@ schaapje ik ben op aanraden van mijn ventje naar het ziekenhuis geweest omdat mijn gyn. op verlof is daar hebben ze alles nagekeken de baby zat inderdaad wat lager was nog geen risico maar moet vanaf nu nog meer rusten, mag nu helemaal niks meer doen en mijn bloeddruk was ook aan de lage kant maar daar kon ik weinig aan doen alleen voorzichtig zijn
@ femmes: en, hoe was de 20 wk echo? @sunflower: jeetje meid, wat een schrik. Veel sterkte ermee hoor, hoop dat de pijn gauw afneemt. @ schaapje: wat leuk dat jullie je buik echt zagen bewegen! Op zich is trouwens een placenta aan de voorkant niet iets ongewoons hoor. Mijn arts zegt: het ligt precies daar waar 't hoort'. Tuurlijk is het in deze periode jammer dat je het minder voelt, maar dat komt heus nog wel wordt mij verzekerd! @ dafke: dan idd nog maar meer rust nemen Dafke. Niet leuk, maar het is voor het goede doel!
jeetje sunflower, doe rustig aan! erg heftig verhaal! beterschap er mee. mijn auto is weer gemaakt gelukkig. de startmotor helemaal aan gort... maar hij rijdt weer! hoe lang blijven jullie eigenlijk werken op een lange dagen? ik werk namelijk op vrijdags van 9 tot 9 (gaat me gelukkig nog wel goed af) maar doe wel staand werk, in een schoenwinkel, en ik weet wel dat ik zeker met 6 weken voor de bevallingsdatum met verlof moet. of moet je dat gewoon aan voelen, en zeggen dat ik maar tot 6 uur ga werken als het niet meer lukt? kan het er nog niet met mijn baas over hebben, want zij is net bevallen van een meissie.
morge meiden, jeetje wat stil hier! gisteren de logeerkamer opgeruimd en babykamer omgegooit heb het bedje nu ergens anders staan en de nieuwe kast komt strax op de plek van het bedje waar het eerst stond moeten alleen dan wel wat verzinnen voor het lichtknopje alhoewel ik op internet een mega mooie plafondlamp als een wolk en sterrenhemel daar zitten 3 touwtjes aan om de lamp aan te zetten zo als je het wil hebben ow echt [prachtig!
Mogge allemaal! Sunflower, laat je lekker verwennen en doe t rustig aan! Tjee, dat is schrikken zeg! Ik heb voor niets klamme handjes gehad, de 20-weken echo was SUPER! Ik ben helemaal verliefd.... de koffie die ik op aanraden had gedronken, om de kleine wakker te maken (da's gezelliger.. ) hielp iets te goed. Ons uk was niet stil te krijgen, alleen maar zwaaien en spartelen . Gelukkig was alles goed en qua groei precies midden op de curve. Placenta ligt helaas aan de voorkant, maar we weten nu dat alles perfect is, (een kind 'uit t boekje' volgens de echoscopiste...) dus dan geniet ik nog maar ff van de rust Ons mupke ligt trouwens ondersteboven met zn hoofdje (of zijn hoofdje, we weten t niet!) in mn lies en zn gatje bij mn navel, en dat dacht ik al wel gevoeld te hebben. Blijkbaar gaan ze binnenkort pas draaien? Jee, wat ben ik impressed zeg! Over een week of 5 voor de 3d echo! Gisteren overigens ook nog een vriendin helpen poetsen omdat ze ging verhuizen, mijn rug is nu echt killing, en mijn bekken ook, ik ben van ellende vanochtend uit mn mandje gegaan.... Nou, ik ga lekker verder genieten. Fijne zondag allemaal en geniet ervan! Flex: leuk jurkje zeg!
