ja daar slaap ik al een tijdje mee. vind het een super uitvinding. het zorgt er iedergeval voor dat ik mijn zij kan liggen. want op mijn rug kan ik niet slapen
Ben gisteren ook nog bij de fysio geweest en zij constateerde helaas bekkeninstabiliteit. Voel me soms net of ik aan het kwartetten ben: wie heeft er voor mij in de categorie zwangerschapskwalen?......De misselijkheid ontbreekt nog, maar ik ben hard op weg: hoge bloeddruk, bekkeninstabiliteit, jeuk, blaasontsteking en een wat achterblijvende groei van de baby. Nou ja, er is nog veel meer vervelends natuurlijk, maar toch. Krijg volgende week een bekkenband aangemeten, hopelijk helpt dat goed! Nu mag ik namelijk nog maar 2x daags 10 min lopen, niet stofzuigen, ramen wassen, was ophangen, boodschappen tillen, winkelen enz. En verder veeeeeeeeeeeeeel rusten. En dan te bedenken dat ik 5 maanden geleden 32u werkte, sportte, mensen ging opzoeken, winkelen, enz! Genoeg gezeurd nu, maar moest het even kwijt...
Volgende week mag ik weer naar de gyn toe, als het dan goed is, prima. Zo niet, dan moet ik naar het academisch ziekenhuis in Groningen zei ze. Hmmm, niet echt een ontspannende wetenschap, en nu moet ik mijn bloeddruk omlaag zien te houden!
Hoi meiden. Heb bijgelezen wat jullie gekletst hebben vandaag maar geen puf om verder nog hier te blijven en de rest van het forum bij te lezen. Ik ga de pc afsluiten en vroeg naar bed, ben echt heel erg moe en moet morgen weer werken. 9-maandenbeurs was heel erg leuk, maar idd, op de HHbeurs veeeels te druk. We hebben bij de stand van Simply Colours 2 shirtjes laten bedrukken voor de kleine. Tweede shirts gratis bedrukking. Ze hebben ook een site en die heb ik opgeslagen bij favorieten, ga er zeker nog eens bestellen, echt leuk! Nou, ga er nu vandoor. Welterusten allemaal!
Hey meiden ff snel een berichie van mij We gaan een wiegje kopen toch maar hihi lijkt me heerlijk om je kindje de eerste maanden bij je te hebben morgen weer naar huis en hopen dan de wieg mee te kunnen nemen (via marktplaats)
Naar dat er meer mensen b.i. hebben, maar vind het wel fijn te weten dat ik niet de enige hier ben. Ik krijg aanstaande maandag een bekkenband. Hoevaak hebben jullie therapie in de week?
goedemorge meiden! allemaal lekker geslapen? ikke niet luchtbed was iets te zacht opgeblazen dus rolde steeds tegen mijn vriend aan hihi ben weer beetje misselijk maarja daar komen we wel weer doorheen. mijn neus brand heel erg en heb hoofdpijn.... maar het leuke is dat de beeb laatste paar dagen heel erg aanwezig is
Hi meiden! Ik kan jullie echt niet bijhouden hoor... Maar hier gaat in ieder geval alles prima. Ik denk de kleine nu wat beter te voelen, maar die placenta ligt ertussen.... Maar heb vrijdag t hartje weer gehoord, dus gewoon lekker genieten. Ik heb er ook van die slechte nachten tussenziten en wordt idd bij iedere beweging wakker. Kan niet meer op mn rug slapen, dan duwt die kleine teveel op mijn wervelkolom... AU! En de groeispurt komt nu, dus die lage buikpijnen zijn echt bandenpijn! Als ik teveel doe, loop ik bijna krom van de pijn. Heel gek, dat je nu ineens je gemak moet houden! Minnie: waar ga jij zwangerschapszwemmen? bij Stappegoor? ik wil nl. ook, ivm mijn bekken. Tennissen wordt toch steeds lastiger. Is dat wat waar jij gaat? liefs van ons
Hoi Daantje! Ach ja, gedeelde smart is halve smart zeggen ze wel eens he! Ik moet volgende week dinsdag en vrijdag weer voor band en oefeningen, maar heb nog geen idee hoe vaak het daarna gaat worden. Hoop niet al te vaak, want mijn verzekering betaalt volgens mij maar 12x uit, en dan ben ik dus aanvullend verzekerd! Hoe vaak ga jij? Groetjes, Elke
Dan idd maar genieten van de aanwezigheid van de beeb, want voor de rest schiet het met jouw misselijkheid en hoofdpijn niet erg op! Sterkte!
