26 mei 2008 onsukkie - 23 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - ? jaar - 1e kindje - waar? - (meisje) 1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - 4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) 4 juni 2008 Meryem85 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim) 8 juni 2008 Zonneschijn - 32 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 elleno6 - ? jaar - ?e kindje - waar? - 12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (jongen) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 16 juni 2008 Esje1977 - ? jaar - ?e kindje Tweeling! - waar? - (meisje) en (jongen) 17 juni 2008 claudia0404 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - waar? - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim) 18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 24 juni 2008 elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding 26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 11 Meisjes : 23 Verrassing : 7 Geheim: 3 Onbekend : 6 Tweeling : 2 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn Op dit moment zijn er 48 Juni mama's * Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl* FF lijst weer naar voren halen
morge meiden, pijn is weg, maar nu misselijk haha houdt ook nooit op hihi ik moet vandaag heledag werken 9-12 en 13-16 morge weer zwe,mme! do vk! om 9 uur wel vroeg hoor hihi
goeiemorge lang geleden dat ik er ben geweest heb een druk weekend gehad!alles goed hier verder? last dat er veel meiden met BI lopen. ik moet zo naar de dokter heb sinds vorige week erg last vn me onderrug en heupen dus ben beniuewd wat hij drek zegt!
goede morgen meiden. ik mag zo naar de fisio ben benieuwd wat er gezegd gaat worden. ook ik heb heel veel afscheiding.
suc6 bij de HA, ik heb ook last van lage rugpijn, moet ms maar een kussentje extra in mn bureaustoel leggen ofzo. Als ik ga lopen gaat het verder prima. Ben beniewd wat ze zeggen! ik krijg ook last van afs. Bleeeeeh, smerig vind ik het . Hoort erbij denk ik. Volgens mij voel ik mijn mupke nu al beter, af en toe moet ik echt even achterover gaan zitten om 'm de ruimte te geven, hahaha Ik vind het geweldig om zwanger te zijn, ook met alle kwaaltjes!
Goedemiddag, Fl3x gelukkig is de buikpijn weg. Hier ook heel veel afscheiding , bah de inlegkruisjes vliegen erdoor.
hey meiden heb even middag pauze zo weer weg pfff ben wel moe hoor naja deze mevrouw hoef ik nooit zoveel te doen hihi.... Wel vervelend meiden dat jullie zo'n last hebben van de rug ik gelukkig nal heeeeel lang niet meer! moet wel mega veel naar de wc de laatste tijd haha voel de kleine er tegenaan schoppen hihi niet echt een fijn gevoel
Aloha, even een berichtje van Bianca... lang niet geweest hier, maar we zijn ook bezig geweest met allerlei dingen voor de babykamer. en jawel.. zondag hebben we via marktplaats een babykamer gekocht. Deze kunnen we a.s. vrijdag ophalen. Ik kijk er nu al naar uit. Dan kan ik alles al voorzichtig een plekje geven. Ik heb trouwens ook af en toe last van afscheiding en ik ben lang niet zo ver als de meeste, maar ach.. ik kom ook wel uit op mijn eindpunt.... Nou, ik ga lunchen. Vanavond op de helft van de werkweek. Vrijdag lekker vrij. Gr. Bianca
bij de dokter geweest en moet 2 weken een bekkenband gebruiken!dus hopend a thet dan over is ! heb niet veel last van afscheiding af en toe een beetje!
hoi iedereen hier ben ik ook nog eens hoe is het met iedereen? Hier nog altijd hetzelfde liggen liggen en nog eens liggen en rusten pff maar ja we krijgen er iets moois voor in de plaats. ik moet donderdag avond op controle ben benieuwd vooral nieuwsgierig naar mijn bloeddruk want heb te lage bloeddruk al een tijdje dus ben ik veel duizelig.
Goedemiddag dames, ben zojuist weer terug van de vk. Alles was weer goed (verwachtte eigenlijk ook niet anders)..
Goedemiddag allemaal. Wij zijn gisteren voor de pretecho geweest. Was echt geweldig, dat half uurtje naar binnen gluren, hihi. We hebben hele mooie foto's erbij gekregen en alles staat op dvd, echt zo gaaf.
Mereyem mooi dat alles goed is! Coco leuk dat je alles op dvd hebt en dat er mooie foto's zijn gemaakt! Wij gaan zaterdag voor de 2,3 en 4d echo, we hebben er echt zin in! Vanmorgen een gesprek gehad met de arbo arts en we hebben besloten dat ik stop met werken. Het is een beetje een dubbel gevoel, een half jaar mijn collega's niet meer zien en niet meer werken maar aan de andere kant geeft het ook rust. Kan nu mijn dagen zo plannen wat voor mij het beste is. Was er al een beetje aan gewend de laatste paar maanden dat ik niet meer volop werkte, voorheen werkte ik 30 uur per week. Heb me voorgenomen om er nu gewoon van te gaan genieten en alles wat ik kan doen is mooi meegenomen en voor de rest laat ik het allemaal wel op me afkomen. Ga nu een blokje om met de hond want het is hier prachtig weer, het zonnetje schijnt volop!
Hoi allemaal! Fijn dat het bij iedereen goed ging bij echo en vk! Spirit, welkom bij de ploeg thuiszitters . Ben zelf vanmorgen weer bij de fysio geweest en heb een bekkenband gekregen, nu maar eens zien hoe dat bevalt. Verder al wel wat zenuwachtig voor morgen, hoop zo dat kleintje deze week wel goed gegroeid is en ik niet naar een academisch ziekenhuis hoef! Ben bang dat van de stress alleen al, ik morgen weer een veels te hoge bloeddruk heb, duimen dus! Groetjes, Elke
hallo meiden ook ik ben bij de fisio geweest. heb een opstakel aan de linkerkant van mijn heup zitten. (tussen linker bekken en ruggenmerg) daardoor wordt de rechterkant te veel belast en heb ik veel pijn. moet de komende twee weken oefeningen doen en dan terug komen is er dan niks veranderd dan gaat hij verder kijken en waarschijnlijk massage of iets anders. wel is mij aangeraden om verlopig niet te werken. iedergeval tot dat ik weer bij de fisio ben geweest en hij heeft aangegeven dat het weer kan. moet vandaag naar de bedrijf arts hoop dat hij het ook inziet dat het nu even niet gaat.
he meiden, zo mijn werkdag zit er weer op lekker 2 dagen vrij nu! lig nu met laptop en al uitgeblust op de bank hihi