Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven

Er is hier iemand erg jaloers.... :oops: : Lijkt me super, even lekker wandelen in de Efteling!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Leuk zeg, hihi gezellig met de kleine door het land van laaf :p

3. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant

Hier nog iemand ben erg fan van de efteling

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Vandaag 25 weken!
    wat gaat het super snel zeg!

erannick: doe rustig aan, en ik hoop dat je niet naar het ziekhuis hoeft!

waarschijnlijk vanmiddag gesprek of woensdag over mijn werktijden na het verlof en wanneer ik precies met verlof ga. maar dat heb ik zelf wel uit gerekend, en aangezien we 6 wkn vantevoren moeten is dat niet heel moeilijk.

als ik mijn vakantie na mijn verlof opneem, hoe krijg ik die dan doorbetaald denken jullie? gewoon wat ik dan ga werken? denk het wel he want dan is het natuurlijk niet meer uit dat andere potje betaald,maar van de werkgever zelf.
    en ik moet toch ook gewoon zolang nog doorbetaald krijgen wat ik nu werk, en als ik pas echt aan het werk ga dat ik dan betaald krijg wat ik dan ga werken? wie snapt mijn zin nog? haha

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Morge meiden,

slecht geslapen vannacht maar de beeb maakte een salto ofzo in me buik hihi :) tis geloof ik een nacht baby ;)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

gefeliciteerd meid gaat hard he ;) over je werk heb ik geen flauw id hoe dat in zijn werk gaat ;)

7. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden.

vandaag weer naar de fisio. ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

heb totaal geen zin vandaag.

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Succes meid!

9. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
  10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    succes bij de fysio!
    En flex dat beloofd al wat als het nu al een nachtbaby is hihi
    de baby komt nu alvast in het ritme voor straks hehe

Ja ik ben ook heel benieuwd zonneschijn naar de yoga, morgen mogen we!
    Wat zullen we doen 19.00 begint het he?
    18.45 voor de deur dan hebben we nog een 15 minuten aan zoektijd over hahaha

Verder hier alles goed kamertje van de grote zus is af dus nu is haar zusje aan de beurt!
    Weer aan de klus voorlopig nog!

tot klets weer!

11. vlademira

vlademira Niet meer actief

hallo meiden.
    vrijdag de laatste werk dag gehad.
    was echt super leuk ze hebben een feestje voor mij georganiseerd en samen met de kinderen geld ingezameld voor een cadeautje.
    heb een heel leuk oranje broekje gekregen met een wit met blauw en oranje geblokt blousje er op
    en een blauw pyjamaatje en een mickey mouse knuffel echt heel mooi.
    ben zelf ook gek op mickey mouse.

vanacht heb ik weer eens heel slecht geslapen heb steeds hele erge last van maagzuur.
    soms zo erg dat ik er van moet overgeven (bah) mijn keel doet er gewoon zeer van en er is geen enkel middeltje dat er tegen helpt heb al verschillende geprobeerd.
    misschien moet ik er maar even mee naar de dokter.

Donderdag lekker op huwelijksreis naar brugge ik heb er onwijs veel zin aan.
    en er is ook een chocolade museum daar gaan we zeker even een kijkje nemen je mag er namelijk ook chocolade proeven mmmmmm

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Goedemorgen ladies,

Ilona: succes bij de fysio vandaag!

sjoon: feli met je 25 weken, en je vakantie krijg je gewoon doorbetaald want daar heb je zelf voor gespaard toch lijkt me? Je laatste zin begrijp ik niet zo goed :p

Vlademira: inderdaad irritant zeg dat maagzuur. Ik heb nu zelf Rennie Deflatine en heb er 2 keer eentje in moeten nemen en sindsdien gelukkig geen last meer van gehad. Ik zou zeker even naar de huisarts gaan.

Ik probeer zelf ook de huisarts te bereiken want heb echt een ontiegelijke schimmelinfectie (again) en het jeukt echt verschrikkelijk. Het irritante is alleen dat die lijn altijd bezet is, ben nu onderhand al een uur bezig. Als het om iets anders ging was ik wel even langs gegaan maar daar zit die assistente zowat in de wachtkamer en dan weet meteen iedereen die daar zit ook dat ik een schimmelinfectie heb :p

13. Els2806

Els2806 Actief lid

Wat leuk, wij zijn 18, 19 en 20 februari ook naar Brugge geweest. We hebben ons super geamuseerd. Je kan heel mooie wandelingen maken en toffe musea bezoeken. Het chocolade museum is zeker de moeite waard, en op bepaalde tijdstippen zijn er ook demonstraties te zien. Ook het begijnhof en het minnewater zijn een bezoekje waard. Om af te sluiten kan je ook eens naar brouwerij "De halve maan". Ze brouwen daar de 'Brugse zot', een lokaal biertje.

En misschien ook interessant: in de steenstraat (de winkelstraat) heb je een winkel met babykleertjes. Heel toffe spullen voor geen geld. Het noemt 'folieke'.

Veel plezier alvast.

14. vlademira

dankjewel ik zal het zeker in mijn hoofd houden

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    chocolademuseum lijkt me ook wel wat :)

16. vlademira

meryem85 ga je lekker mee ;)

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    hihi als het ff kon ;)

18. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Goedemorgen meiden.

Ben net terug van de apk bij de vk bloeddruk was mooi beeb groeit goed en is erg druk, ben weer niks aangekomen enmoet over 2 weken terug komen.

Ik hoef niet naar het ziekenhuis, maaar heb wel beladvies meegekregen voor als er regelmaat in de harde buiken komen dat mag ik dan een halfuur aankijken en moet dan gaan bellen, meer konden ze op dit moment niet doen.

Ik heb ook advies voor me bekken meegkregen , en als dat erger wordt moet ik naar de fysio, ze zei dat waarschijnlijk mijn lichaam nog niet klaar was voor deze zwangerschap en dat me baarmoeder goed in de war is, nou daar zit je dan met je goede gedrag :(

Zo dat was mijn geklaag weer voor vandaag.

Ik ga zo de peuterspeelzaal bellen om nick op te geven voor na de zomervakantie , ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen

19. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ vlademira: Heb je de maagtabletjes van de kruidvat toevallig al eens geprobeerd?
    Ik heb soms ook zo erg het zuur dat ik er echt niet van kan slapen, dan kauw ik zo'n tabletje fijn en drink die weg met een slokje melk.
    Daarna is het zuur zo goed als weg.

@ erannick: Ik was al nieuwsgierig hoe het met je was. Goed rusten hoor meid! Fysio is zeker een aanrader.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Erannick: gelukkig hoef je niet naar het ziekenhuis en fijn dat alles verder goed was met je bloeddruk en de beeb! Rustig aan blijven doen dan maar.. ;)

Deel Deze Pagina