Dit is voor mij ook een teken geweest dat ik afgelopen zondag de vk heb gebeld en nu dus 3 uur per dag plat moet. Vanmiddag was ik in slaap gevallen enheb anderhalf uur heerlijk liggen pitten op bed, ben benieuwd of ik vannacht nog slaap. Zo ga nu ff verder lezen
naar bed? Ik ga ook zo me bedje opzoeken. Kreeg vanavond opeens nog een schoonmaakkick en heb net nog de huiskamer gestofzuigd en de badkamer gedaan.. (me man verklaarde me voor gek) het zal er vast bijhoren Ook de volgende poging om het hartje te luisteren met de stethoscoop is mislukt haha. Het meisje blijft maar trappelen op het moment dat ik wil gaan luisteren. Is in ieder geval wel een teken dat het leeft daarbinnen
goede morgen meiden. ook ik voel de kleine heel erg zodra ik ga slapen. soms zo erg dat ik er gewoon niet van kan slapen omdat hij zo aan het draaien is. en dat kan soms zo ander half uur duuren. en als je dan om 9 uur op bed ligt dan slaap je pas om half 11. maar het is zeker een bevestiging en geniet er daarom ook heel erg van.
goeiemorgen ik stop 6 weken van te voren met werken en ga na de bevalling ook 24 uur werken. bij ons de baby kamer ver af nog een paar kleine afwerkingen! ik ben tot nu toe 12 kilo aangekomen maar daar zit ik niet echt mee als de baby maar gezond is die kilo gaan erna er wel weer af! ik denk dat ik zelf ook geen bedankjes ga doen.
Ik ga zo even naar de stad.. Heb nog een cadeaubon van de Etos en zo'n pasje met 50 euro erop van de H&M dus ik ga me even uitleven
Ja precies, vind die pasjes die ze nu hebben veel beter dan bijv een cadeaubon van 50 euro. Die moet je dan meteen opmaken want je krijgt natuurlijk geen geld terug. En met dat pasje kun je gewoon het bedrag eraf laten schrijven.
Iemand vroeg hoeveel weken vante voren je verlof opnam, en waarom (weet niet meer wie!) ik neem 6 weken van te voren, dat zijn we verplicht, omdat het lichamelijk belastend werk is (of zo iets!) sta in een schoenwinkel, en moet dus alleen maar trappen lopen, en dozen sjouwen, vandaar.. ik ben ook al gestopt om van 9.00 tot 21.00 te werken op de vrijdag, want dat trek ik niet meer. dus nu ga in voorlopig van 9.00 tot 18.00 werken, en denk in april van 13.00 tot 21.00. maar mijn collega zei al, misschien is het wel fijner om 's avonds lekker thuis te zijn, dus we zullen zien, maar het komt steeds dichter bij! ik vind de tijd wel voorbij vliegen!
Zow, dat was even een heel harde schop tegen mijn blaas! haha, was 2 dagen goed rustig, maar begint nu lekker weer volop te bewegen! heerlijk...
hoi allemaal, ik ben al een tijdje op, maar ik moet zeggen ik heb moeite met 'vroeg' opstaan, het lukt mij niet eerder dan 10 hr om uit bed te komen en dan voel ik me kapot. Ook hab ik last van harde buiken , denk ik? Ik heb as maandag een afspraak met de verloskundige, dus dan word me bloeddruk weer gecontroleerd, ik ben benieuwd? De kleine voel ik zo een beetje heel de dag, niet constant , maar af en toe een schopje, meestal als ik zit voel ik het goed. Wanneer ik moet plassen en het gebeurd is het een raar , bijna vervelend gevoel...zo een schop tegen je blaas, maar ik moet dan lachen, en dan zeg ik altijd...ben je aan het protesteren? Ik heb gister contact gehad met de arboarts, ik blijf weer 4 weken thuis, ik denk niet dat het ervan gaat komen dat ik voor me bevalling aan het werk ga, ik moet zowizo 6 weken van te voren met verlof omdat ik nu 100% ziek gemeld ben. Dat betekend dus dat ik op 19 mei officieel met verlof ga. Voor mij is het een geruststelling dat ik serieus word genomen door de ARBO, mijn leidinggevende nam me in het begin echt niet serieus, nu de klachten dermate geescaleerd zijn, en ik naar het ziekenhuis moest en de arboarts ook heeft