haha ilona geloof je het nog steeds niet? Trouwens leuk idee die agenda! Wil ik zeker aan mee doen! Moet trouwens zeggen dat ik vanaf gister wel wat buikkrampen heb, echt steekjes, dus dat er wel iets aan de gang is daarbinnen. Hebben jullie hier ook last van?
ik heb dat eigenlijk al vanaf mijn innesteling. ik heb net even een testje gedaan en ook daar kwam een licht streepje te voor schijn dus ik ben nu wel heel zeker.
Hey alle nieuwe juni mama's, Gefeliciteerd! Geweldig nieuws allemaal! Hiet gaat alles nog goed. Ben wel een beetje erg moe, maar dat komt meer omdat mijn zoontje al 2 nachten niet wil slapen . Hij heeft een enorme snotneus, echt heel zielig. Voel me verder prima, beetje zere borsten en een zeurderige onderbuik. Had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook. Nog een ruime week tot de echo.....poeh, wat gaat de tijd langzaam als je erop zit te wachten. Leuk idee om een agenda bij te houden. Ik heb ook nog steeds de neiging om telkens opnieuw een test te doen, kan ook bijna niet geloven dat het echt raak is. We hebben er bijna twee jaar over gedaan om zwanger te worden van mijn zoontje (in de medische molen) en nu ben ik in de eerste ronde meteen zwanger. Bijna niet te geloven zoveel geluk. Meiden, fijne dag nog. Liefs, Josie
Hoi Meryem, Heb ik ook hoor, van die buikkrampjes. Kan me ook nog goed herinneren dat ik dat bij mijn eerste zwangerschap ook had. Een beetje menstruatie-achtig gevoel. Dat verdween toen volgens mijn rond de 7e week weer. Gewoon een beetje rustig aan doen (en je lekker laten vertroetelen daar je man ) Liefs, Josie
hoi Ilona, Dank je wel voor het goed in de kalender zetten. Ik ben daar nooit zo goed in. Wel een heel leuk idee om het zo bij te houden. Weet jij al wanneer je voor het eerts voor controle moet? Groetjes, Josie
ik ga morgen de vk bellen en ik ga vragen of ik wat eerder langs mag komen i.v.m eerdere miskraam. wij zijn toen bij 13 weken er achter gekomen dat het alleen om een vruchtzak ging. ik wil er niet meer zo laat achter komen als het mis zou zijn. hoop dat ze dat begrijpen en ik eventueel eerder mag komen
Ik kan me voorstellen dat je dan nu wel eerder wat zekerheid wilt. Ik hoop voor je dat je vlot terecht kunt. Als ik voor echo moet ben ik ook nog maar 6,5 week zwanger, dus ook nog heel kort, maar wel lang genoeg om er iets over te kunnen zeggen Succes morgen, Josie
Derona meid super joh ben helemaal blij voor je Net geen mei mammie maar we houden elkaar op de hoogte,,,is onze wens toch dezelfde maand uit gekomen ...Ik wist het gewoon
Welkom voor alle nieuwe juni-mama's. Hier heel leuk vandaag... mijn collega heb ik 't in het geheim verteld (zij heeft ook nog niet zo lang een kindje). En meteen een heel enthousiaste en lieve reactie. Ze had thuis een kaarsje aangehad voor mij. Lief he! Verder voel ik me goed. Wel snel moe en als ik hard heb gewerkt of snelle bewegingen maak merk ik dat ik mijn buik voel. Leuk en apart om je daarvan bewust te zijn. Ik ga van 20 t/m 27 oktober op vakantie, lekker weekje Tenerife. Deze week maar eens bellen naar de verloskundige. In welke week kunnen jullie allemaal terecht?
he Ienieminie, Moeilijk he om je mond te houden tegen iedereen. Wij hebben besloten om nog even te wachten tot na de eerste echo. Maar ik heb er toch wel moeite mee hoor. het liefst zou ik het van de daken schreeuwen. Zeker nu ik gisteren tante geworden ben. De vriendin van mijn broer is bevallen van een zoon. En iedereen maar vragen of het bij ons nog niet kriebelt. En wij maar liegen alsof het gedrukt staat! Toch nog maar even wachten tot 22 oktober. In ieder geval gefeliciteerd voor alle juni-moeders, en een fijne zorgeloze zwangerschap gewenst.
ik kan me mond echt niet houden hahaha alleen familie,en echt goeie vrienden vertell ik het hihi heb er ook bijna 2 jaar op moeten wachten
ik snap het helemaal hoor derona ik wil het ook graag tegen iedereen zeggen. morgen maar even de vk bellen om te kijken wanneer ik kan komen. ik voel me vandaag best oke. beetje rommel in mijn buik en borsten jeuken enorm.
Heb eigenlijk weinig last van kwaaltjes nog hihihi jaaa euuh soms steken in tiet,enne rommelig gevoel inbuik ja en moeilijk naar de toilet gaan maar voor de rest niks hihi