Hoi Jeslin ik heb ook veel last van brandend maagzuur en soms ook s'nachts bah, ik doe dan altijd mn bed iets omhoog en ze zeggen dat vanillevla ook helpt tegen het zuur maar of dat waar is weet ik niet.....
Meid ik weet hoe dat voelt helaas bah bah :x Maar iedere dag een inlegkruisje is volgens mij niet goed voor de zuurtegraad van je vagina, ik doe 2x per dag een schone onderbroek aan! Maar fris is het niet bleh. Is het bij jullie ook wit?
@ claudia als je een tekst een kleurtje wil geven bijv. in je profiel dat je een meisje krijgt type je dit [ color=violet]meisje[/color ] maar dan zonder spatie
Bah ik weet wat het is, ik bezoek voor mijn werk veel klanten thuis en sommigen roken als een ketter, tja en dan kun je niet zeggen dat ze dat niet moeten doen in hun eigen huis, ben dan altijd blij dat ik weer buiten sta maar alles stinkt dan naar de rook, je kleding en je haar bleh Mijn vriend rookt ook maar sinds ik zwanger ben doet ie dat buiten
toen ik vrij was meteen onder de douche gesprongen haha zo hoort het ook naar buiten met die troep hihi sommige mensen kunnen een voorbeeld nemen aan je mannetje
Hoi meiden, Ik ben een tijdje afwezig geweest. Afgelopen maandag kreeg ik pijn in mijn buik. De gyn heeft even gekeken maar kon niks bijzonders vinden. Dinsdagavond uiteindelijk met de ambulance opgehaald. Woensdag geopereerd om de blindedarm te verwijderen! Kortom, een hele toestand. Nu 2 weken rust... Ik ga maar eens een week teruglezen. Groetjes, Lotte
Ja sommige paffen gewoon door, dat ze hun eigen vergiftigen moeten ze zelf weten maar door hun rook je dan wel mee! bah de egoisten! Was laatst bij klanten en die hadden ook een babytje van een paar maanden en daar werd gewoon volop gerookt binnen, snap die mensen echt niet hoor, dat ze hun sigaret belangrijker vinden dan hun kindje.
AAAAAH meid vreselijk he zo'n blindedarmontsteking! weet er alles van hoop dat je je gauw wat beter voelt! hoelang moest je in het ziekenhuis blijven?
O jee Lotte dat is even schrikken meis, kunnen ze je opereren als je zwanger bent? Hoe voel je je nu? iig heel veel beterschap!
pfff wist je dat roken tijdens zwschap en bij een pas geboren beeb de kans op wiegendood vergroot staat in mijn boek met kinderziektes pfff snap dan sommige mensen nie dat ze toch gewoon gaan roken weet nie hoe het staat met meeroken...
Wiegendood Soms gaan kinderen tot 2 jaar dood als ze slapen. Die kinderen leken gezond. We noemen dat wiegendood. Er is veel onderzoek gedaan om te kijken hoe dat komt. Onderzoekers hebben gevonden dat als je deze drie dingen doet, de kans dat het kind dood gaat kleiner wordt: leg het kind op de rug te slapen, leg het kind onder een dekentje of in een slaapzakje te slapen, hou het kind uit de rook. Twee keer zoveel kinderen gaan dood door wiegendood als ze in de rook zitten. Als je dit doet, dan gaan gezonde kinderen niet dood in hun slaap. Ook als u zwanger bent, moet u zorgen dat u niet rookt. Meeroken tijdens de zwangerschap betekent voor het kind een grotere kans op wiegendood na de geboorte. Is het kind ouder en kan het zichzelf omdraaien, leg het dan nog steeds op de rug te slapen. Als het kind zichzelf s nachts omdraait, hoeft u het niet weer op de rug te leggen.
jeetje, blindedarm ontsteking! beterschap met het herstel, en doe lekker rustig aan... enne, kunnen ze dan idd in je buik operen als je zwanger bent?
ik ga trouwens volgende week de omring bellen of ik mag aangeven dat ik liever niet hetb dat ze roken en mag ik dat nie zoeken ze maar een ander voor vrijdag! pfff kamer stond blauw van de rook nie eens een raampie open ofzo
Meiden ik ga naar mijn bed ben helemaal versleten! En flex een dikke kus voor het helpen haha ben ook zo blond