Ja ik denk het wel, hij kwam uit het asiel, dan weet je het nooit helemaal zeker. Toen was hij ook al wel ziek, maar niet zo erg. Heeft ie toch nog een huis gehad de laatste maanden van zijn leven. Hij had nier en lever falen. Mijn vriend heeft hem weer meegenomen zodat we haar in de tuin kunnen begraven onder de appelboom. Maar het blijft sneu, zo'n beesie. @jeslin , weer een voor het blauwe team, welkom in het team meid, hahaha
Een virus waar je al dan niet imuun voor bent. Ben je dat niet en raak je besmet tijden sje zwangerschap kan het leiden tot miskraam of misvormingen. Je kan het enkel krijgen via de stoelgang, speeksel of 'snot' van anderen, vooral kindjes. In België wordt je daar standaard op getest. Ben je niet imuun raadden ze je af om met kindjes in nauw contact te komen, zelfs je eigen kindjes. Testen ze dat niet in Nederland?
heb er ook nog nooit van gehoord? Tot welk stadium is het gevaarlijk...of is het gedurende je hele zwangerschap?
goeimorgen alles goed hier? hie ga het wel heb op het moment erg last van me rug net boven me kont zeg maar tisnet of er iets klem zit doet echt zeer! @jeslin gefeliciteerd met jullie zoon ! jeetje das ook schrikken dan! een paar weken thuis zitten is ook niks mis mee!lekker kamertje in orde maken is ook leuk alleen dat je neit veel kan/mag doen is iets minder. hopen dat het snel beter word je bloeddruk! ik mag vandaag weer naar de vk ben benieuwd of me bloeddruk gestegen is zal wel niet ben af en toe nog steeds duizelig.en hartje luisteren weer hihi. ben deze week ook niet veel online me schoonouders hebben een nieuw huis dus ga daar een beetje mee helpen.
Had ik verteld dacht ik.....? Ik heb al een dikke maand last van de griep! Heb ik bloed laten prikken... zat er een bacterie in me die eruit moest! Is ook niet goed voor de kleine! Dus vandaar dat ik dus die kuur heb gehad! Als me bloed vandaag niet aangaf dat ik verbetering had... WAT GELUKKIG ZO IS.... Moest ik worden opgenomen. Dus vandaar fl3xgirl Praten helpt! Gelukkig dat je dat gedaan hebt, en je er wat beter bij voelt
heeft ook nog nooit gehoord van CMV? We worden hier wel getest op van alles maar of die er ook bij staat weet ik niet hoor... : Gister een leuk knuffeltje gekocht waar muziek uit kwam zo lief Vandaag om 17.00 weer naar de VK toe ben benieuwd Ik loop nog steeds 2 kilo achter dan zit ik weer op mijn gewicht! Dus officieel nog niets aangekomen haha maar het mocht er ook wel af hoor! hihi
Het is ook bekend onder de naam Cytomegalievirus. In principe je ganse zwangerschap. Het is niet super besmettelijk maar mijn nichtjes en neefjes mogen me niet meer op de mond kussen, ik mag geen pampers meer verversen en zeker niet hun fopspeen in de mond nemen. Het is niet super besmettelijk, het is weg door je handen te wassen en zo, maar hier wordt er toch op gehamerd dat je voorzichtig moet zijn.
26 mei 2008 onsukkie - 23 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - ? jaar - 1e kindje - waar? - (meisje) 1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - 4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 7 juni 2008 Meryem85 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim) 8 juni 2008 Zonneschijn - 32 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 elleno6 - ? jaar - ?e kindje - waar? - 12 juni 2008 Schaapje82 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (jongen) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 16 juni 2008 Esje1977 - ? jaar - ?e kindje Tweeling! - waar? - (meisje) en (jongen) 17 juni 2008 claudia0404 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - waar? - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim) 18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 24 juni 2008 elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding 26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 11 Meisjes : 23 Verrassing : 7 Geheim: 3 Onbekend : 6 Tweeling : 2 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn Op dit moment zijn er 48 Juni mama's * Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl* Jeslin leuk een jochie gefeliciteerd! krokus gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb afspraak voor de 3d4d echo! zaterdag 22 maart om 12 uur
Allereerst gefeliciteerd met jullie zoontje Jeslin! En welkom in het team "thuiszitters", zucht. Voel het net als jij hoor, het kan gewoon nu echt niet anders! Ik mag ook ivm hoge bloeddruk niet meer werken en de medcijnen die ik krijg slopen me helemaal. In het begin voelde ik me er erg schuldig over, nu geef ik er maar gewoon aan toe, het is niet anders. En net wat je zegt: er moet zoveel gebeuren en daar krijg je nu dan tenminste wat tijd voor, want en, en, en, dat lukt gewoon niet meer. Ook mijn kinderkamertje is nog niks aan gedaan, dus geen zorgen, we gaan lekker binnenkort aan de slag! Sterkte!
In Belgie zijn de regels toch weer net allemaal wat anders. Als je in de zorg werkt wordt je toch ook zodra je weet dat je zwanger bent naar huis gestuurd? Mijn vader heeft ook wat belgische mensen in zijn praktijk rondlopen en hun vrouwen moesten bij zangerschap dus acuut naar huis en daar blijven (verpleegkundigen). In Nederland wordt je hier dus niet speciaal voor gewaarschuwd, wel wodrt gezegd dat je regelmatig moet handen wassen. Maar vooral na het verschonen van pampers lijkt me dat nog wel evident, hahaha
Goedemiddag meiden,ik hoop dat met iedereen alles goed gaat! Dank je wel elke1976,ga ik toch eens een hartig woordje praten met de huisarts! En essiegirl wat erg zeg!ben blij dat het nu beter met je gaat! En fl3xgirl..gewoon lekker blijven praten hoor, ik heb ook een beetje last van dat soort dingen! Uhmm en dan heb ik nog een vraagje? Hebben jullie het ook zo benauwd af en toe? Vandaag 22 weken O
Jeslin super leuk een jochie gefeliciteerd! krokus gefeliciteerd met je verjaardag! De dames die naar de vk moeten vandaag succes. Pfffffff ik voel de kleinme al bijna 2 dagen niet, erg frustrerend zeg
dat heb ik ook tijdje gehad dat ik der niet voelde 3 dagen lang als het niet langer was... mssn helpt het bij jou ook om een kopje koffie of glas cola te drinken? bij mij wel iig voel der nu al 2 dagen super erg en net maakte mijn buik allerlij golf bewegingen erg gaaf om te zien ze genoot van het zonnetje
Nog geen paniek hoor, pas vanaf 26 weken hoor je het dagelijjks te voelen. Ik dacht ook dat ik het kleintje een tijd niet had gevoeld, maar achteraf bleek dat mijn rommelende darmen het gevolg waren van schoppen ertegen. De deugniet zt gewoon gedraaid en naar binnen te schoppen. Voelt echt helemaal anders. Wat extra rust kan helpen of eens heel goed lachen. Mijn kleintje heeft zich opnieuw gedraaid tijdens een comedy-avond. Mijn buik was zo aan het schudden dat hij/plots weer vooraan bezig was, en hoe!
hoi dames veel gekletst weer! meiden met goede echo's feli en weer een jocchie erbij zie ik feli hoor jeslin! verder voor de zieken beterschap ben nu zelf ook af en toe een beetje misselijk bah maar ja je krijgt er strax wat moois voor terug ik voel en zie me buik elke dag wel een paar keer bewegen de ene keer iets harder dan de andere keer hihi erg leuk! grtjs mo