Margotmarcel volgens mij groeit een baby met zw,schapssuiker sneller in gewicht doordat ie teveel suiker van de placenta krijgt, tenminste dat is wat ik erover gelezen heb, ben benieuwd wat de vk zegt meid. Flex wat een @#$laptop zeg, balen hoor!
Pff Margot, wat een rotnieuws weer zeg. Het zit jou ook niet mee. Ik kan niks anders doen dan je sterkte wensen, hopelijk komt het gewoon allemaal goed.
M'n man heeft net voor het eerst de baby voelen schoppen. Ik zat achter de pc en voelde trappen, en gelukkig ging het kindje dit keer wel lang genoeg door zodat mijn man het eindelijk eens kon voelen. Hij vond het echt prachtig!
morge meiden, hier ff weer op laptop van me mannetje, mijn internet doet het nog steeds niet waarschijnlijk is mijn netwerkkaart stuk en er loopt een gele streep van boven naar beneden over het scherm (waarschijnlijk videokaart stuk of een kabelbreuk) en hij loopt steeds vast start je opnieuw en dan wil die nie meer aan pffff kweet het nie meer hoor kan nie zonder mijn eigen laptop ben best wel verdrietig. laptop van me vriend vindt ik nie zo fijn nl. maarja krijg waarschijnlijk een nieuwe van me mannetje als het belastingsgeld in april komt *zucht* zolang zonder laptop pffffff. ik ga zo zwangerschapzwemmen en me mannetje komt erna naar me toe om nog even te zwemmen. en vond net de kat in de pot zal zo ff de foto plaatsen met wat ik bedoel.
Haha, leuke foto! Ik ben met gisteren weer naar de vk geweest, alles was oke gelukkig. Met 17 weken vond ze dat mijn baarmoeder te groot was (2 weken geloof ik) maar dat was verder niet erg zei ze. Gisteren heeft ze er niets meer over gezegd, dus het zal wel bijgetrokken zijn.
@ MArgot mijn schoonzus had dit ook en heeft suiker geprikt maar er was nika aan de hand bij de 3d echo bleek dat ze veel vruchtwater had en dat kan de grotere baarmoeder verklaren sterkte iig meid
flex leuke foto. agnes mijn baarmoeder is nu ook twee weken groter dan ik ver ben. hier gaat het wel oke. gister bij arbo geweest en die heeft een plan van aanpak voor mijn werk opgesteld. als mijn werk daar zich niet in kunnen vinden of waar kunnen maken dan zal ik volledig in de ziekte wet komen.
Margot sterkte en ik hoop voor je dat het allemaal meevalt. Minnie gelukkig kon je buurman er om lachen en fijn dat je daarna nog van je joga kon genieten! Agnes fijn dat alles goed was tijdens de controle. Flex wat heb je toch een rare kat! Ilona fijn dat je een gesprek hebt gehad met de arbo arts en dat er nu een plan van aanpak voor je is gemaakt. Je baas zal zich hier aan moeten houden, zoniet dan heb je het recht om thuis te blijven. Elke voor jou is het werken ook definitief over tot na je zwangerschapsverlof? We zijn gisteren naar een infoavond in het ziekenhuis over de bevalling geweest. Was een leuke avond en in de pauze was er een informatiemarkt, kwam nu met meer tassen thuis dan van de 9 maanden beurs!
jeetje meiden wat een hoop klachtjes zeg! Ik ben nu eindelijk klacht vrij hehe maar de kleine dingetjes blijven wel hoor Bij ons zat vannacht voor de zoveelste keer een vreemde kat binnen die blijkbaar bij de buurt al voor overlast zorgde.. en ook nog eens sproeit! Dus ik vanochtend gelijk het luikje op slot gedaan, en de kat binnen gehouden en de ambulance gebeld! En nu is de kat naar het dierenasiel ben benieuwd ze konden zo al geen chip vinden..ik hoop maar dat ie niet terug komt.. Onze poes is ook zo makkelijk he laat gewoon iedereen binnen hihi nou zo ons dametje weer naar de peuterspeelzaal brengen!
Ik moet zo, na 2 weken vakantie, weer aan het werk. Zie er een beetje tegenop, omdat er niets is aangepast. Het gesprek met de arbo-arts kan volgens mijn bazin nog wel even duren Bah!
Staat net een busje van de TPG voor de deur, en er wordt aan de deur gebeld, ik helemaal blij, want dacht dat het de shirtjes van Simply Colors waren die we hadden besteld, is het een pakje voor de buren... Tegenvaller!
Das balen! Ik weet hoe het voelt, ik zit ook al 2 dagen bij de deur te wachten op een weigje hihihihi
ik zat ook op een pakketje van de post te wachten deze snuggere vent, die legde het op de stoep belde aan en liep weg vindt dat echt belachelijk, nu was het niet iets van waarde maar toch
@ Claudia: Heel veel beterschap toegewenst. @ Flex: Heel veel succes met je laptop. April duurt inderdaad nog lang als je tot die tijd op een nieuwe moet wachten.