Hey meiden, ik hoop dat alles goed is met iedereen. Ik ben vandaag met mijn vriend naar beverwijk geweest en een beetje geshopt,zoiezo de blije doos gehaald,2 shirt's en broeken, en een buikband met de tekst ''made with love'',echt schattig,bij de miss etam hebben ze nu broeken met 10 euro korting op denim heel leuk ik heb er ook 1 meegenomen..verder heb ik de dvd in the womb gekocht,een rose flesje voor te voeden nog en pakje voor de kleine meid en een shirtje..pff dat was het wel weer zo'n beetje,maar ik kan gewoon niet meer te lang weg want dat sterf ik van de pijn in mijn rug!
leuk dat je geshopt hebt zeg! En merk van mezelf dat ik ook niet te lang meer moet blijven staan want dat gaat niet zo goed meer allemaal. Wij gaan trouwens ipv vandaag, morgen naar Burgerhout babysuperstore om even rond te snuffelen. Hij is van 12 tot 5 uur open dus is wel leuk voor op de zondag.. (lekker burgelijk )
Hey meiden wij zijn gister de hele dag aan het weggeweest, even de stad in voor wat nieuwe kleren, en de blije doos gehaald! en daarna naar babypark toe, hebben ook een maxicosi cabrio gekocht, met veel groen erin! heel gaaf! en 's avonds lekker wezen uiteten met mijn beste vriendin en haar vriend, dus al met al was het wel gezellig geweest!
morge meiden, tis lekker weer buiten waait nog wel flink. ik werdt hondberoerd wakker en ja hoor hing weer over die pot heen.... maar nu ben ik wel van die vreselijke misselijkheid af! @ ilona lekker zeg naar de dierentuin
Wij hebben een badje van bebe jou ( of zoiets) daar zit een badtemperatuur in een 2 navulflesjes van zwitsal. Een badstoeltje hebben we niet, dat lijkt me niks want je houd toch zelf je babytje vast.
Ik maak me eigen ook wel eens zorgen als ik ongiekrampen voel ( en dat heb ik best vaak) en dan vooral als je er ook nog eens vocht bij verliest.... Maar het zal er allemaal wel bij horen. Gisterenavond had ik ook zo'n angstmoment, ik had hele erge ruzie met mn vriend en was helemaal over de rooie van kwaadheid, en moest veel huilen, ben op zo'n moment echt bang dat er iets met de beeb gebeurd want heel mn buik werd hard en verloor ook n beetje vocht, je gaat je eigen dan gelijk vanalles in je hoofd halen, maar gelukkig heb ik een actief babytje wat heel veel trappelt, en dan weet ik dat het goed is, Sorry voor het egobericht
nou we zijn dus WEER niet gegaan. Komt opeens weer zijn zwager aanzetten uit Belgie (voor de derde weekend op rij op bezoek) en 'die kan hij natuurlijk niet alleen laten' .. Ben zo pissed off onderhand.. dit was echt de laatste keer en ga ook niet meer vragen of we nou nog gaan kijken voor het kamertje. Koop zelf wel een wiegje en zie wel wanneer meneer zelf komt met het idee voor de babykamer.
Meryem, balen zeg, dat het weer niet doorgaat. Kan me voorstellen dat je je zo voelt. Inderdaad een goed idee om lekker zelf te gaan zoeken. Hoop dat je snel het allermooiste wiegje vindt. We hebben nog geen badje gekocht, nog geen idee wat voor iets het gaat worden. Geen tummytub in ieder geval. Jeslin, het leidt inderdaad nogal af zo'n bewegend mensje in je buik... Ik voel d'r wel dagelijks maar niet zo vaak dat ik er stapel van wordt hihi... Ilona, hoe was de dierentuin? Welke ben je geweest? Was weer best lekker met een waterig zonnetje toch? Claudia en Sjoon lekker geshopt zo te lezen. Minnie, niet fijn van die stress-reacties van je lijf, maar misschien ook wel weer goed geregeld van moeder natuur. We zaten vannacht al om kwart over 5 in de auto, m'n vader naar Schiphol brengen. Om 8 uur weer thuis en nog wel even teruggegaan naar bed, maar lig nu toch uitgeteld op de bank. Zijn er eigenlijk nog meer meiden die zwangerschapsyoga doen of gaan doen? Ik begin aanstaande dinsdag samen met Bwtje. Ben erg benieuwd.
