ja jammer dat je idd nog niks ziet he maar de zak ziet er goed uit zelfde ong als bij mij je moet heel veel geluk hebben als ze iets zien rond die tijd
Ja, nou ik heb de datum zomaar even uit de calculator gevist, ik weet nog niks zeker, maar het zal waarschijnlijk rond die datum worden.
En al weet je het 100 % zeker dan nog is de kans zeer klein dat dat werkelijk de dag is dat je gaat bevallen. Het is allemaal op de gok.
Ik voel me nog wel een beetje vreemd hier hoor. Kwam vaak in het smeptopic, en begon daar net een beetje iedereen te kennen, en het naar m'n zin te krijgen, word ik zwanger... Hoop dat ik het hier ook zo naar m'n zin ga krijgen, ik ga er wel van uit in ieder geval. Maar opeens wel een hoop vreemde 'gezichten'.
meid het komt allemaal goed. wij hopen hier allemaal te blijven en gezellig de komende 8 maanden vol te kletsen.
Ik kom er ook gezellig bij! Ik ben als t goed is 5 juni uitgerekend! Alle mama's to be gefeliciteerd!
Een vraagje aan iedereen. In Nederland krijgen vrouwen gemiddeld op hun dertigste hun eerste kindje. Waarom ligt de gemiddelde leeftijd hier zooveel lager?
Ik denk dat de meeste nog niet echt in geburgerd zijn omdat we allemaal nog niet zo heel lang weten dat we zwanger zijn. Ik vind het ook allemaal nog een beetje vreemd ik ben zoiezo pas een week op het forum. Alles went...
O, ik kan het niet laten he. Zit heel internet af te struinen... positiekleding, wandelwagens, kinderkamers, babykleertjes... Ik weet dat het daar nog veel te vroeg voor is, maar het liefst zou ik alles meteen bestellen/kopen.