nou was echt de naam van mijn tandarts kwijt hebben jullie ook zo'n last van bloedend tandvlees als je gaat poetsen?
Ja heel erg ja! Was ook geweest, maar alles was goed. Dat vele bloeden komt door de hormonen! Hier geen last van lekkende borsten. Hoop wel dta ik borstvoeding kan gaan geven. Maar als jullie het hebben over lekkende borsten....? Ik zie en merk helemaal niks......
Lat van bloedend tandvlees heb ik de ene dag wel en de andere dag niet. Vergeetachtig nee valt wel mee hahahaha best wel dus
Hoi essie,tuurlijk kan je borstvoeding geven,alleen sommige hebben last van lekkende borsten,en anderen kijgen het pas na de bevalling,en wat we lekken is ook geen melk,maar colostrum een soort voormelk geel spul kan je het beste ff opzoeken via google dus geen zorgen maken hoor!
Ik heb gelukkig geen last van lekkende borsten(maar wat niet is kan nog komen) Ook ben ik heel erg vergeetachtig! erg vervelend af en toe. Bloedend tandvlees heb ik af en toe wat last van
ik heb lekkende borsten alleen als ik lig en heb ook last af en toe van bloedend tandvlees ene keer wel andere keer weer niet...
Hier ook geen lekkage, wel pijnlijke borsten, echt niet leuk meer. Ze zijn ook enorm geworden Als ze blijven groeien ben ik straks net als lolo ferari (of hoe heette ze ook al weer) Ook geen bloedend tandvlees. Gelukkig. Wel nog steeds af en toe misselijk. Wou dat dat eens over ging, dat vind ik nog het meest vervelende. En vergeetachtig! niet normaal meer. Ik vind ook dat hij steeds harder gaat schoppen. Ik verbaas me erover als ik het vergelijk met 2 weken geleden. En over die vk, volgens mij ook zit er in elke praktijk zo een. Gelukkig heb ik die nog maar 1 x gehad, maar ik voelde me een soort keuringswaar. Zo zakelijk. Helemaal niet persoonlijk. Ik hoop niet dat zij mijn bevalling gaat doen!
Goedemorge meiden, moet zo naar mijn nieuwe vaste client ben alleen te vroeg gewekt door mijn kat wordt gek van um. nu loopt ie alleen maar te slijmen whahaha slijmbal
goede morgen meiden. hier redelijk geslapen. alleen wat een kou en regen. ben helemaal nat geregend op de scooter.
regen? vanmorgen? hier is alles (nog) droog! hier gelukkig ook geen lekkende borsten, wel vergeetachtig!, en af en toe bloedend tandvlees. gisteravond kwam ik beetje boos thuis, auto wou pas na 7x starten, en moest mijn frustratie over de vk ook kwijt, en tja... mijn vriend was dus de pineut. gelukkig vond hij dat niet erg!
tis echt klote weer buiten bah ik heb geen last van lekkende borsten en ook geen bloedend tandvlees! heb ik trouwens wel gehad bloedend tandvlees! vandaag lekker vrij beetje poesten in huis en boodschappen doen!
hoi hier ook heel vergeetachtig amai. bloedend tandvlees heb ik ook iedere keer. Lekkende borsten heb ik nog niet zo doen wel verschrikkelijk veel pijn en ze zijn enorm amai Ik voel de baby ook steeds harder stampen
hallo meiden ben even bezig de baby kleertjes enz te wassen had ik gewoon zin in vandaag alles weer lekker schoon ik heb speciaal neutral gekocht wel duur maar ja wel anti allergies
Ik heb geen bloedend tandvlees en ook geen lekkende borsten, ze zijn wel erg gevoelig, vooral de tepels. Ben ook vreselijk vergeetachtig!
Goedemorgen dames! Hier is het weer inderdaad ook niet denderend.. Vannacht weer vreemd gedroomd: was bezig iets vast te zetten met een sluitspeld en hield die even in mijn mond en slikte hem vervolgens in . Werd vervolgens helemaal verward wakker uit me droom en bleef maar dramatisch doen tegen me man dat ik iets had ingeslikt en hij schrok zich natuurlijk ook rot. Vanmorgen moest ik er wel om lachen haha.. (al vond hij het wat minder komisch ) ga zo even douchen en een boodschap doen. tot later!
Heb net een paar 3d foto's in mn album geplaatst. De mooisten wilden helaas niet, waren te groot. Moet mijn vriendje vanavond maar ff verkleinen want ik heb het al geprobeerd en het lukt niet. Stop er dus ook maar mee anders heb ik straks geen pc meer! Heeft iemand iets van Elke gehoord?