nou dames een hoop minder leuke berichies hopelijk gaat het snel weer beter met ons allemaal he! Melanie ik hoop niets ernstigs voor je! sterkte in ieder geval! En hier ook een minder leuk berichie...bij mijn schoonzus is vannacht ingebroken ze zijn zelfs op de kamers van de kids gaan kijken brrrr gelukkig niets gebeurd maar natuurlijk wel alles weg ook hun 2 maanden oude gloednieuwe bak! echt balen! En gaat er iemand nog iets leuks doen met valentijn? Hier niets bijzonders maak vanavond wel iets lekkers meer ook niet hihi! groetjes en tot babbels!
melanie heel veel sterkte. je mag altijd even pben als je toch je verhaal kwijt wil. iedergeval ook gefeliciteerd met de goede echo en super leuk een jongen.
@ Melanie: Weet niet wat er aan de hand is, maar hopelijk niks al te ergs, iig toch sterkte er mee! @ bwtje: Brr... moet er niet aan denken zeg. Inbrekers in huis, terwijl je schoonzus en kinderen thuis waren. Gelukkig is het alleen bij materiële schade gebleven maar dabn nog is het erg zat. @ iedereen: Fijne middag toegewenst, en voor degenen die er wat aan doen: Fijne Valentijnsdag.
Melanie: sterkte Bwtje: Als er ingebroken wordt is het nooit prettig, maar als ze bij de kinderen op kamer geweest zijn, lijkt het me helemaal vreselijk! Wij doen niets aan valentijnsdag, maar voor een ieder die er wel aan doet een fijne dag vandaag
Happy valentine voor iedereen. Meiden ik leef heel erg met jullie mee, het is ook niet niks al het allemaal niet lekker verloopt. Wij waren al weer vroeg uit het zieknehuis met Nick en hij heeft het super gedaan, de dokter gaf nog een dapperheids diploma mee.
@Melanie P: Gefeliciteerd met je zoontje! @ilona21: Ik slaap ook heel slecht. Ik word s'nachts zowat elk uur wakker. @margotmarcel: Voor mijn man is het ook nog heel onwerkelijk, al begint het wel steeds echter te worden nu hij de kleine kan zien en voelen. Ik denk dat het besef pas echt gaat komen als ze geboren is. @erannick: En was je zenuwachtiger dan je zoontje zelf?
Wat een grote stoere knul is die Nick dan met zijn dapperheidsdiploma! Heeft ie nu verder nog ergens last van?
hahaha ik was inderdaad zenuwachtiger dan hem, mijjn man liep met hem naar de kamer en ik zat bijna tejanken in een gang vol vreemde Nick is nog erg slaperig, maar hijeet en drinkt goed en heeft weinig last geloof ik
@Erannick,sterkte met je lieve mannetje! @Melanie,sterkte,en gefeliciteerd met je zoontje.. Hier ook niks aan valentijn,gaan gewoon lekker eten thuis!ik hou iedere dag van hem en hij van mij,dus voor mij is het elke dag valentijn!
@ bwtje: wat een eng idee een vreemde in de kamer van de kinderen.... bah.... Hier nog iemand die een rotnacht heeft gehad (maar goed iedere nacht is zowat een ramp). Echt weer veel pijn gehad vannacht, iedere keer als ik me omdraaide of woelde was ik weer klaarwakker..... grrrr Krijg ik net de post met mijn nieuwe rooster en daar ken ik wel om janken... Weer heel veel ochtenden die ik moet draaien, terwijl ze weten dat ik 's nachts bijna geen oog dicht doe Weet niet goed wat ik aan moet met men baas... Vanmiddag eerste keer Cesartherapie, ben benieuwt hoe dat is.
pfff eindelijk boven klaar! moest veel was doen en poetsen! bah... nu beneden nog en dan de boodschappen, behang halen, kijken of de gordijnen al klaar zijn.. en dan rust vanavond... en en dan komen mijn schoonzus en broer van mijn vriend tot zondag gezellig mee helpen!
Oooh, nog 4 nachtjes slapen en dan hebben we weer een pretecho. Ik lijk net zo'n klein kind, ben helemaal aan het aftellen maar heb er dan ook zo'n zin in. En het is de laatste echo die we krijgen dus ga er extra van genieten want het wordt de laatste keer dat ik ons kleintje zie voor de bevalling.
Pff... ik heb al weer te lang op mijn kont gezeten en te weinig gedaan vandaag. Ga nu eerst eens wat in huis doen. Heb er de laatste tijd zo weinig zin in, maar moet toch gebeuren he.. Mannetje hoeft ook niet in de rommel te zitten als ie thuis komt.
