Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    essie sterkte!

straks lekker nac - ajax kijken heb er nu al zin in
    onze brabanders doen het echt goed!
    ben er heel me leven fan van hihi.

iemand nog spannende dingen doen ?

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goede morgen meisjes,

Esther heel veel sterkte met je moeder meid, een @#$situatie want het is toch je moeder maar op een gegeven moment moet je echt voor jezelf kiezen!

Wij hebben vandaag een beetje een luie dag, ik zit nu nog lekker in mn nachthemd en ga zo even wat pilates oefeningen doen voor zwangere ( op dvd) want heb goed last van mn rug pffff, daarna de slaapkamer poetsen en vanmiddag wordt het mooi weer dus met de hond naar de bossen, is die ook weer blij haha.

Vanavond ga ik zelf Chinees koken lekker!

Misschien tot straks

Liefs Minnie

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb geen plannen voor vanmiddag. Het is ook niet echt mooi weer hier.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik doe ook niet veel vandaag.. (zoals iedere zondag)

Ben een beetje aan het opruimen en glaasjes thee achterover aan het slaan haha..

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Trouwens,

Heb van mijn schoonzusje nog zo'n metalen kruik gehad maar wil er eigenlijk een nieuw afsluit-rubbertje in doen. Iemand enig idee waar ik die kan krijgen?

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Meryem, da's een goeie zeg! Ik heb geen idee. Mijn moeder vertelde dat ze ook nog van zulke kruiken van vroeger had, maar aan he vervengen van een leertje had ik nog niet gedacht. Slim.

Lotte, vervelend een blindedarmontsteking. Doe het rustig aan nog, beterschap!

Bulldog, hé leuk, nog iemand hier die van voetbal houdt! Heb je ook een seizoenskaart? Hoorde helaas net wel op de radio dat ajax 0-1 heeft gemaakt, jammer. Ik ga zo bij psv kijken.

Ga zo even verder bijlezen, was nachtje weg geweest met m'n moeder. Om te winkelen.
    Fijne dag allemaal!

7. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Esther veel sterkte met alles rondom je moeder. Het is heel moeilijk om je handen er af te halen want het is en blijft je moeder maar soms is het de beste oplossing, je moet nu aan jezelf en je toekomstige gezinnetje denken!

Weet niet meer wie het vroeg maar ik ben nu 7 kilo gegroeid en mijn buik is heel duidelijk zichtbaar!

Gisteren hebben we de 2,3,4d echo gehad, het was prachtig! Ze vroeg of het kindje altijd zo druk bewoog, ja dus! We hebben een hele duidelijke dvd meegekregen, ze zei wel het kindje bepaald de hele echo, als het alleen maar slaapt zie je niet veel. Als ze een beetje drukte kreeg ze gewoon eeen reactie terug van de baby, ze moest er zelf ook om lachen.
    Het is nu 32 cm en het weegt 696 gram. Alles groeide goed en alles zag er goed uit. Ik zal vanmiddag een paar foto's in mn album plaatsen maar moet de foto's eerst verkleinen want ze zijn nu te groot.

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik ben in totaal al 6.5 kilo aangekomen, en mijn buik groeit al aardig!

weet er iemand waar je hemeltjes kunt kopen voor boven het ledikantje? ik kan niet echt een leuke tegen komen, maa wil geen klamboe, dan zit je zo vast aan de plaats waar het bedje komt te staan vind ik.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    spirit: fijn dat je zo genoten hebt van de echo!

Ik heb al best een aardige buik maar ben denk ik 3,5 kg aangekomen.

10. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Sjoon: ik heb bij babydump een heel leuk hemeltje gekocht. ze hebben verschillende kleuren en maten

Esther sterkte met de situatie waarin je nu zit met je moeder

spirit wat leuk dat je kindje lekker aanwezig was tijdens de echo, een mooie ervaring lijkt mij.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Horen de mama's met een stethoscoop trouwens het hartje van de baby nou al eens? Ik ben net weer even wezen zoeken maar als ik hem op mijn buik plaats en op zoek ga, trapt de baby wel steeds tegen de stethoscoop aan maar hoor echt geen hartje haha..

12. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik kon eigenlijk niet wachten totdat het hoorbaar zou zijn met zo'n stethoscoop :oops: . Dus ik heb een angelsound gekocht met 12 weken.
    Wel grappig dat de baby er tegen aan trapt. :)
    Echt zo van weg met dat ding! :)

13. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.285
    2.984
    113
    Die kan je bij een babyspeciaalzaak kopen. Ik had ook een extra kruik gekregen, maar durfde het dopje niet te gebruiken. Meen dat ik toen (2,5 jaar geleden) 2 of 3 euro had betaald.

14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.285
    2.984
    113
    Ik ben trouwens nog niet aangekomen, maar heb inmiddels al een behoorlijke buik! Bij de eerste was ik zo dik toen ik moest bevallen.
    Waar gaat het eindigen? :) :)

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ha ha, dit was raar, wil ik even op de site van babypark hoogeveen kijken, staat erbij: deze site is op zondags gesloten... :rolleyes:
    nog nooit gezien, maar wel grappig, moest er wel om lachen!

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    haha Sjoon: inderdaad nogal funny.. :D

Lotte: Thank you voor de tip van de kruikrubbertjes

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hema verkoopt ook losse kruikdopjes, idd heel handig om die dingen te lenen, kruiken zijn best prijzig! (En bij een juni baby echt niet lang/veel nodig!)

18. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Inderdaad de hema heeft ze ook .

Heb ff bij zitten lezen maar ben tot mijn grote spijt weet alles vergeten :oops:

Lotte meid ik hoop dat je gauw opknapt van je operatie, lijkt me inderdaad erg eng als ze je buik opereren en beeb is daar ook.

Essygirl, wat een rotsituatie meid, heel veel sterkte ermee.

hmmmmmm ik weet het verder niet meer.

@sjoon, die site wou ik ook op een zondag bekijken en idd hij dot het niet dan :)

Hier gaat alles weer goed,

Ik had al 2 dagen een zeer pijnlijke buik met pijn die kwam en ging. Vanmiddag werdt ik toch erg ongeerust en heb de vk gebeld.
    Ze kwam even kijken, of ik mischien vruchtwater verloor, maar ik begin echt zwangerschapsincontinentie te krijgen :oops: Gaat ze aan me inlegkruisje ruiken of het geen vruchtwater was :confused:

Maar gelukkig was het niet zo want de pijn die ik heb konden wat ween zijn of een blaasontsteking of ik neem te veel hooi op me vork volgens haar, maar het was weer aardig paniek hier in huis.

Morgen moet ik ff een plasje geven is het blaasontsteking kan daar het urine verlies ook nog van komen, anders moet ik het de komende maanden nog maar voor lief nemen.

en anders moet ik het veel rustiger aan gaan doen, en zoveel mogelijk het gesjouw met die kleine uit handen gaan geven..

Dit was even mijn weekend in vogel vlucht.

19. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    ik weet niet wie het vroeg maar ik ben tot nu toe 7.8 kg bijgekomen en al een flinke buik vind ik zelf :D

@ essygirl veel sterkte ermee
    @ erannick dan ma rustig aan doen he. Ik moet dat ook van de vk. best wel lastig als je nog een kindje hebt rondlopen ondervind ik zelf ma ja het is beter voor de baby en ons zelf
    @lotte veel beterschap

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey meiden er is niet veel gekletst vandaag.

Wij zijn vandaag voor vloerbedekking en gordijntjes wezen kijken voor de babykamer, en de vloerbedekking hebben we al besteld, dik een maand levertijd! Dinsdag willen we de gordijntjes gaan bestellen.

Liefs Minnie

Deel Deze Pagina