Heeft iemand gisteren de gouden kooi gezien? daar ging die mike (zwerver) stage lopen bij een bouw bedrijf om de zeeman te verbouwen nou die zeeman heb ik gewoon gewerkt! haha vet om te zien haha
Heb net de inhoud van onze geboortekaartjes klaar! wordt erg leuk hihi mijn moeder heeft de kaarten zelf al allemaal klaar dus zodra het is geboren kan me broer me tekst uitprinten en in het kaartje plakken ik hoef niks meer te doen
O, wat een geruststelling moet dat zijn zeg, fijn! Wij hebben nog steeds hét kaartje niet gevonden. Moeten toch echt eens wat serieuzer ernaar op zoek gaan. Wanneer moet je dat uiterlijk gedaan hebben? Ik ga straks de pc afsluiten en naar bed, het is weer mooi geweest voor vandaag. Welterusten allemaal en tot morgen.
Haha, ik heb me bedacht. ga nog niet naar bed, maar nog even geboortekaartjes kijken op internet. Kan morgen toch uitslapen.
@ Coco: Ik ga pas vanaf eind maart/begin april op zoek naar geboortekaartjes, dus nog genoeg tijd. Ik ben wel laatst al begonnen aan een lijst wie ik niet vergeten mag om een kaartje te sturen.
Wij willen graag een kaartje met een foto van de baby erin. Nu hebben we daar een paar voorbeelden van gezien in boeken, maar waren nog niet helemaal overtuigd, was net niet onze smaak. Toen hebben we nog even gedacht aan zelf ontwerpen, maar dat wordt denk ik ook geen succes, want we zijn allebei niet zo creatief. Dus ben nu een beetje op internet aan het zoeken voor een kaart waar je zo de foto van de kleine in kan schuiven. Maar is toch anders dan de kaartjes 'in het echt' bekijken. Heb wel net op een site 2 voorbeeldkaartjes aangevraagd, dus die krijg ik hopelijk volgende week thuisgestuurd. Kan ik beter beoordelen of ik em leuk vind dan via internet.
Ja, dat is ook heel belangrijk, Melanie. Wij gaan de lijst met genodigden voor onze bruiloft er eens bijpakken, beetje schrappen en dan zijn we al een heel eind. Ben benieuwd op hoeveel kaartjes we zullen komen. Wel een stuk minder dan dat we gasten op de bruiloft hadden, want die hoef ik echt niet allemaal over de vloer, haha...
Iemand misschien nog een idee van een site met kaartjes waar je een eigen foto in kan schuiven/plakken?
Geeft niks en dank je wel! Ik lach me dood om jullie, ik maar denken dat iedereen het helemaal geheim hield! Maar eens kijken hoe lang wij het volhouden dus, hahaha...