@ meryem wat vervelend zeg! kan me voorstellen dat je erg baalt! Wij hebben vanmiddag langs het ijselmeer gewandeld even lekker uitwaaien en heb net huzarensalade gemaakt was echt heeeeeeerlijk!
26 mei 2008 onsukkie - 23 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - ? jaar - 1e kindje - waar? - (meisje) 1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - 4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) 4 juni 2008 Meryem85 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim) 8 juni 2008 Zonneschijn - 32 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 elleno6 - ? jaar - ?e kindje - waar? - 12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (jongen) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 16 juni 2008 Esje1977 - ? jaar - ?e kindje Tweeling! - waar? - (meisje) en (jongen) 17 juni 2008 claudia0404 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim) 18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 22 juni 2008 maaike2902 - ? jaar - ?e kindje - waar? - 23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 24 juni 2008 elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding 26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 11 Meisjes : 23 Verrassing : 7 Geheim: 3 Onbekend : 7 Tweeling : 2 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn Op dit moment zijn er 49 Juni mama's * Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl* Effe de lijst weer te voorschijn toveren
hoi meiden ik woon zelf in amersfoort en ga dus regelmatig naar de dierentuin hier. ze hebben nu een dinobos en die had ik nog niet gezien. het weer was redelijk. waaide soms een beetje. voor de rest was het gezellig. heb erg genoten. ik denk dat ik volgend jaar een abonoment neem. de kleine is dan toch nog gratis en dan hoef ik alleen voor mezelf te betalen.
ik ben wel heel lui zeg.. Aangezien me man weg is met zijn zwager en ik zin had in een pizza maar geen geld in me portomonne had, heb ik online besteld en betaald met Ideal Hoop dat het goed gaat, ze mogen nu wel komen..
Goedenavond meiden, Fl3x wat zal jij geschrokken zijn van de buikpijn. Ilona fijn dat het toch nog lekker weer was voor de dierentuin. Iemand nog wat van elke gehoord? Hier zijn de harde buiken nog steeds niet echt aan het afzakken, ben benieuwd wat de vk er morgen van zegt, ik ben zelf bang dat er een ziekenhuisbezoekje moet plaatsvinden, als dat zo is laat ik me buddy wel wat weten. De familie is er ook angstig voor, maar alles voor het goede doel krijg je dan te horen. Pffffff zo dat was me klaagzang weer even, ik zal echt blij zijn als het juni is en ik weet het nu zeker een derde zal er hier niet komen .
Hoi ik doe ook aan zw.schapsyoga en vind het heel leuk en ontspannend om te doen. Een les duurt 5 kwartier, het 1e kwartier besteden we aan het bespreken van klachten en angsten, of er wordt een bevallingsverhaal verteld van iemand die ook aan de yoga heeft meegedaan. En dan volgen oefeningen voor je rug, bekken etc, en daarna nog wat ademhalingsoefeningen en puftechnieken.
He bah Meryem verheug je je ergens op komt iemand anders weer roet in het eten gooien, kon je dan nog wel vriendelijk zijn tegen die zwager? Ik zou hem echt de deur hebben uitgekeken, meestal hoepelen ze dan wel op en idd een beetje lullig van je man maar ja zo zijn mannen grrrrr ik weet er alles van helaas
Wij wonen vlak bij de efteling en als de kleine is geboren neem ik samen met mn moeder een abonnement, kunnen we lekker vaak wandelen in de efteling