ik was ook blij dat ik EINDELIJK wat aan kwam, ik was eerst een kilo of 3 afgevallen, at ook wat minder de eerste 3 mnd, en ben sinds deze week eindelijk meer als wat ik normaal weeg! hahaha maar ach, wat er niet bij komt, hoeft er ook niet af straks...
Sunflower, hè wat vreselijk zeg! Gelukkig gaat het nu wat beter. Hopelijk snel nog beter! Blondie, nog gefeliciteerd! Femmes, fijn dat alles goed was! Zo te lezen heb je er erg van genoten! Wat een superweer hè. We zijn gaan kijken hoe het met ons nieuw- te bouwen huis is, het blijkt dta we 15 minuten wandelen van het bos komen te wonen! Een erg leuk vooruitzicht en toch nog in de stad wonen. Jullie ook een fijne dag gehad? Morgen moet ik weer werken na een week vakantie. Heb er helemaal geen zin in...
Sunflower, jemig echt schrikken hoor. Vandaag heerlijk naar het strand geweest met nick, we hebben echt genoten, nu zag ik alleen toenik thuis kwam allemaal vlekken in me gezicht dus ik hoop niet dat dat het beruchte zwangerschapsmasker is
@ Sjoon, lange dagen werken zit er voor mij niet meer in. Ik werk in de horeca en dat is dus lichamelijk ook erg belastend. Normaal draaien wij ook dagen van 10/12 uur. Ik werk normaal 38 uur (op papier) maar dat is nu niet meer mogelijk. Ik zit nu voor 18 uur in de zw, en werk nog 5 dagen van ongeveer 4/5 uur. Ik heb dit onderling met mijn werkgever goed kunnen regelen. Het kost hen verder niets, want als je door zwangerschap in de ziektewet komt, word dat betaald uit een speciaal potje daar zijn ze voor verzekerd. Dus als ik jou was zou ik gewoon met je werkgever gaan praten. Van 9 tot 9 werken is wel erg lang. Zolang het gaat is dat geen probleem, maar als je er last van krijgt moet je echt naar je lichaam luisteren. @ sunflower, jeetje dat was wel even schrikken denk ik. Ik hoop dat het gauw beter met je gaat. Ennuh laat je nu maar extra veel verwennen! @ erannick, hoop inderdaad niet voor jou dat dit een zwangerschapsmasker is. Heb gelezen dat je dit na je zwangerschap kan blijven zien. Voorzichtig met de zon! Verder gaat hier alles gewoon zijn gangetje! Mijn vriend heeft gister voor het eerst de baby gevoeld. Ik helemaal enthoussiast, hij heel luchtig oh was dat het. Ach ja wij moeders hebben op dit moment toch een andere band met de baby dan de papa. Niet dat hij niet blij was, maar toen ik de baby voor het eerst voelde ging ik helemaal uit mijn dak. Denk dat ik dat van hem ook een beetje verwacht had.
Goedemorgen, De vlekken zijn weggetrokken gelukkig ik schrok er echt ff van. Zo ik ga nu maar weer eens in de babykamer knutselen
hallo, ik ben er ook weer. ben vorige week woensdag naar de arboarts geweest, die zei dat ik voorlopig niet mocht werken. viel me erg tegen omdat ik had gedacht om toch halve dagen te gaan werken. word helemaal gestoord thuis. maar hij vond het toch verstandiger dat ik thuis bleef. dus nu ga ik maar helpen op de school van mijn zoontje. leesmoeder enz. ook heb ik me aangemeld voor zwangerschapsyoga, begin hier 5 maart mee, heb er wel zin in. bloeddruk is nog steeds hoog, maar volgens mij blijft dit zo tot na de bevalling.
meiden bedankt voor de felicitaties.. ja ik heb een leuke dag gehad.. maar was liever 30 gebleven Angelique heb je gisteren in het zonnetje gezeten? Want dan kan dat idd dat zw masker zijn. Bianca jij dus ook al een stollingsafwijking. dat zijn er dus al 3. bij mij is het ontdekt omdat ik 2 miskramen heb gehad en daardoor stollingsonderzoek is gedaan. Ik hoef alleen maar mezelf te spuiten met fraxiparine in het kraambed en verder als ik gewoon wat beweeg is het okee. zie er ook niet tegen op. Ben verpleegkundige en heb die spuitjes al vaak aan anderen gegeven. Stelt niks voor. Krokus alvast een fijne dag en wel goed van de arboarts hoor om je thuis te laten. Je kindje is het allerbelangrijkste. Je bloeddruk kan vanaf nu eerst nog wat dalen..of vervolgens weer later in de zw schap te stijgen... Morgen wordt de babykamer bezorgd! Leuk! Liefs!
