me schaamstreek aan schoppen. Maar die pijn heb ik niet..... Althans druk wat je zegt. En even naar de HA gaan?
De gyn heeft wel een vervanger toch? Ik zou gewoon even bellen als is het maar voor je eigen gemoedsrust.