gecontsteerd dat me bloeddruk te hoog is, kan hij niet ander dan het wel serieus te nemen. Ik vind het een opluchting om nu niet te werken, in huis kan ik al haast niets, laatst staan op de werkvloer. Het enige wa ik jammer vind is dat ik mijn collega's dan zo een tijd niet zie... Ik heb het geprobeerd gele/vanillie vla, tegen dat maagzuur, bij mij help het niet echt...soms een beetje.. rennies heb ik ook geprobeerd....ze helpen bij mij geen bal, plus ze smaken nog eens vies. Ook heb ik op advies een glas melk geprobeerd, ik heb het idee dat dit het eigenlijk alleen maar erger maakt... ik zal maandag aan de verloskundige vragen wat ik het beste kan doen (behalve de standaard dingen, als niet te laat en te pittig eten) De babykamer is bijna klaar me ouders zijn deze week komen verven, het ziet er mooi uit, alleen de raamkozijnen moeten nog gedaan worden, die staan nu nog alleen in grondverf (ik wilde niet dat me vriend ging verven, omdat ik weet dat hij niet zo netjes als me papa is ), alle meubels heb ik ook al, kan niet wachten tot alles er staat, ik ga straks even naar prenatal om nog wat leuke accesoires te kopen. Ik heb ook al veel kleertjes, sinds ik weet wat het word i just can't help myself...heb laatst hele leuke mini all stars in het donkerblauw gekocht, ik weet dat hij ze niet lang aan kan, maar vind het gewoon leuk! De kinderwagen is vorige week gekocht, en het is een stokke explory geworden, die wilde ik al lang, maar vond hem eigenlijk te duur... de meeste dingen hebben we nu wel aangeschaft...ik ben bijna 23 weken en vind het wel een prettig gevoel dat ik straks niet veel meer hoef te doen, vooral omdat ik me vaak beroerd voel en ik denk niet dat het nog beter zal worden.... De buik groeit ook goed ik ben nu 4 kilo aangekomen, het is niet zoveel maar ik heb normaal al maat 42/44 dus voor mij hoeft het niet zo dat dikker worden..haha..maar het is voor een goed doel..en voorlopig zit het gelukkig alleen bij me buik. Nou ik ga snel douchen anders komt er weer niets van, ik kom later nog even kijken naar de nieuwe post! Fijne dag allemaal.. x Jes
@ Jeslin: Het lukt mij ook niet meer om vroeg op te staan hoor. Alleen als ik moet werken 's ochtends, dan moet het wel, maar anders blijf ik ook steeds liggen. Enne, probeer te genieten van de tijd dat je thuis bent. Het is inderdaad heel jammer dat je je collega's niet meer ziet, en niet meer zo onder mensen bent, maar bedenk wel dat dit het beste is voor jou en je baby. @ Flex: Schaam je! Nee hoor, ik ben ook weer heerlijk blijven liggen vandaag. Ik heb toch geen dagvullend programma als ik vrij ben, en blijven liggen is zooo lekker. Zodra mijn man 's ochtends zn bed uitstapt, ga ik helemaal breeduit liggen en neem dan het hele bed in beslag. @ Meryem: Shopze! Lekker hoor, zo'n cadeucard. Ben benieuwd wat je gescoord hebt!
ook ik vind het heerlijk dat ik bijna alles klaar heb. heb ook al veel kleertjes in verschillende maten. moet alleen een nieuw bedje kopen en dan ben ik echte helemaal compleet. heb gister wat spullen in mijn koffer gedaan. (zal nog 10x veranderen) voor het ziekenhuis. vind dat echt heel leuk om te doen.
Nou, Ilona, dan denk je dat jij een rare bent. Maar wat ik gisterenavond heb gedaan... Ik heb het matrasje opgemaakt. Niet zo raar toch, zou je denken. Maar als je je dan bedenkt dat we nog geen ledikantje hebben... Nu ligt er dus een mooi opgemaakt matrasje op de vloer van de babykamer.
Nou meiden, ik ga weer even gebruik maken van mn dagelijkse middaguitje... De honden uitlaten en boodschapjes doen. Tot vanmiddag.
Hey meiden, Is er al wat nieuws van Elke? Groeit haar kleintje terug goed? Kan de voorbije pagina's niet direct een antwoord vinden.