Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    @ Krokus, Heel veel sterkte meid.

een ploepnavel nee die heb ik niet die van mij lijkt nog steeds op een bodemloze put.

Van het rusten overdag wordt me buik toch iets rustiger gelukkig.

Er is niet veel gekletst vandaag.

ik hoop dat we snel wat van Elke horen.

Hoe is het verder hier

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik ben ook al 10 kilo aangekomen pffff en bij mij is het geen vocht.......

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik werk zolang ik kan want ik werk voor mn eigen in een familiebedrijf, dus als het niet meer gaat neemt mijn vriend ( die zit ook in de zaak) of mijn vader mijn taken over en doe ik het wat rustiger aan. Zal eens even informeren naar zw.schapsverlof, want ook als zelfstandige schijn je een uitkering te krijgen. Weet een van jullie daar iets van?

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Jeetje wat vervelend he dat je op dat moment afhankelijk bent van een ander, wel leuk dat je de babykamer krijgt natuurlijk maar ik haat het om op iemand te moeten w88. Ik heb dat ook met mijn schoonouders, wij zouden de box krijgen, en aangezien we alles al hebben besteld voor de babykamer had ik ook al graag de box besteld maar tja we moeten dus w88 wanneer hun met ons meegaan om er een uit te kiezen. Het klinkt misschien heel ondankbaar maar ik had liever gehad dat ze het niet hadden aangeboden dan had ik er nu al een besteld!

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Jee meis ik kan me voorstellen dat die goedbedoelde opmerkingen je goed de strot uithangen, je wilt immers een onbezorgde zw.schap. Ik denk aan je hoor, wat gaan ze er nu verder aan doen?

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Krokus: heel veel sterkte meid. Het zit je inderdaad niet mee, en kan wel begrijpen dat je die goedbedoelde adviezen nu onderhand zat bent. Je wilt gewoon een voorspoedige zwangerschap.

@ Meryem: Mooie buik zeg!

Wij hebben nu ons bedje. Vorige week was het uitverkocht bij Ikea en we zouden een sms krijgen als het binnen was, en dat was dus vandaag. We hebben er nog een avondvullend programma aan gehad ook, want we hadden eerst het verkeerde ledikant mee naar huis genomen. Lag in de verkeerde stelling en wij keken ook niet verder dan onze neus lang was, dus we kwamen er pas thuis achter dat we verkeerde hadden. En Leksvik, Hensvik... al die zweedse serienamen lijken op elkaar. Maar goed, ongeduldig als ik ben, wilde ik meteen terug om hem om te ruilen, gelukkig waren we nog net op tijd terug voor sluitingstijd. Thuis gekomen heeft mijn man het meteen in elkaar gezet, bedje staat jnu mooi opgemaakt in de babykamer.
    Nu alleen de kledingkast nog, maar daar wachten we nog even mee tot volgende maand.

Wat is het hier trouwens weer rustig geweest vanavond.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zo goedemorgen!

Heb geen oog dicht gedaan vannacht. We zijn rond 11 uur naar bed gegaan maar kon geen moment liggen omdat ik zo'n last had van maagzuur. Tussendoor nog wat plasjes die me wakker hielden en op het moment dat ik dacht in te dutten ging om half 6 ging de wekker van manlief die moest werken.
    Was van plan om een paar uurtjes te gaan slapen nadat hij weg was maar dat maagzuur blijft me pesten. Zit nu met een bakje cornflakes en ga wat schoonmaken hier, kan ik vanmiddag lekker een dutje doen..

@ Krokus: veel sterkte lieverd!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meid ik ben een freelancher en krijg ook een zwuitkering.
    Je moet even kijken op uwv.nl ;)

9. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Schaapje ik kan je niet vertellen wat het verschil is tussen 3 en 4 d echo.
    Bedankt dat je hebt gereageerd op mijn echo's in m'n album, volgens mij ben je de enige die de moeite heeft genomen om ze te bekijken en er iets over te zeggen!
    Hierdoor heb ik afgelopen week ook niet echt de moeite genomen om meer persoonlijk op iedereen te reageren, deed dit iedere keer wel, zat dan met pen en papier voor me alles op te schrijven en daarna alles typen, was daar toch wel een tijdje mee bezig maar dat doe ik voorlopig ff niet meer.
    iedereen een fijne dag vandaag en voor degenen die zich niet fit voelen beterschap.

10. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden.
    ik had een hele diepe navel maar die begint al wat uit te puilen.
    ik denk dat ik wel een plopnavel krijg. hihi

11. vlademira

vlademira Niet meer actief

hallo meiden goede morgen
    spirit70 sorry meid had niet gelezen dat je nieuwe foto's in je album had gezet heb ze net even bekeken lief koppie hoor je kan al heel goed zien hoe die eruit ziet .
    het verschil tussen 3d en 4d is dat 3d gewoon een foto is en 4d is bewegend beeld van de baby die de realtime beweging laat zien
    heb gisteren niet goed geslapen mijn man had problemen op zijn werk heb er de hele nacht wakker door gelegen.
    hij had vanmorgen geen zin om heen te gaan maar is toch gegaan gelukkig want we leven als het ware van zijn inkomen ik ben invalkracht dus verdien niet zoveel.
    verder gaat met de zwangerschap alles perfect als alles zo blijft gaan en geen complicaties tijdens de bevalling wil ik er zo wel 10 ;) haha nee we willen als het lukt graag 2 kindjes en nummer 1 is onderweg.
    joepie vandaag precies 25 weken zwanger

12. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Goedemorgen dames

Het is weer aerobicstijd in mijn buik geloof ik. Wat een drukte zeg. :D
    Ik heb me vandaag ziek gemeld. Ik heb zo'n waardeloze nacht achter de rug en nu ben ik ook nog verkouden. Kon het niet opbrengen vandaag om dan te gaan werken. :oops:

13. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Hallo allemaal,

Hier geen ploepnavel!
    En de 3d foto's zijn super leuk!
    Kan niet wachten tot morgenochtend :D

xxx

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Spirit: Sorry voor het niet reageren op je echo! Had de foto's wel degelijk bekeken maar verder niet meer gereageerd.. :oops: Vroeg me trouwens af wat dat stukje was bij het oortje? Het oortje zelf of iets anders?

Essie: wat heb je trouwens een leuke buikbeschildering in je album staan! Zag hem net pas voor het eerst, echt heel schattig :D

15. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Dank je meid :)
    Jij hebt ook al zo'n mooi schattig
    buikje! Die van mij lijkt er behoorlijk op ook
    zo mooi strak whahahaha. Als je begrijp wat
    ik bedoel. Op me werk kunnen ze er niet vanaf blijven ;)

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Middag meiden,

heb ff pauze moet zo weer weg om te werken...

@ spirit had je foto's wel gezien dacht dat ik wat gezegt had maar zo niet sorry dan doe ik het alsnog!

het zijn mooie foto's en duidelijk ook! het is al een echt mensje :D

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ook ik had ze nog niet gezien spirit was er een paar dagen niet,prachtige foto's!
    Meryem mooi buikje hoor!
    krokus heel veel sterkte meid!

18. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    en mijn navel is ook al bijna een ploepnavel :)

19. Els2806

Els2806 Actief lid

@ Essie: mooie buikschilderij zeg. En leuke foto met je hond erbij

@ Spirit: mooie foto's. Heeft je sessie lang geduurd?

@ Iedereen: proficiat met al die mooie buikjes.

Ik heb ook nog een foto geplaatst. Ik was toen exact 26weken. Ook hier nog geen "ploepnavel"

Vanaf morgen starten mijn laatste 3 maanden \:D/ \:D/ \:D/
    Wat gaat het plots snel zeg. :confused:

20. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Spirit mooie foto;s hoor, sorry dat ik nog niks heb neergezet daarover :oops: had ze al wel gezien.

Ik heb z'n rugpijn vandaag bah.

vanavond gaan we lekker uit eten bij een wokresturant mjam nu al trek hahahaha

Deel Deze Pagina