hoe gaat het met jullie? ben te druk de laatste tijd. Ben zooo misselijk. Heb teveel koekjes gegeten en kan nu geen avondeten opeten. Erg ongezond.
ken ik.. paar dagen terug ook om half 6 (en mijn man middagdienst had dus niet thuis was) 2 cornetto's achterover geslagen. En dan natuurlijk weer honger krijgen later op de avond..
Hoi allemaal! @agnes78: Fijn dat alles oké was bij de verloskundige! @fl3xgirl: Gave foto van je kat! Laptops zijn gelukkig relatief gezien niet meer zo "duur" tegenwoordig. Voor 400 euro heb je al een supersnelle laptop. Goed letten op de aanbiedingen! @spirit70: Jammer dat je niet meer kan werken. Heb je eigenlijk een vast contract? @Coco: Hartstikke leuk dat je man nu ook jullie kindje heeft gevoeld. Heb je ook foto's van de pretecho? Hoeveel kost zo'n pretecho eigenlijk gemiddeld? @meryem85: "het blijft toch in me hond rondspoken". In je hond? Waar zit je met je gedachten? Hihi. De gynaecologe heeft bij de termijnecho gezegd dat we er heel zeker van kunnen zijn dat het een meisje is, maar ik dacht laatst ook even: "wat nou als die gynaecologe het verkeerd heeft gezien?". @margotmarcel: Ik hoop voor je dat het zal meevallen. Sterkte! @minnie1979: Da's wel even schrikken als je tegen een andere auto botst (weet ik helaas uit ervaring). Ben je ook al zo'n held in parkeren? @mo1978: Alvast veel vakantieplezier! @spirit70: Ik heb ook zo'n pak hydrofiele luiers gekocht bij de HEMA, omdat ik veel goede ervaringen hier heb gelezen. Bedankt trouwens voor de tip van het voedingskussen. Ik zat te twijfelen of ik het kussen van de HEMA zou kopen, maar ik kijk toch even verder. @bianca75: Leuk dat je ook een babykamertje hebt kunnen scoren via Marktplaats! We hebben net meubeltjes voor de babykamer opgehaald (ook via Marktplaats gekocht). Een commode, ledikantje en wandschapplanken met een lade voor 100,- Ze hadden ook nog een bijpassende kast, maar ze hadden helaas zelf nog geen vervanging. Maar ze zouden ons mailen als ze een andere kast hadden gekocht. We hebben er ook een aankleedkussen bij gekregen. Kan ik beter een nieuwe kopen in verband met de hygiëne? En moet je per se een hoes kopen voor zo'n waskussen? Eergisternacht gaf ik per ongeluk met mijn hand een klap tegen mijn buik. Nou, dat heb ik geweten, want ik kreeg me toch een paar flinke schoppen terug. Ik heb trouwens het gevoel dat ze heel rustig wordt als ik tegen haar praat of voor haar zing. Hebben jullie dat ook?
@ schaapje heb al een hele mooie laptop gezien voor 800 euro maar die mag ik hebben van me vriend over paar maanden
zow meiden hier even iets om te lachen. tenminste dat deed ik wel en kwam niet meer bij! mijn buik doet er zeer van wghahaha deze mop harop lezen!: Cursus engels... Welkom bij de online cursus 'Engels voor beginners' les 1. Stap 1: Vertaal de volgende zin: "Drie Zweedse transseksuele heksen bekijken de knoppen op drie Zwitserse Swatch horloges. Welke Zweedse transseksuele heks bekijkt welke knop op welke Zwitserse Swatch horloge?" Stap 2: Uw antwoord moest zijn: "Three Swedish switched witches watch three Swiss Swatch watch switches.Which Swedish switched witch watches which Swiss Swatch watch Switch?" Stap 3: Pak nu een doekje en poets alle spuugresten van uw beeldscherm.
@mo1978: Gefeliciteerd met je 800ste berichtje, maar eigenlijk telt die ene niet mee hè. @flexgirl: Oh, maar dan kan het goed zijn dat die laptop al stukken goedkoper is geworden. Wat wil je eigenlijk hebben? We zijn daarnet nog speciaal naar de Albert Heijn gereden voor twee bakken ijs. Ik ben nooit een schepijsliefhebber geweest, maar de laatste tijd heb ik eigenlijk wel veel zin in ijs.
Hij is leuk fl3x. jullie hebben veel gekletst zeg vanmiddag. Ik heb het terug zitten lezen maar ben eigenlijk alles al weer vergeten ben echt z'n vergiet op het moment. Ik gaat voortaan maar pen en papier erbijhouden. Wat me nog wel bijstond de grens voor het levensvatbaar zijn? Ik dacht dat het 28 weken was, maar zeker weten doe ik het ook niet.
In amerika ligt die grens rond de 23 weken en hier in nederland 26 weken terwijl ze met 24 en 25 weken ook nog kunnen overleven was laatst stukje op nieuws zal het even opzoeken http://www.nu.nl/news/1437182/83/rss/%2 ... es%27.html
hey meiden ik ga slapen morgen om 9 uur bij de vk zijn.... en ben moe van allle dingen die ik vandaag gedaan heb hihi
Hoi Meiden, ik heb niet alles kunne bijlezen was weer veel... ik heb zoveel last van maagzuur, en vieze pijnlijke boeren...wie heeft dat ook, en weet wat er het best tegen helpt...het gaat bij mij soms de hele avond en nacht door dat ik zelfs niet normaal kan slapen... voel me echt vet beroerd! kan wel huilen
ik heb wel dat als ik ga liggen dat ik een half uurtje last heb van maagzuur en 'diepe' boertjes die er niet echt uit willen komen (heel irritant). Wat je er tegen kan doen? Geen idee! Ik blijf dus meelezen en zoek ondertussen wel wat rond..
Pff.. ik kon het echt niet laten, heb nu de eerste babywas erin zitten: alle hydrofielluiers en washandjes en molton onderleggers. Had begrepen dat hydrofielluiers een paar keer moesten, en had gewoon zin om met iets voor de baby bezig te zijn dus vandaar. Toen ik het uit zat te pakken net, zag ik trouwens amper verschil tussen de molton onderleggers en flanellen luiers. Ze zijn even groot en voelen een beetje hetzelfde aan, alleen de moltons zijn wat dikker van stof. Hoop dat ik die nog uit elkaar kan houden als die uit de was komen straks. Ik ben trouwens nu totaal niet moe. Ik hoor een hoop meiden over moe en vroeg naar bed, ik barst 's avonds juist van de energie, wil nog van alles doen nu.
tegen maagzuur kan je rennies nemen zelf heb ik hier niet voor gekozen.... ik heb gekozen voor veel koud water drinken en pepermuntjes eten of van die groentjes. ook schijnt het te helpen om ijsblokjes te eten het is het proberen waard he? @jeslin hoop dat je je snel wat beter voelt en alle andere meiden ook natuurlijk! Ik ga zo naar de vk