Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    dag dames,

nadat ik 3 weken ben weggeweest ivm een kapotte computer, ben ik weer fulltime terug!

Weet niet wat er allemaal gebeurd is, maar probeer weer gezellig mee te kletsen!

Glad to be back!

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Welkom terug Meryem. Hier is inderdaad wel het één en ander gebeurd in de tijd dat je weg was, maar dat is denk ik te veel om terug te lezen. :D Al moet ik wel zeggen dat het de laatste paar dagen heel rustig is hier dus hoop dat jij ook nog wat te vertellen hebt. :p

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    ja, het is inderdaag nogal wat om terug te lezen! (gaat me niet lukken vrees ik). Ik hoop niet dat er hele vreselijke dingen zijn gebeurd!

Met mij gaat alles goed ben goed gegroeid en voel de baby flink bewegen, slaap wel wat minder maar voel me verder top en mag dinsdag weer naar de vk.

@flex: ik mag naar 4 juni en wil graag borstvoeding gaan geven..

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Meryem: De afgelopen weken gingen de gesprekken vooral over 20-weken echo's en de 9-maandenbeurs. :D
    Iedereen heeft nu de 20-weken echo gehad geloof ik.

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O ja, er zijn wel wat meiden waar het wat minder mee gaat, last van kwaaltjes, moeten het rustig aan doen enz...
    Maar geen hele erge dingen. Niemand heeft de juni-mama's moeten verlaten, als je dat bedoelt...

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    precies ;)

Gelukkig maar! En hopen dat iedereen zich door die kwaaltjes heen slaat! Erg irritant!

Heb zelf vooral last van irritaties. Vooral aan vrouwen in de Bas van der Heijden die midden in het gangpad met hun karretjes moeten gaan kletsen zodat niemand er meer langs kan. Zei vanmiddag al tegen me man dat er iemand neergeslagen zou zijn in de supermarkt hij zou weten wie de dader zou zijn hahaha..

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ach ja, iedereen heeft wel wat, alleen de één wat erger dan de ander. Maar laten we het van de positieve kant bekijken. We zijn allemaal al ruim over de helft. En over 16 á 20 weken hebben we allemaal ons ukkie in onze armen en dan zijn we hopelijk alle kwalen en narigheden vergeten.

En dan kun jij lekker met je wandelwagen in het gangpad van Bas vd Heijden in de weg gaan staan, al is het alleen maar om die mensen te irriteren die vandaag bij jou in de weg stonden. :D ;)

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik voel de baby op dit moment. :D Voel het steeds vaker, voorheen alleen als ik al een tijdje rustig op bed lag, maar nu dus ook terwijl ik achter de pc zit. Vind het echt een machtig gevoel, jammer dat ik er zo lang op heb moeten wachten ivm die voorliggende placenta... Maar voel het nu dus al een paar dagen ook af en toe als ik niet op bed lig en daar ben ik echt blij om, heerlijk!

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    ja heerlijk he!

Ik geniet er ook zo van, dat getrappel :D

10. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hallo meiden,

zoals jullie aan het tijdstip kunnen zien, kan ik niet slapen. heb nog geen oog dichtgedaan. mijn neus zit dicht en neusspray helpt niet. ik ben goed verkouden of ergens allergisch voor. weet niet of het al hooikoorts tijd is maar ik heb in ieder geval wel last van hooikoorts.

ben net van ellende maar gaan opruimen en heb al een paar uur zitten janken met als gevolg dat mijn neus nog dichter ging zitten. Mijn ogen tranen zoiezo de hele tijd. word er helemaal gestoord, gefrusteerd van, zit eraan te denken om een paar mensen goed in elkaar te slaan.

grapje natuurlijk van dat slaan, maar het is wel erg om niet te kunnen slapen, man en zoontje liggen lekker te snurken. vraag me af hoe ik er om 8 uur aan toe ben, als zoontje wakker is en man naar werk is. ik ben benieuwd.

ik ga maar weer verder om alles op het forum te lezen heb niks anders te doen, heb trouwens ook al een pak koek op. grrrrrr.

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Pff... ik denk dat het heerst, krokus. Ik ben ook heel erg verkouden en heb vannacht ook geen oog dicht gedaan. Denk dat ik pas rond 4 uur, half 5 sliep, werd toen om 6 uur wakker toen mijn man naar de wc ging, en daarna kon hij niet meer slapen, omdat ik hem wakker hield met mijn gesnotter. Ben toen van ellende maar eruit gegaan, en in een warm bad gaan liggen, in de hoop dat het een beetje los kwam. Heb er een uur in gelegen, totdat mijn man om 7 uur onder de douche wilde. Het bad heeft wel ietsje geholpen, neus is ietsje open, maar ben echt heel moe nu, denk dat ik straks als mijn man naar zn werk is nog even terug naar bed ga.

Zit nu smurfen te kijken. Jeugdsentiment, haha, lol. :D

12. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Krokus, hooikoortstijd is alweer begonnen, alweer zo vroeg. Ik heb er ook al last van (van bomen dan). Vervelend hè als je zo rot slaapt 's nachts, heb er ook beetje last van. Hoop dat jullie nog beetje bij kunnen slapen vandaag.

moet nu snel weg; werken... bleh, geen zin.

13. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Krokus ik hoop voor je dat deze dag beter is dan afgelopen nacht!
    Coco ook beterschap en kruip straks maar weer lekker onder de wol.
    Ik heb gelukkig wel goed geslapen, straks naar de 9 maanden beurs!

14. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    meiden die slecht hebben geslapen: rust maar lekker uit vandaag hoor!
    het is gewoon rottig als je zo een nacht achter de rug hebt
    gelukkig heb ik deze nacht goed geslapen en de slaap van vorige nacht ingehaald :)

veel op plezier op de 9 maanden beurs voor diegene die gaan van tweekend...

ik mag straks de geboortelijst al gaan aanleggen, verder gaan we de geboortekaartjes nog maar eens uitzoeken en beetje poetsen, alles lekker op eigen slakkentempo vandaag

beterschap aan de meiden die ziek zijn! is echt geen pretje. gelukkig hier nog geen last van hooikoorts, maar dat komt wel als de bloemen terug bloeien en het gras wat van zijn zaden verliest

liefs
    claire

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Voor de dames diezich niet zo goed voelen.. BETERSCHAP!

Hoe gaat het verder met jullie? Ik ben alweer een weekje niet komen kijken. Ben zoooooo druk geweest.

Wij hadden gister onze 20 weken echo en alles zag er perfect uit. wij zijn daar echt super blij mee. We kregen weer te horen dat het een jongentje zou worden. Super, nu we het voor de tweede keer hebben gehoord gaan we eindelijk de grote aankopen doen.

Ik hoop dat iedereen een goede 20 weken echo heeft gehad. Er is niets mooiers dan horen dat je babietje kerngezond is.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Firstbaby: feli met je jongen!

Ik heb ook weinig geslapen. Heb gelukkig de mogelijkheid om straks nog een dutje te doen en neem het er dan maar van..

17. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ikheb ook niet zo super geslapen dus straks maar even een dutje doen.

firstbaby gefeliciteerd met een goede 20wk echo en van harte met je jongen.

18. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Zo, ook weer even een berichtje van mijne kant.

Woensdag 20 weken echo. en we krijgen een hele gezonde baby. Het geslacht willen wij niet weten, maar dat de rest gezond is, zijn we allang blij mee.
    Gelukkig is mijn buddy Meryem er ook weer. Ik wilde je zelfs al een smsje sturen om te vragen of alles wel ok was :)

Verder hier geen bijzonderheden. Alles gaat goed. Ik voel me goed. Af en toe last van steken in m'n lies, maar dat is bandenpijn. En als ik 's avonds op bed lig, dan ben ik echt blij dat ik op bed lig. Dan ben ik zoooo verschrikkelijk moe.
    Maar verder gaat alles okidoki....

Ik ga maar weer eens verder met werken...

Gr.
    Bianca

19. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Firstbaby: Super dat alles goed was met echo en de bevestiging dat het echt een zoon wordt.
    Geniet ervan meid!

Hier ook weer klote geslapen, pfff zou een moord doen voor een nacht goed slapen hihihi

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

middag meiden,

hier wel heerlijk geslapen.
    heb net gewerkt vanmorge weer misselijk :confused:
    probeer hier normaal te eten en een glas melk te drinken maar dat lukte niet echt pfffff die kat van me rook weer wat hoor haha slaat nog net niet mijn glas uit mijn handen :confused:

nu liht hij op mijn arm kan niet zo goed typen nu hihi gek beest

Deel Deze Pagina