Hey dames ben ik ook nog eens! melanie, fijn dat je echo in orde was en gefeliciteerd met jullie zoontje! ik hoop dat je snel terug erbovenop geraakt, je mag me ook altijd pm sturen hoor hier ook een rotnacht achter de rug, wordt ook klaarwakker van elke beweging die ik maak en was natuurlijk ook wat nerveus voor de pretecho... vanmorgen om 10 uur was het dan eindelijk zover! zoooo mooi, een beeld dat in mijn geheugen staat gegrift, een eerste echte glimp van onze dochter! voor herhaling vatbaar we zijn daarna maar rechtstreeks om een commode gaan kijken en gelijk de 2 de winkel zag ik staan wat ik wou, dus meegenomen maar. dan is nu het kamertje compleet, alleen moet het bedje nog geverfd worden en de meubeltjes nog in elkaar gezet worden ik ga nog even rusten hier want moet straks les gaan geven :-S vanavond eindelijk rust! liefs claire
Hoi meiden, Zit vandaag niet zo lekker in mijn vel. De baby is heel duidelijk aanwezig lijkt wel of hij continu rondjes draait! Heb ontzettend veel pijn onder in mijn buik, en heb heel erg veel last van harde buiken. Maak me nogal zorgen, waarschijnlijk helemaal niet nodig. Hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen, en dat de pijn morgen weg is. Anders misschien toch even de vk bellen? Of ben ik dan overbezorgd? Hebben jullie trouwens ook van die rare nachtmerries. Nou wat ik vannacht heb gedroomd was helemaal bizar. Ik was aan het bevallen van chucky (die moordende pop). Slaat echt helemaal nergens op. Wat kan een mens toch rare dingen dromen.
Hai meiden, Vanmiddag voor de eerste keer bij de Cesartherapeut geweest. Heb eerst een intake gesprek gehad en hij heeft men lichaam nagekeken en blijkt dus inderdaad bekkenpijn (bekkeninstabiliteit) te zijn. Omdat het niet zo lekker gaat krijg ik de eerste weken 2x in de week therapie. Heb meteen wat oefeningen daar gedaan die ik thuis ook kan doen, hopelijk werpt dit zijn vruchten af. Zit me nu af te vragen hoe ik dit op mijn werk ga zeggen...
Essiegirl veel plezier met de echo en de rits foto's! Hoe was de 9 maanden beurs? Daantje succes met de cesartherapie, gewoon op je werk zeggen wat er aan de hand is en als het nodig is ff rustig aan doen op het werk ! Ilona doe maar rustig aan. Agnes wat sneu voor jullie en de kat maar hij heeft gelukkig nog een poosje een mooi leventje gehad bij jullie! Jeslin beterschap! Gefeliciteerd met jullie jongen! Claudia ik heb het niet echt benauwd maar ben wel helemaal buiten adem als ik de trap oploop of tegen de wind in fiets. Sunflower het is herkenbaar als ik een dag teveel doe heb ik de volgende dag ook weer veel last. Els ik heb nu ook meer dorst dan anders. Erannick wat is Nick toch een dapper ventje! Elke sterkte volgende week met de echo, ik hoop dat het allemaal meevalt en dat rust het te goede zal komen. Ik duim voor je dat je straks op vakantie mag. Krokus beterschap en succes 3 maart. Schaapje fijn dat alles oké was bij de gynaecoloog! Melanie sterkte de komende tijd! Gefeliciteerd met een jongentje! Margot mijn vriend heeft er ook wel zin in, hij heeft een leuke babyfoon gekocht, eentje met camera! Zit ie zo af en toe mee te klieren, zet ie de tv op een ander kanaal en dan zie je het wiegje met een pop erin! Een uurtje later kijkt ie weer en dan zegt ie kijk het ligt andersom, kan zelf al draaien! Mijn onderbuik doet ook pijn, soms ook last van harde buiken, ik denk dat het komt door het plotseling harde groeien van mijn buik. Bwtje wat heftig zeg een inbraak terwijl de kids en jezelf op bed liggen! Claire wat leuk dat je bent geslaagd voor de commode, nu alles nog ff in elkaar zetten. Vandaag een hele mooie bos bloemen gehad van mn vriendje, lief hè? heb hem een lekker geurtje gegeven. Morgen naar de 9 maanden beurs, voor degenen die al zijn geweest was het leuk?
@ spirit70: Thanx meid! Morgen bel ik mijn coördinator en dan leg ik het uit en vraag dan maar gewoon meteen een afspraak met de arbo aan, voor het geval dat ze moeilijk gaan doen (wat ik en beetje verwacht)