Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Hou ons op de hoogte, bwen benieuwd wat er met je kat aan de hand is.

Is het al een kat op leeftijd of niet?

2. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    wat is CMV?

3. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja dat hoop ik ook en anders ga ik het via de arbo doen.
    In de extra pauzes, waar je recht op hebt, zou ik kunnen wandelen.
    Heb nu helemaal geen pauzes..... hoop dat het lukt.

Ga in ieder geval eerst lekker nog genieten van men resterende vakantie hihihi
    Men mannetje heeft vandaag de babykamer roze geverft :D Morgen nog een keer eroverheen en dan zijn die muren vast af :D

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goede avond allemaal,

Ben 2 dagen niet op het forum geweest en heb jullie wel gemist hoor! :)
    Ga nu even terug lezen!

Liefs Minnie

5. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Nou de kat heeft een spuitje gehad :cry:

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Claire ik weet hoe het is om het zo druk te hebben!
    Heel het weekend zijn we op een beurs geweest voor het werk 600 km van huis pfff, gisterenavond 0m 22 u pas thuis gekomen en vandaag weer aan het werk, dus tussendoor moet ik wat wasjes wegwerken etc.
    Merk ook wel dat ik daardoor meer last krijg van mn rug ( vooral s'nachts) Had vannacht het gevoel of ik een superstrakke jeans aanhad, heel mn buik was keihard en mn rug deed behoorlijk zeer :x
    Ben eigelijk blij als ik rond 21.30 op bed lig!

Heb net mn vriendje naar de ah gestuurd op boodschappen te doen, normaal doe ik dat altijd graag zelf maar nu eventjes niet haha.
    Ik ben ook af en toe een beetje een perfectionist, ik wil mn huishouden op orde hebben, mn sociale contacten onderhouden, mn werk goed doen, sporten etc etc en soms is het gewoon te veel van het goede, hebben meer meiden dit?

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Jeetje meid wat een verhaal, hoop dat je snel weer opknapt, of hou je dit heel de zw,schap? En weten ze hoe het komt? iig veel sterkte meid!

8. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    hoi meiden

hoe gaat het met jullie?

ben de laatste tijd moe en erg druk met werken. Heb amper tijd voor mezelf.

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nou ik schrik me iedere keer rot als ik op de weegschaal ga staan pfff ik ben al 8 kilo aangekomen :confused: Voel me af en toe net een olifantje haha, ik snoep wel een beetje teveel chocolade op het moment :oops: die stomme paaseitjes ook.....

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O jeetje meisje toch! Ik las laatst dat je tijdens je zw,schap oude angsten bovenkomen ( gewoon eruit gooien hoor dat lucht op) En dat over de dood is ook heel normaal, omdat je een nieuw leven in je buik hebt schijnt het dat je ook aan de mindere prettige kant gaat denken nl de dood, maar zoiets moet je gauw van je afzetten meid, en iedereen heeft wel eens zo'n periode, dat heb ik ook gehad je schiet er niks mee op hoor, alleen dat het je helemaal gek maakt! Mijn advies probeer het te vergeten die enge gedachten, zoek op dat moment een leuke afleiding!
    Het is miss moeilijk maar wees sterk meissie, suc6

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Agnes was jullie kat een oud beestje iig sterkte meis, ik weet hoe het is om een beestje te verliezen!

Ga weer stoppen, ga in bad en weer naar mn bed, moe moe moe pffff morgen weer werken

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

de paaseitjes laat ik al expres in de winkel liggen! en heel af en toe neem ik chocolade mee naar huis, maar heb het ook enorm graag! vooral witte chocolade, of praline of nootjes!....mmmm

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

zow na heledag letterlijk janken en zware hoofdpijn en met 2 broers gepraat te hebben voel ik me iets beter gelukkig :)

ik moet volgens hun met me ouders praten dat ga ik dan maar doen en hopen dat ik dan helemaal opgelucht adem kan halen :D

schijnt allemaal niet zo erg meer te zijn als ik dacht dat is een hele opluchting

14. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Ik weet niet of peniciline helpt voor jouw klacht Claudia, maar het is echt onzin dat je het niet mag hebben tijdens de zwangerschap hoor! Ik heb het voorgeschreven gekregen van mijn gyn, en die zal het toch wel weten! Was toen voor een blaasontsteking trouwens.

15. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Ach wat verdrietig voor je Agnes78! Heel veel sterkte hoor, want er is niks aan als je je kleine vriendjes moet missen.

16. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ Fl3x: Fijn dat je erover hebt kunnen praten flex! Ik herken de reactie van jouw vriend wel hoor. Die van mij probeert ook juist om mij op te beuren net te doen of het helemaal niet erg is. Dat werkt nou net averechts, maar is volgens mij veel mannen eigen...

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

AAAAH meis nee toch wat verdrietig zeg! :cry: heel veel sterkte meissie

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

jah idd maar ik zat te janken achter de laptop hij vroeg moet ik bij je komen zei nee want was met me broer in gesprek hij wil me echt helpen vindt het ook lief was vanmiddag naar bed gegaan omdat ik even wilde ontspannen voor het kindje :rolleyes: maarja lukt nie egt hoorde mijn hart gewoon keihard kloppen...

half 7 kwam me mannetje thuis had nie eens gekookt :oops:
    maar hij was niet boos gelukkig hij begrijpt het wel denk ik :D wat zou ik zonder hem moeten he :)

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hey meiden. Ben er weer even. Van het weekend hard gewerkt en in de babykamer bezig geweest. Nu even snel online en straks naar bed, want ben echt doodmoe. Maar eerst even bijlezen vanaf vrijdagnacht.
    Oja, vanavond bij de verloskundige geweest. Bloeddruk en hartje en alles was goed, maar de datum wordt niet aangepast. Dus blijft 18 juni, ipv 12 juni.
    Welterusten alvast voor iedereen die bijna naar bed gaat. Morgen ben ik weer lekker aanwezig.

20. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Hoi as mama's

Ik ben er ook weer even..
    Gisteravond heb ik me 20 weken echo gehad, alles zag er goed uit en ik weet wat het wordt! ik kom de jongens versterken, tevens ga ik in het ziekenhuis bevallen..dus dat kan dan weer op de lijst...

Het valt me op dat de meest toch last hebben van allerlei kwaaltjes terwijl ik vaak heb moeten aanhoren dat je je na 3 maanden kip lekker gaat voelen...
    in mijn situatie is dat helaas niet het geval, ik heb nog een halve dag in het ziekenhuis gelegen vorige week, omdat me bloeddruk en me onderdruk opeens veel te hoog waren en maar bleven stijgen, ten opzichte van de eerste 3 controles, ze dachten dat ik misschien wel zwangerschapsvergiftiging had maar dat was gelukkig niet het geval...
    ik voel me nog steeds vaak misselijk en geef ook nog veel over. Ik mag de komende 3 weken ook niet werken en daarna heb ik telefonisch contact met me bedrijfarts over de voortgang...dus voorlopig zit ik thuis...ik kan niet zeggen dat ik het vervelend vind, want ik voel me vaak te beroerd om uberhaubt iets te ondernemen (werken lukte ook al niet goed, en ik heb nogal een stressgevoelige baan, vaak ongemotiveerde en verbaal agressieve clienten), en nu kan ik ten minste aan het kinderkamertje gaan beginnen, daar hebben we nog niets aan gedaan....

nou ik ga weer even liggen...

fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina