Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Hoi Krokus idd een heftig verhaal van de 1e bevalling maar je staat nu goed onder controle meid, dus de kans dat er iets misgaat is heel klein!
    En doodgaan tijdens een bevalling gebeurd zomaar niet! Alles komt goed hoor, lekker genieten ondanks de lastige kwalen! Goed dat je optimistisch bent is veel beter voor jou en je kindje!

Liefs Minnie

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Hoi Ilona,

Ik weet me af en toe ook geen houding meer te vinden pff, ik slaap nu wel met zo'n zw.schapskussen tussen mn benen en moet zeggen dat dat veel prettiger ligt. Heb jij die ook?

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Hoi Melanie,

Ik wil je feliciteren met de goeie 20 wkn uitslag meid en dat jullie een jongetje krijgen! Vind het heel erg naar voor je dat je leven op zn kop staat, hoop wel dat er oplossingen zijn meis, want dit hoort een van de mooiste momenten in je leven te zijn, als je je hart wil luchten mag je me altijd een pbtje sturen hoor en anders wens ik je veel sterkte.

Liefs Minnie

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Hoi Margotmarcel,

Die klachten die jij hebt heb ik ook regelmatig, vooral als ik het heel druk heb gehad, dan voelt me buik keihard en pijn in onderbuik en rug! Ik zou me er niet te druk om maken hoor, maar probeer wel zoveel mogelijk te ontpannen op zo'n moment en vooral goed vanuit je buik ademen, je buik helemaal laten uitbuiken, want onbewust span je je buik aan
    Ja en ook ik heb al een paar keer eng gedroomd :cry: bah dan ben je blij dat je wakker wordt

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Zo ik heb weer een beetje bijgelezen en op wat meiden gereageerd!

Ben gisteren naar de 9 maandenbeurs geweest, en was een super leuke dag, we waren pas om 22.30 thuis. Het was wel megadruk hoor pfff
    We hebben heel veel leuke ideeen opgedaan en ik heb voor mezelf een zw.schapspyama en nachthemd gekocht, normaal 59 euro nu voor 25 euro. Verder heel veel folders meegenomen en ik ben nog even naar de uitpufstand van ohra geweest, daar kun je je nek laten masseren, een aanrader op het eind van de dag want je wordt er een beetje loom van.

Ook zijn we nog een kijkje wezen nemen op de huishoudbeurs en heb daar gratis mn nagels laten lakken bij de herome stand!

Al met al een zeer geslaagde valentijnsdag :D

Vandaag moesten we weer terugkomen voor de 3d echo, vorige week lag onze kleine meid er niet goed voor.
    Nu hebben we hele mooie foto's en ze was weer heel bewegelijk, we zagen ze zelfs slokjes vruchtwater drinken, is echt zo mooi om je kindje te zien :) maar dat weten jullie ook wel haha.
    Ik zal van het weekend wat foto's in mn album plaatsen.

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Ik ben heel de tijd aan het woord hier :oops:

Waar is de rest?

7. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ melanie: sterkte meid met alles...
    @dafke : sinds vandaag weet ik dat ik ook bekkeninstabiliteit heb, krijg een bekkenband hiervoor aangemeten, jij ook?
    @meryem: fijn dat je er weer bent!
    @krokus: hooikoorts heerst idd al, was op het nieuws...sterkte, jij ook zonneschijn !
    @ firstbaby: gefeliciteerd met de goede 20 wk echo en jullie zoontje!
    @bianca: fijn dat 20 wk echo goed was!
    @flex: wat een leuke kat, die van mij wil er ook altijd bij
    @els: fijn dat de echo goed was!
    @ minnie: fijn dat je zo'n leuke 3d echo had deze keer!

Hoop dat alle slechte slapers vannacht beter slapen!

8. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Haha, de rest is weg geloof ik. Ik ben net terug van een etentje, was erg leuk, maar ben blij dat ik weer thuis ben. Even lekker tot rust komen.
    Fijn he Minnie, om je kindje zo te zien. Wij gaan maandag weer voor een pretecho, wordt de laatste echo die we krijgen, dus ga er extra van genieten. Heb er echt heel veel zin in.
    En wij gaan morgen naar de 9-maandenbeurs, lekker 's ochtends vroeg al de deur uit, en ook daar heel veel zin in!
    Nu nog even rustig beetje forum bijlezen, en dan kruip ik tegen mn mannetje aan op de bank.