Krokus, Ik gebruik Beclometason als neusspray en livocab als oogdruppels. In de winter gebruik ik ook wel Oralgendruppels met een boompollen-concentraat, zodat je vast antistoffen aanmaakt voor in de lente/zomer. Scheelt echt een hoop! Helaas heb ik het deze winter niet gebruikt omdat ik niet wist of dta mocht in combinatie met zwanger zijn. Heb er spijt van, want het mag wel samen hoorde ik... Vervelend dat je nu weer een ander middel moet gaan gebruiken. Hoe weet je dna wat wel en nietmag met je leverwaarden? Succes ermee! Elke en Daantje, echt vervelend dat jullie zoveel last hebben van bekken instabiliteit... En relatief ook al vroeg in de zwangerschap. Veel sterkte! Hoop dat zo'n band helpt. En jij ook met kwartetten Elke (grappig hoe je dat omschreef, maar niet fijn natuurlijk), hoop dat je het spelletje kwartet verliest hoor! Lijkt me erg frustrerend als je bijna niks meer kan van wat je niet zo lang geleden allemaal nnog wel kon doen. Fijn dat iedereen het leuk vond op de 9maadenbeurs! Ik heb eigenlijk maar een suf weekend... Ben zo emotioneel als wat, loop snel te janken om niks en trek mezelf vanalles aan. Vrijdag en gisterochtend ruzie gehad met vriendlief, helpt ook niet echt mee voor m'n humeur. Ondertussen doe ik helemaal niks anders dan op de bank hangen. En als morgen het weekend is afgelopen heb ik weer spijt dat ik niks leuks gedaan heb...
Je woont wat ver weg zonneschijn, anders mocht je altijd hier komen bankhangen hoor! Is altijd gezelliger dan in je eentje .
ik ga maar eens wat opruimen hier in huis, heb het de afgelopen week een beetje laten verslonsen.. kom straks wel weer even kijken hier..
Ik heb ook ieder jaar zo'n last van hooikoorts, alleen dan wat later, zo rond mei/juni. Bij mij is het echt gras zeg maar. Ik vraag me af of jullie weten hoe dat zit met bv en allergie. Mijn vk zei dat je dan juist bv moet geven, maar ik lees her en der dat je je allergie dan kunt overdragen aan het kindje Weet iemand hoe het nou echt zit?
Goedemiddag, Voor alle zieken veel beterschap gewenst. Meiden erg rot die b.i. Ik hoop dat jullie een beetje baad hebben bij die bekkenband. Gisteren is er heel veel gewerkt in de tuin door me hubbie met wat vrienden, dus die komt eindelijk nog voor onze kleine meid geboren wordt af. Nick is sinds vanochtend erg ziek van zijn kleine operatie van donderdag, hij heeft iedere keer tegen de 40 graden koorts en een paracetamol zetpil haalt maar net de ergste koorts weg. We wilden eigenlijk vanmiddag weer met hem naar buiten, maar dat stellen we nog wel een paar dagen uit. Verder is het weer prachtig weer zeg. Ik vindt het leukom te horen dat de 9 maanden beurs erg leuk was. Morgen komt de vloer en de kast van de babykamer, kunnen we eindelijk gaan inrichten, en uiteraard kom ik hier wel wat pica's showen
@ angelique: wat sneu voor je kleine kereltje! Maar even extra verwennen nu. Wel fijn dat je tuin nu wat opschiet en vooral dat je babykamer eraan komt!
Ja gedeelde smart is zeker halve smart, hier snapt iedereen je tenminste en weten ze dat je je eigen niet aansteld. Ik ben even in mijn verzekeringsvoorwaarden gedoken en ze vergoeden de therapie tot 350 euro per kalenderjaar (geen idee hoeveel behandelingen). Ik moet de eerste weken van de therapeut echt 2x in de week komen, daarna wil die verder gaan kijken. Zal hem wel even vragen wat de behandeling ongeveer per keer kost, want dan kan ik het zelf even uitrekenen.