Ik voel de beeb de laatste tijd niet tot heel licht en weinig maakte me zorgen van toen ik net me bed uit kwam rollen heb ik maar meteen de angelsound gepakt en daar hoorde ik wat ik wilde horen hihi ze bewoog wel dus ligt vast weer met het ruggetje naar mijn buik hoorde ook een raar geluidje door het hartsagje heen geen id wat ze aan het doen was maar klonk wel gek hihi Ik ben iig weer opgelucht
Sunflower dat is echt wel schrikken zeg! Doe maar lekker rustig asan de komende tijd! Dafke sterkte en voor jou ook rustig aan doen! Sjoon je lichaam geeft vanzelf aan als je teveel doet. De 1 kan alles blijven doen en de ander kan nog maar weinig doen. Femmes mooi hè die echo!
Fijn te horen dat alles goed was Femmes! Ben je ook al een beetje verliefd geworden op jullie kleine uk? Ik merk echt dat dat bij mij begint te komen sinds die 20 wk echo!
@ femmes fijn dat je echo goed was op naar de volgende echo he moet nog ongeveer 4 weekies w88 na mijn verjaardag ga ik um laten doen denk dan op zaterdag 22 maart moet nog ff afspraak maken
@ Sunflower hey wat vervelend voor je sunflower... Gelukkig is alles wel op tijd nu goed gekomen! Ik heb een stollingsafwijking en ik moet straks in het kraambed fraxiparine spuiten. Heb jij die ook? Liefs en sterkte! @ Daantje... wat een fantastisch duidelijke foto's van je kindje in je album! Echt prachtig! @ Flex.. ik ben gisteren 31 geworden
[quote="Blondie @ Flex.. ik ben gisteren 31 geworden [/quote] Gefeliciteerd nog blondie! Heb je een leuke dag gehad? @flex: ik ben in december ook 31 geworden
26 mei 2008 onsukkie - 23 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - ? jaar - 1e kindje - waar? - (meisje) 1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - 4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 7 juni 2008 Meryem85 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim) 8 juni 2008 Zonneschijn - 32 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 elleno6 - ? jaar - ?e kindje - waar? - 12 juni 2008 Schaapje82 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 25 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (jongen) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 16 juni 2008 Esje1977 - ? jaar - ?e kindje Tweeling! - waar? - (meisje) en (jongen) 17 juni 2008 claudia0404 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - waar? - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim) 18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 24 juni 2008 elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding 26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - waar? - 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 10 Meisjes : 23 Verrassing : 7 Geheim: 3 Onbekend : 7 Tweeling : 2 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn Op dit moment zijn er 48 Juni mama's * Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl* Gefeliciteerd meiden! heb het veranderd
@ sunflower: ik heb zelf ook trombose in mijn rechterbeen. En ik moet in mijn kraambed preventief spuiten (heparine). In principe ben ik wel "gezond verklaard" maar het gaat nooit meer over. Het blijft altijd bij. Het is maar goed dat je er op tijd bij bent, want er kan altijd nog doorschieten naar je hart, longen of hersenen. En dan ben je verder van huis. Ik zelf moet ook altijd rekening mee houden met wat ik doe. Maar ik moet zeggen: het went wel. Het is even schrikken want je denkt: het komt toch altijd bij ouderen voor. Nee dus. Ik was 19 toen ik het kreeg en dan stort je leven toch wel in. Voor vragen mag je me altijd een pb'tje sturen hoor. Ik heb al die medische molen meegemaakt. Trouwens, dan heb ik nog een vraag voor de forumleden: Ik heb een trekkend gevoel onderin mijn buik. Bij mijn liezen. Zou dit bandenpijn kunnen zijn. Het is wel irritant en ik heb er niet altijd last van. Wat zou dit kunnen zijn? O ja... vandaag ben ik 20 weken en woensdag hebben we onze 20 weken echo. Maar het blijft voor ons een verrassing wat het wordt. Ik ga weer verder lezen, maar ik wil sunflower wel even een hart onder de riem steken, want je bent echt niet de enige hoor. Gr. Bianca75
Verliefd? Tot over mn oren, niet te geloven. Ik kijk steeds weer naar de foto's en de DVD heb ik vanochtend ook alweer opgezet. Gaaf he!