9. Afina80

Afina80 Actief lid

May 17, 2007
    270
    0
    0
    Groningen
    Ik ben woensdag al naar de 9 maanden bers geweest, het was echt super.
    Leuke spullen, niet te druk.
    Later nog even op de huishoudbeurs wezen kijken, vreselijk die drukte, daar zou ik dus nooit voor de lol heen gaan :(

10. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Ik ga zelf niet naar de 9 maanden beurs, maar vind het leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad, coco veel plezier vandaag, Het is in ieder geval mooi weer.,

Ik vraag me af hoe het zit met jullie buikjes. Bij mij kan je het nog steeds niet zien (als ik aangekleed ben dan). Is dat wel normaal.?

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    Is heel verschillend..

Ligt ook van je bouw af en hoe je het draagt..

Bij mij is het wel te zien..maar bij een collega van mij tot 26 weken eigenlijk niet...en daarna wordt de baby dikker en dan komt je buikje wel!

Liefs, paula

12. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    oh, gelukkig, Ik begon mij al een beetje zorgen te maken dat hij niet goed groeit ofzo, maar daar is dus niks over te zeggen qua buikomvang.
    Ik lees nl wel eens op het forum van mensen die al voor de 12 weken een buik hebben.

13. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Nou dat zegt echt niks hoor meid! Mij wordt soms gevraagd of het de laatste loodjes zijn en de gyn heeft net vorige week geconstateerd dat de baby even niet goed gegroeid was. En ik ben nog steeds niks aangekomen uds daar ligt het ook niet aan!

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb oogdruppels gekregen en medicijnen ze heten Claritine, alleen mag ik na navraag deze niet gebruiken omdat mijn leverwaarden zijn verhoogd. ik heb geen neusspray gekregen, welke heb jij? ik mocht de gewone otrivin gebruiken.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Bij mij was ook heel lang niets te zien. Maar de afgelopen twee weken lijkt het wel alsof er een groeispurt heeft plaatsgevonden. Zal bij jou vast ook wel gebeuren aankomende tijd.. ;)

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Hallo meiden,ik hoop dat met jullie alles goed gaat!
    Ik ben gister ook naar de negenmaanden beurs geweest en ff over de huishoudbeurs,heb in totaal 5 uur daar gelopen,en ging daarna naar huis,ik kon niet meer!was wel heel leuk,hartje geluisterd,dingetjes gekocht.. ;) dat kan natuurlijk niet anders!

En de huishoudbeurs was zo stervensdruk,daar had ik niet voor mijn lol heengegaan..

17. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Bedankt jullie reacties hebben mij weer gerustgesteld!
    @elke ik denk dat ik een paar berichten gemist heb :oops: niet verontrustend hoop ik, dat de baby even niet goed gegroeid was. Wanneer gaan ze dat weer controleren?

18. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

Sep 3, 2007
    1,389
    0
    0
    Friesland
    Bij mij is het wel duidelijk te zien, heb al een aardig buikje!
    Bij de 1 zie je al snel iets en bij de ander kan het gewoon ff duren, sommigen blijven gewoon slank, had een zus van mij ook, mensen dachten dat ze net 3 maandjes zwanger was toen ze op het punt van bevallen stond.
    Gisteren naar de 9 maanden beurs geweest, was wel leuk om een keertje mee te maken! Heb een aantal spulletjes gekocht van difrax en een hele leuke fleece omslagdoek voor in de maxi cosi.
    De huishoudbeurs was verschrikkelijk druk, daar zou ik niet voor m'n plezier heen gaan!

19. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Ik heb nog helemaal niets gekocht, alleen een knuffelbeest, haha.
    We zijn nog aan het verbouwen en dan staat alles alleen maar in de weg, vandaar. Maar ik had er best wel heen gewild..

20. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik heb ook nog amper iets gekocht hoor (behalve wat kleertjes) :oops:

We moeten nog gaan verhuizen en hebben de sleutel van ons nieuwe huisje nog niet eens. Hoop die toch wel eind deze maand te ontvangen zodat we flink aan de slag kunnen!

Share This Page