Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hoihoi, daar ben ik al weer. Moest eigenlijk tot 12 uur werken maar het was zo rustig dat ik de zaak wat eerder heb dichtgegooid. Ga nu even bijlezen.

Is er nog iemand wakker?

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Claudia: Mooie foto's, ze zijn echt heel goed en duidelijk, super zeg! Ons kindje zat afgelopen maandag met de echo ook steeds met de navelstreng te spelen, bij iedere beweging ging de navelstreng op en neer, en op een gegeven moment zat de navelstreng om het enkje. Kon geen enkel kwaad zij die mevrouw, maar vond het toch wel een beetje eng idee...

@ Daantje: Hopelijk valt het te regelen dat je niet langer dan 2 dagen achter elkaar hoeft te werken.

@ Zonneschijn: Rot zeg dat je werkgever zo moeilijk doet. Je zou toch zeggen dat je na al die jaren van trouwe dienst wel een blijk van waardering zou krijgen. Succes ermee!

@ Mereym: Jammer dat het niet zo heel goed gaat tussen jou en je ouders. Hopelijk draait het allemaal nog een beetje bij. Je hoort het toch vaker, dat de band alleen maar verbeterd als er eenmaal een kleinkind in het spel is... hopelijk geldt dat voor jullie ook.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou, zo te zien is er niemand meer wakker, jammer.
    Dan ga ik nog even de rest van het forum een beetje bijlezen en dan mn bedje in.

Welterusten allemaal.

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

morge meiden!

@ MERYEM wat jammer dat het contact met je moeder niet zo goed is.

pff moet zo werken maar heb totaal geen zin :x dze mensen zijn niet zo leuk namelijk.....

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik ga even naar de markt, ook alvast even een bloemetje kopen voor me moeder..

voor iedereen die aan het werk is: Werkze!

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ meryem85: Balen dat je band met je moeder niet zo sterk is meid. Hopelijk gaat het bezoekje alsnog goed en wordt het een beetje gezellig.

Hoeraaa 24 weekies hihihi :D

7. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Claudia mooie foto's!
    :idea: Daantje fijn dat ze nu proberen dat je 2 dagen achter elkaar mag gaan werken, ik hoop dat het lukt en dat je dat ook vol kan houden ivm je rug.
    :idea: Zonneschijn balen zeg dat je straks niet meer uren kan gaan werken. Misschien eens navragen bij de bond of bij de OR op je werk.
    :idea: Mereyem succes vanavond!
    :idea: Fl3x ik zou een beetje uitkijken met wat je hier schrijft, ik bedoel je hebt het over je werk, dat deze mensen niet zo leuk zijn. Dit is een openbaar forum en iedereen kan hier meelezen. Je hebt ook foto's van jezelf in je album staan. Mocht je bij mij werken en ik zou lezen dat je hier zo over me schreef hoefde je bij mij niet weer te komen werken. Snap je? Je werkt er nog maar net en je bent blij dat je werk hebt maar je vliegt er tegenwoordig ook zo weer uit.

8. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik hoop ook dat het mogelijk is, zou fijn zijn als ik toch nog even door zou kunnen werken.
    Vanmiddag weer naar therapie en dan de afgelopen 2 dagen even bespreken, kijken wat het advies is van de therapeut.

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

poeh ben beetje uitgerookt ik stink BAH!

zow vanmiddag nog moet zo direct alweer weg kan nie eens fatsoenlijk ete zo :confused:

10. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    :) die fl3x.
    Bij ons kan ik sommige mensen ook wel schieten hoor, jammer genoeg is niet iedereen even aardig :p

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

ze zijn wel aardig maar ze roken zo gigantisch en dat vindt ik vervelend en nu al helemaal :( maarja komt wel weer goed moet nog 1 keertje ;) vandaag ging het wel wat beter namelijk ;)

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    bleeeh.. ben nu echt panisch als mensen roken haha. Zelfs net bij de bushalte stond er een meisje naast me te roken en dan probeer ik toch ergens te gaan staan..

Heb trouwens 2 overheeerlijke broodjes haring gegeten. Zat er al dagen naar uit te kijken haha..

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb ook zo'n hekel aan roken. Maar helaas werk ik in een cafe dus het is niet te vermijden. We hebben wel een goede afzuiging en ik zet ook altijd wat open maar dat is natuurlijk niet optimaal, want krijg het nog steeds een beetje binnen. Hier baal ik natuurlijk wel van.
    Gelukkig mag het per 1 juli niet meer in de horeca, dus kom ik na mn verlof terug in een gezonde werkruimte.

Ik zit nu trouwens nog steeds in mijn pyjama, heb geen zin om te gaan douchen, of überhaupt iets te doen, echt erg... :oops:

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Mmm lekker, broodje haring.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    haha, had ik gister ook hoor zo'n pyjama-dagje.
    Mijn man had nachtdienst gehad dus die lag te pitten en ben toen s'middags nog even bij hem gaan liggen om een klein dutje te doen. Heerlijk! :oops:

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, het is op zich wel lekker natuurlijk zo'n dagje. Maar ik heb er dan achteraf altijd spijt van dat ik niks gedaan heb.

17. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    coco ik ben blij om te lezen dat jij ook niet vooruit te branden bent! Heb er zelf al de hele week last van! ECHT ERG! Zal mezelf zo een schop onder mn kont geven en dan maar eens ff hard aan de slag! Zou vanaf dinsdag al boven stofzuigen moet vandaag dus echt gebeuren! Beneden doe ik altijd wel iedere dag, moet ook wel met een hond en 2 katten.

18. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    JAA weekend!

Ik heb ook de laatste tijd van die pyama dagen, vooral zondag. Kan mezelf dan nergens toe zetten.

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou, ik ben iig net weze douchen, dat is al heel wat. ;)

Ik ga nu even strijken.
    En ik zou willen dat ik het stofzuigen en dweilen eens over kon slaan, maar dan wordt het echt ranzig hier, met twee loopse honden.

20. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik strijk nooit :oops:

Deel Deze Pagina