haha wat zeg je nou? Je kunt toch ook jong kinderen krijgen en carriere maken? Maarrehm nee, 30 is gewoon de gemiddelde leeftijd van alle vrouwen in Nl. heus! Ik heb me ook wel eens afgevraagd of meiden hier bovengemiddeld christelijk/islamitisch/anders religieus zijn? Of dat vrouwen boven de dertig minder behoefte hebben aan internetfora?
Hoi meiden, Alle nieuwe dames hier: Gefeliciteerd Hier gaat het niet zo lekker; ik ben zoveel aan het spugen door de zwangerschap dat ik ben uitgedroogd en morgen wordt opgenomen in het ziekenhuis. Heel erg balen. Maar vandaar dat ik even erg weinig post. Iedereen die deze week afspraken heeft bij de vk of zoiets, heel veel succes en geniet ervan. Veel liesf, josie
Wat vervelend josie! Ik hoop dat je in het ziekenhuis snel wat opknapt. Zal wel een zware tijd voor je worden,d e komende maanden. Ik wens je veel sterkte.
coco Kan me voorstellen, Heb ik ook een beetje maar ik zie het als voorbereiden. je moet alvast een beetje weten wat het kost allemaal.
Hey meiden, ik ben weer thuis ik ben echt dood en dood op! *zucht* heb vet last van mijn hormonen ben verdrietig en an niet eens uitleggen wrm Alle nieuwe dames gefeliciteerd!