Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorge

hier ook erg slecht weer tis droog maar waait wel heel hard!
    vandaag niet echt veel doen de dagelijkse dingen
    iemand nog iets leuks doen?
    26 weken alweer wa ga het toch hard ppfff

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ga vanmiddag de stad in want moet nog een kado voor me vader halen.
    volgend weekeind gaan we onze verjaardag vieren

die van mijn broer (6-3) broertje (8-3) mijn vader (10-3) en ik (12-3)

en we vieren het 9-3 :p allemaal tegelijk lekker makkelijk hihi

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Goedemorgen,

Ook hier nog geen plannen. Wilde eigenlijk wat gaan kijken voor de uitzet van de baby maar me man moet overwerken dus komt weer niet uit.. :x

4. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    heyyy

ja flex heeerlijk genoten!
    harde wind zeg pfff
    hier begint de zon nu ook een beetje te schijnen
    ga zo de markt over en ff zoute haring halen lkker op een bolletje met superveel uitjes jammie jammie!

5. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    goedemorgen

Ik wilde even naar de markt gaan, maar het stormt en regent hier zo hard dat ik maar lekker thuis blijf.
    Ga vandaag maar eens lekker weer bezig met het maken van sieraden.

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

had vanmorge ongiekrampen en verloor wat vocht schrok me dood :confused: was effe bang dat het afgelopen was....

7. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    ooh flex
    kan me voorstellen dat je er van gechrokken bent. Maar alles is nu goed?

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

jah alles is ok denk dat het zweet was ofzo en de kramp was denk ik mijn darmen want dat zakte weer af. en de beeb laat af en toe even merken dat alles goed met der gaat :) snap nie wrm ik zo schrok ben namelijk helemaal niet zo snel bang dat het mis is pfff zal wel door me droom komen hihi......

Droomde nl dat ze me wilde vermoorden :confused: a.s. dinsdagmiddag rond uurtje of 4 bij mijn schoonmaakadresje whahahaha je droomt de raarste dingen als je zwanger bent hoor hihi :rolleyes:

9. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Goeiemorgen allemaal!
    Hier ook veel wind ja! Werd er vannacht ook steeds wakker van. Maar sindsik zwanger ben slaap ik ook wel heel licht.
    Flex, kan me voorstellen dat je ervan schrikt ja. Dat is wel het voordeel van je kindje voelen bewegen, dan heb ik het idee dat het wel weer goed zit.

Meryem, jammer dat de shop-plannen niet doorgaan.

Ik ga zo tennissen, denk voor het laatst, heb er ook niet meer zo'n zin in.
    Verder tegels voor de badkamer van ons nieuwe huis uitzoeken, we gaan op zoek naar een trouwring. En dan moeten we ook nog boodschappen doen en het huis een beetje opruimen/schoonmaken. Druk dus.

Fijne dag en tot later!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

:evil: ik zit me kat te pesten :evil:

haha heb een liedje opstaan waar katten mauwen ik repeat dat steeds als hij nie kijkt whahahah jullie moeten echt zijn reactie eens zien :) :) stopt met likken maar zijn tong nog buitenboord :p

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    haha flex dat ken ik!

Wij hadden vroeger een jack-russeltje en we draaiden vaak een cd waar ook een hondje in voorkwam. Stond ze altijd heel dom met een schuin koppie bij de boxen te luisteren. En wij lachen natuurlijk..

:)

12. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Flex,gelukkig dat het weer over is.

Ik droom ook raaaaar.

Mijn hond keek altijd naar Lassie. Zat hij helemaal voor de tv staren en te kwispelen. Zo'n raar gezicht :)

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

nou meiden heb me lachbui weer gehad voor vandaag moet me aankleden van me mannetje whahaha ben een beetje lui vandaag :rolleyes:

maarja moeten egt verjaardagskado gaan halen nu hihi ;)

14. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik moet ook op verjaardag, maar heb het kadootje online gekocht. Das pas lui ;)

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

whaha jah heb ik ook gedaan naja 1 online zelf gedaan de ander heeft me broer gedaan maar kado voor me vader moet ik egt de stad in hihi ;)

16. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Ik werd ook heel de tijd wakker van de wind, werd er echt gek van! ook van het plassen midden in de nacht trouwens!

Zonneschijn, wat heb je een actief programma voor vandaag...word er al moe van als ik het lees :)

Meryem, ik vind het juist fijner om zonder me vriend te shoppen! Ook al is het voor de babyuitzet (de meeste mannen zijn niet zo shopperig), de meeste dingen heb ik in me eentje gekocht, en dan laat ik het hem gewoon zien.. (alleen bij de zware dingen is hij meegegaan, zoals de babykamer en de kinderwagen) waarom ga je niet gewoon alleen?

Flexgirl, 4 verjaardagen in in keer vieren :confused: ...hoe doen jullie dat dan? In een restaurant gaan eten ofzo? of gewoon bij iemand thuis..

Trouwens, ik voel de baby nu zo vaak dat ik er soms gek van word...voel me bijna schuldig om het te zeggen. Ik vind het wel leuk en het geeft ook het gevoel dat alles goed gaat. Maar soms als ik probeer te slapen of aan het eten ben, word ik er echt gek van.

nou ik ga aan de strijk en de was ophangen, daarna douchen! en boodschappen doen, vanavond eet ik bij me ouders , dus dat is wel relaxt!

tot later

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb ook de kleertjes en lakentjes en dat soort dingen in me eentje gekocht maar ik wil eigenlijk gaan kijken voor een kinderwagen en misschien dingen zoals het badje, wipstoeltje etc kopen. Dus bedoelde ook eigenlijk de grote dingen ;)
    Wil trouwens ook even gaan kijken voor de babykamer want hebben we ons ook totaal nog niet mee bezig gehouden. Hoop dat er geen levertijd opzit van 12 weken en ander word het wel Ikea ofzo.. :rolleyes:

Word trouwens zo nu en dan ook weleens gek van dat getrappel (vooral als ik net wil gaan slapen haha)

Vroeg me trouwens af voor het badje. Wat voor badje hebben jullie gekocht en waar want zie zoveel verschillende prijzen? en hebben jullie een badje met zo'n soort 'stoeltje' erin?

18. vlademira

vlademira Niet meer actief

hallo meiden
    alles goed?
    heb vanacht maaar weinig slaap gehad ik had zo'n last van maagzuur dat ik ervan moest overgeven daarna was het gelukkig wel over maar ja is niet echt fijn.
    verder beweegt de baby goed ,
    hij begint soms tegen mijn ribben aan te trappen dat is niet echt fijn .
    hier valt het mee met het slechte weer wel een beetje harde wind maar nog niet stormachtig en het is droog met een zonnetje.
    ik winkel juist graag met mijn man maar hij vindt het niet erg om te shoppen .

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ jeslin we vieren de verjaardagen bij me ouders thuis niet echt bijzonder hoor we vieren het ook niet echt me moeder doet een high tea ;) dus ben benieuwd maar ik ben klaar voor de verjaardagen kom maar op! :p

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hey meiden, ben er maar eventjes vandaag. Ik ga nu even alles bijlezen, maar weet niet of ik tijd heb om te reageren.

Deel Deze Pagina