Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Femmes

Femmes Actief lid

Jun 19, 2007
    348
    0
    0
    Ja goed die hydofiele luiers van de hema he, ik heb ze ook uit de aanbieding meegenomen. Heb er nu een stuk of 16, zou voldoende moeten zijn. Ik heb ze wel 3x gewassen, het schijnen net nieuwe theedoeken te zijn, voordat ze goed vocht opnemen...

Strijken was trouwens ook geen pretje :cry:

Heb ze gisteren allemaal staan strijken incl. de spuugdoekjes, volgens mij strijk je die alleen nog maar in het begin :) :)
    Ik slaap nog niet met mn voedingskussen, maar lig er wel tegenaan op de bank, aanrader om mee te slapen? zal es proberen....

Kga ff bijlezen

2. Femmes

Femmes Actief lid

Jun 19, 2007
    348
    0
    0
    Boerenkool met rookworst vanavond, heeeeerlijk! Ik kan tegenwoordig wel enorm zin hebben in bepaald warm avondeten. Kan ik me dan de hele dag al op verheugen :)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    owja trouwens, liep vanmiddag in de Wibra te neuzen bij de babykleertjes toen ik opeens een dikke rat tussen de schappen zag lopen...

ieekkzzz :(

(heb het maar even gemeld bij de kassa en de cassiere zei dat ze er wel meer last van hadden de laatste tijd :confused: )

4. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Bij mij is het een ovenschotel aan het worden. Met gehakt en prei, ben benieuwd want heb het nog nooit op. Staat nu klaar op het aanrecht en gaat over een kwartiertje de oven in.

@ de meiden die al een voedingskussen hebben: waar hebben jullie hem gehaald? Het scheelt soms nogal in prijs, en die van de Hema is niet zo heel duur, €34,95 geloof ik. Is dat een goede, of toch maar liever een wat duurdere aanschaffen?

5. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou ja zeg! Ik zou me kapot schrikken! Als ze daar wel meer last van hebben, dan doe je daar toch wat aan?!

Mijn moeder heeft bij de Bas vd Heijden ook wel eens muizendrolletjes zien liggen tussen de blikken groente en er toen wat van gezegd. Maar een paar weken later zag ze ze gewoon weer. Als zaak zijnde doe je daar toch wat aan, anders gaat het je klanten kosten.

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi heb het ook gehad in de zeeman toen ik daar werkte whahah ging met een bezem achter dat beest aan nooit weer gezien haha :)

7. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    :confused: :confused: :confused: Een rat meer of minder is bij die wibra zeker niet zo'n punt. :)

8. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    :idea: Misschien kan je je diensten aanbieden bij de Bas vd Heijden en de wibra, haha. In ieder geval effectief dus. :D

9. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Spirit: Bedoel je nu dat de gekleurde hydrofielluiers in de aanbieding waren bij de Hema, of begrijp ik je nu verkeerd? Zag net namelijk wel 10 gewone voor €8,50, maar van die gekleurde zag ik geen aanbieding.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

als ze me een nieuwe laptop geven doe ik het graag haha

11. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik denk niet dat ze daar intrappen Flex!

12. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

Sep 3, 2007
    1,389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Claudia heb net ff terug gekeken maar idd ik heb er een leuke naam van gemaakt :)
    :idea: Coco ik heb de gewone witte gekocht bij de hema. Er zit nogal verschil in de voedingskussens, die van de hema is niet erg groot en ook niet zo stevig. Ik heb er eentje van het merk jollein gekocht en deze is 180 cm lang en lekker stevig maar het is maar net wat jezelf het lekkerst vind. deze was rond de 50 euro maar dan zit de hoes er al omheen. Die van de hema is zonder hoes, kan je niet vertellen wat een losse hoes kost. O ja de mijne heb ik gekocht bij het babyparadijs, daar hadden ze meerdere soorten van goedkoop naar duur.
    :idea: Mereyem niet echt fris dat je een rat ziet lopen in de wibra!

Wij eten vanavond chili con carne, daar heb ik echt zin in vandaag!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

WIJ SPAGETTIE! maar ik moet koken :cry: ben te moe

14. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hier wordt het iets met vlees, rijst en wokgroenten..

eet denk ik een beetje laat vanavond, heb vanmiddag ook pas laat gegeten..

15. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou, eet smakelijk allemaal. Ik ga nu de tafel dekken, mn man is over een kwartiertje ongeveer thuis.
    Misschien nog tot vanavond.

16. sunflower

sunflower Actief lid

Jul 3, 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hai meiden

ook weer eens een berichtje van mij. Het gaat de goede kant alweer op met mij.
    Ik kan gelukkig alweer een beetje rondlopen alleen ver lukt me nog niet, amar dat komt ook wel weer. De medicijnen doen goed zijn werk. Afgelopen vrijdag heb ik een steunkous gekregen en mocht ik die dike zwachtel af! Dat was wel erg fijn. De kous moet ik s'ochtends als ik van bed kom direct aan doen en s'avondas als ik op bed ga mag ie pas weer af! En zoals het er nu uitziet moet ik deze 2 jaar dragen! maar ja als het helpt!
    Gisteren hercontrole gehad en alles was goed, alleen moet ik nu wel in het ziekenhuis bevallen, omdat een thuisbevalling teveel risico's met zich mee zou brengen. Ook moet ik in mijn kraambed 6 weken weer spuiten, ach ja doen we ook maar weer het is niet anders!

Ondertussen zijn mijn ouders en vriend druk bezig in de babykamer. De eerste kozijnen zijn al geverfd, de deur ook, 3 wanden zijn al klaar en nu zijn ze bezig met de laatste wand, hier komen strepen op dus nog wel een klusje! ERg vervelend dat ik zelf niets mag en kan doen, maar ja als over 3 weken de meubeltjes er zijn dan mag ik het kamertje inrichten dus daar verheug ik me dan maar op.

Ik heb de voedingskussen van de prenetal en hij bevalt me super goed! Niet duur en gelijk met hoes.

Wij gaan nu eerst lekker eten, hebben zelf ene pizza gemaakt! Jammie!

17. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames
    daar ben ik weer ff
    heb het druk met van alles en nog wat dus weinig tijd helaas
    nog 2 dagen hebben we vakantie en dan gaan we van zaterdag tot vrijdag weg we hebben een huisje gehuurd in limboland
    hoop dat het met jullie allemaal goed gaat
    met mij gaat het goed word alleen vak snacht's wakker
    en voel me overdag moe
    heb dan ook nog me andere 2 meiden die veel aandacht vragen
    ben ook bij de v.los geweest alles was prima
    mag over 3 weken terug komen
    nog 2 weken ongveer en dan hebben we onze pretecho
    voelen jullie ,jullie kleintje ook zo goed bewegen enz enz
    ik wel hahaa
    nou laat het er weer ff bij

fijne avond allemaal!

18. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

Jan 22, 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    Hey,

Ik heb een oproepje!

Zijn er meiden uit de omgeving oosterhout nb die zin hebben om mee te gaan zwangerschapszwemmen?

Ben niet iemand die makkelijk alleen gaat.
    En alleen is ook maar alleen!

Groetjes
    Margot

19. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nee, ik woon niet in die buurt, is te ver weg voor mij om even te gaan zwemmen.

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ elke en hoe is het gegaan vandaag? ben erg benieuwd hooop zo dat alles goed is!

Share This Page