Bianca ik denk dat het idd bandenpijn is. Blondie nog gefeliciteerd! Zonneschijn werkse na een weekje vakantie! Erannick misschien heb je vlekken door de eerste zon? Krokus sterkte met thuiszitten maar zo te lezen zorg je zelf wel voor voldoende afleiding! Bwtje ik hoop voor je dat het overgeven gauw verleden tijd is voor je! Gisteren lekker genoten van het weer en vandaag ook weer lekker genieten, vanmidddag maar ff de stad in. Vanmiddag mijn chef bellen met het nieuws dat ik niet meer mag werken van de gynaecoloog, denk wel dat hij er begrip voor heeft.
hey dames ga nie alles bijlezen geen tijd voor hoop dat het met jullie allemaal goed gaat? met mij gaat het prima ben hier nie zoveel meer de laatste dagen tijdgebrek zullen we maar zeggen..... en genieten van het lkkere weer! groetjes mo
middag meiden, zow heb mijn werk er weer op zitten nu hier in dit huis nog hihi voel de beeb weer hevig bewegen gelukkig zag net me buik alweer omhoog springen. ga zo ff afspraak maken voor mijn 2de 3d 4d echo
Ik heb ook een afspraak staan! Ik mag 14 Maart voor die echo ben heel benieuwd..beide oma's gaan mee vooral voor hun doen we het ook! Want ja dat hadden ze vroeger allemaal niet Ik was gister de film butterfly effect aan het kijken en die duurt zo'n 2 uurtjes ofzo..en het dametje in de buik heeft al die tijd lopen schopen en doen pfff en hard! niet normaal meer nu ook weer erg aanwezig hahaha Je ziet het aan de buitenkant ook goed tekeer gaan ja!
Hallo allemaal, Zo ben vnadaag voor het eerst weer buiten geweest, HEERLIJK! Vanavond ook weer aan het werk...... Heeft lang genoeg geduurd zo.... Heb een penicilline kuur gehad. Vond het erg eng om te nemen, maar ik moest wel. Anders gaat het nooit over. Voel me ook echt stukken beter sinds ik het neem. A.s donderdag naar de 9 maandenbeurs. Heb er zin in! Ben blij dat ik me weer wat beter voel! En dan die vrijdag heb ik dta gebeuren waar ik voor gevraagd was..... Dan heb ik echo's whahahahaha Ze vroegen of ik model wilde liggen voor vk in de leer. Tuurlijk wilde ik dta, ben ik v d week gebeld of ik nog wilde..... Dus krijg ik weer mijn kleine meid te zien. En als het goed is een hele rits foto;s hihihihihi xxxx
heb gisteren een goed gesprek met mijn vriend gehad. heb eindelijk de moed kunnen verzamelen om te vertellen wat me zo dwars zit dat ik al me leven lang een angst in me heb zitten die niemand wist. als meisje van een jaar of 8 had ik al nachtmerries hierover en gisteren nacht weer me vriend zegt dat zal allemaal wel meevallen voel me niet serieus genomen en daarom heb ik het eigenlijk niemand verteld omdat ik toch wel wist dat dit afgewimpeld zou worden met dat zal allemaal wel meevallen. vannacht had ik ook zo'n nachtmerrie pfff.... dacht dat erover praten een opluchting zou moeten zijn maar zo voelt het helemaal niet. ik zit met mijn handen in mijn haren niet wetend wat te doen. zal nog wel veel praten worden met mijn mannetje en hoop maar dat hij die angst van me weg kan nemen. sorry voor het klagen moest het even kwijt zit weer es lekker te janken pff
@ fl3x meid waar ben je dan zo bang voor als ik vragen mag? ik merk zelf ook dat de nachtmerries van vroeger nu weer terug komen en ze lijken 10 x zo erg! gelukkig is mijn mannetje heel lief en zorgzaam als ik hem snachts weer is wakker maak...
toen ik gisteren met me vriend in gespek was werdt ik helemaal draaierig en leek even weg te vallen weet iemand wat sit is zou dt met stres te maken kunnen hebben?
Ja kan stress zijn, maar kan ook je bloeddruk zijn. Ik heb het ook wel eens en neem dan een zout dropje of een dextro en dan voel ik me weer ok hihihi Weet niet of het jou helpt, maar is het proberen waard
Ben vandaag trouwens weer op controle geweest bij de vk en moet in Cesartherapie voor men bekken. Schijnt dat mijn zittende beroep niet echt bevorderend is voor mijn bekken. Van de vk moet ik nu afspreken met mijn baas dat ik regelmatig mag lopen. Dit zodat de klachten hopelijk niet erger worden.
@ fl3x: Hoop ik ook, want begin aardig last te krijgen van opruimwoede en dan is pijn niet zo fijn hihihi
Essiegirl, mag ik vragen waarom jij een penicilinekuur hebt gehad?want ik heb een ontstoken heiligbeen,en ik mag absoluut niks van de huisarts tijdens mijn zwangerschap,alleen paracetamol..
hoi meiden. heb me vandaag ziek gemeld heb zo last van mijn rug. gelukkig is het door het rustig aan doen van vandaag geminderd. woensdag moet ik maar even met de vk en mijn baas overleggen of ik halfe dagen kan werken. helaas heb ik een zware baan waarbij ik veel moet tillen, lopen, zitten en stressen. ik merk aan mezelf dat het aan het eind van de dag echt te veel is.
@ iedereen in lappenmand, Heel veel beterschap @ Femmes, gefeli met je goeie echo! Mijn vriendje is nu met de kat naar de dierenarts, hij lag meer levend dan dood in het gangetje. Ze waren eigenlijk al dicht, maar heb toch gevraagd of ze er nog even naar willen kijken, arm beest, hij was ook helemaal aan het schudden.