Ja, wij hebben daar ook al een aantal van in huis, een hoop gekregen. Vroeg me gewoon opeens af wat het verschil was. Meiden, ik ga even de ramen zemen. Het komt opeens opzetten dus kan het maar beter meteen doen, anders is mn zin weer weg.
Zijn jullie allemaal in slaap gevallen ofzo? Ben hier nu helemaal alleen volgens mij... Kom op meiden, ik wil kletsen!
Essiegirly, hè wat balen, zo'n bacterie. Snap dat je behoorlijk kwaad was, je voelt je al zo lang rot. Hopen dat het nu snel beter gaat. Flex, ruzie is nooit fijn . Zijn jullie ook allebei zo eigenwijs om het niet goed te maken (dat is bij ons namelijk vaak zo). Hopelijk komt het vanavond snel weer goed. Spirit, da's niet niks, stoppen met werken. Hoe vind je het zelf? Ik zou het heerlijk vinden om niet meer te hoeven werken, maar dan moet ik me wel goed voelen... En dat is bij jou naturulijk wel anders. Hoop voor je dat de rust je goed zal doen. Coco, goeie vraag idd van die pakjes. Bij de Hema hangen ze inderdaad bij de pyjamaatjes. Nu de zon zo schijnt, is ramen lappen geen overbodige luxe. Moet ik misshien ook maar es doen... Ik kom net terug uit de stad en heb voor meer dan 500 euro zwangerschapskleding gekocht... Er zit ook de kleding bij voor als we gaan trouwen (dus dan mag het hè..?). Hier zit een hele mooie speciaalzaak en ze hebben eht goed kijk op wat mooi is. Ze bleven maar leuke setjes aanslepen naar mijn pashokje...
zo das niet niks voor 500 euro maar als je kleren voor het trouwen er bij zitten dan valt het nog wel mee! wel leuk lekker shoppen haha...
Ja vond ik zelf dus ook Misschien dat het voor vele geen mijlpaal is hoor, maar voor mezelf wel een beetje. Vind het toch een prettig idee
@ bulldog: ja, ramen zijn gezeemd. Is altijd zo gebeurd. Aan de buitenkant hoef ik alleen het woonkamerraam te doen, de rest doet de glazenwasser, ookal zitten we maar éénhoog, wat een luxe he... @ daantje: Ja, ik kijk ook wel uit naar die mijlpaal. Weet alleen niet meer precies wanneer het is. 24 of 26 weken. Maar hoop toch dat het kleintje zo lang mogelijk blijft zitten hoor. @ zonneschijn: Zo, dat is nogal wat. Maar wel lekker hoor, even shoppen. En als je dat bedrag ook wat voor je trouwen hebt, dan valt het nog wel mee toch? Wat een lekker weer is buiten toch he. En ook helemaal niet zo koud. Zou het dan nu al een beetje lente worden?
ik vind het zonnetje heerlijk. heb net even lekker gewanderld met een collega. even een rondje lopen heerlijk.
ik vind het ook wel een prettig idee. ik heb net weer een contact formulier ingevuld voor de 2 pretecho hoop dat ze me snel terug bellen.
hey meiden wij zijn net bij het gemeentehuis geweest om de beeb te erkennen tis al weer goed tussen ons hoor ging eigenlijk ook nergens over maarja kennelijk vondt hij van wel terwijl hij kwaad was zat ik te lachen haha en zei kijk nou hoe balachelijk je reageert toe zei hij dat ik stom reageerde ging over dat ik drinken moest pakken en deed het niet. ten 1ste ik hoefde zelf geen drinken dus zei niet alla minuut heb nu geen zin uur later na wie is de mol tegen het einde van het programma zei die ik lust wel wat drinken toen zei ik normaal als je zo'n dorst hebt pak dan zelf effe wat en was het na 10 min weer vergeten toen ging ie rare gebaren maken nou toen zei ik beetje bozer van als je zo'n dorst hebt pak dan zelf! en dat deed ie ook al,leen voor zichzelf en vervolgens kreeg ik me toch een lading kwaaiigheid over me heen haha slaat nergens op ! maar hij vindt dat ik me excusses moet maken nou mooi nie!
Hoi allemaal, Ik ben net klaar met werken! Pff word wel erg zwaar, en mijn rug is echt brak! Ik had nog plannen om mijn huis te stofzuigen, maar ik denk dat ik dat maar niet doe. Eerst even rustig bijkomen. Ik zal eerst eens even beginnen met terug lezen. Groetjes