Zo ik post eerst even een berichie weer Ik weet niet hoeveel ik moet bijlezen nog Maar het weekend was natuurlijk veeeeel te mooi weer en dan is onze agenda vanzelf zo vol hahaha Jullie ook allemaal zo genoten? Wij zijn lekker buiten gaan schilderen aan het bedje van ons dametje! Want we moeten nog 2 kamers in orde maken tussen de bedrijven door! Maar het papierwerk is in ieder geval geregeld dus dat is 1 zorg minder. En we zijn uit de zwangerschapscursus he Femke? toch maar Yoga proberen ik ben benieuwd..moeten we vantevoren nog even een outfit scoren wat vind jij of gewoon een broek met T-shirt? hehe Nou ik ga nu maar eens bijlezen en klets daarna weer verder hoor
@ blondie: nog gefeliciteerd met je verjaardag. En toch nog een vraagje aan jou (als verpleegkundige). Aangezien ze mij voorschrijven om in het kraambed te gaan spuiten. Moet ik dit zelf doen (heb het nooit gedaan, heb altijd sintrom geslikt) of komt er een verpleegkundige dit doen of iemand anders. Want ik moet dit 6 weken lang gaan doen, nadat ik bevallen ben. Verder gaat het hier errug goed. Komt waarschijnlijk door het goede weer van gisteren. Vandaag zit ik op m'n werk en de zon straalt nog steeds Heb wel zin in de lente hoor. Volgende week maandag begin ik met mijn 1e les zwangersschapsgym. Lijkt me toch wel leuk. Nou, ik ga weer wat werken. Houdoe, Bianca
Mijn verloskundige wist niet dat ik vpk was en zei: wij doen het de eerste keren en daarna moet je hetzelf doen.. Dus toen zei ik: ach ik wil het meteen wel zelf doen hoor.. Dus de kans is er dat je vk het eerst doet en dan jij onder begeleiding en daarna alleen. Het zijn kant en klare spuitjes en moet in je buik, onder de huid gespoten. (dus ook kleine naaldjes )Dus het komt goed! Maar mss krijg je wel prikles ofzo..ik weet het niet...Moet je anders even opschrijven en meenemen als vraag naar je verloskundige. Liefs!
PFFFF ik ben nu pas klaar met bijlezen hahaha niet normaal zo veeeeel.. Ik zal kort wat reacties neerzetten hier over de pagina's: Ik heb luiers maatje new born 3-6 kilo, van die kleine kun je altijd nog halen mocht het weer zo'n kleintje worden bij ons. Vaak groeien ze zo uit de eerste luiers. bedje opmaken was bij de eerste ook wennen maar je rolt er zo in..en al die poespas is uiteindelijk echt niet meer nodig alleen in het begin. Producten ook niet te veel kopen, bad olie is prima niet te veel poespas in het begin! toch niet goed voor het tere huidje en de kruidvat loopt niet weg dus je hebt het zo gehaald Mijn vriend voelt de baby al ff + je ziet het ook goed aan de buitenkant schoppen! Is ook 2e kind met placenta aan de achterwand! Maar poeh wat kan die van ons schoppen zeg! geslacht geheim houden is moeilijk! beste vriendin en overbuuf waar ik het meeste mee weg ben weten het al omdat ik dus idd kan shoppen dan nu denken de mensen gewoon dat we het niet weten, krijg je ook geen gezeur Verder dames die jarig zijn geweest nog gefeliciteerd! En voor de zieke dames extra knuffel en beterschap 8) Ik ben eindelijk pijn en overgeef vrij.. dacht ik vanmorgen moest ik ineens weer spugen Maar het ergste is gelukkig al achter de rug! Nou ik ga ons dametje maar weer ophalen van de peuterspeelzaal nu hihi tijd vliegt voorbij!
@ Krokus: ben je imuun voor CMV? Anders mag je niet op een school werken? Mijn buurvrouw zit om die reden ook al thuis (8 weken zwanger).