Daar was ik ook weer, druk weekend gehad! Allemaal bedankt voor de reacties op mijn 3d foto's! Ben vanmorgen naar de gynaecoloog geweest voor controle, alles was goed, bloeddruk mooi laag en geen eiwitten in m'n urine! De baby was ook weer duidelijk aanwezig tijdens de echo! Zal straks alles even bijlezen wat jullie afgelopen weekend hebben geschreven. O ja ik heb Elke een pbtje gestuurd maar ze heeft het nog steeds niet geopend dus ik denk dat ze toch is opgenomen in het zh of ze heeft problemen met de pc, dat kan natuurlijk ook.
middag volk! alles goed hier? bij ons wel zal vandaag ff het voorbeeldje halen van ons kaartje ben benieuwd
mooi dat alles goed was ik heb ff commentaar geleverd op je 3d echo's moet je maar ff lezen bij je fotootje
Mo heb ff gereageerd op je commentaar op mn foto, weet ik ook weer hoe dat werkt! Lekker dat je ff een weekje weg bent geweest met je gezin! Denk dat wij binnenkort ook nog ff een weekendje weggaan, we kunnen nu nog ff met z'n 2en weg!
ik had trouwens gister ok wat toen ik in de auto zat kreeg ik een rare pijn in mijn onderbuik maar dan iets meer naar de zijkant en dat straalde uit naar mijn onderrug het was trouwens niet echt heel pijnlijk maar meer een gemeen pijntje zeg maar weet nie zo goed hoe ik het uit moet leggen
hallo meiden,ik hoop dat met jullie alles goed is! @ mo en flex,ik heb ook iedere keer een soort van menstruatiepijn..dat zal er wel bij horen denk ik.. Ik hoop ook dat we snel wat van elke horen,en dat alles goed is [-o< @erranick,lekker rustig aan doen hoor meid,al is het moeilijk wel blij dat alles goed was met je beebje! @ vlademira,lekker naar het chocolade museum heel raar maar ik lust sinds ik zwanger ben geen chocolade meer alleen op een moorkop lekker genieten van je huwelijksreis hoor! @ Spirit,tuurlijk reageren we op jou mooie 3d foto's! Sorry als ik iemand vergeten ben,maar mijn hoofd is op dit moment een zeef Ik ben vandaag ff lekker paastakken wezen halen en opgetuigd en narcissen gehaald voor in de vaas vind het altijd zo gezellie,en ben nu lekker een cake aan het bakken,en ik ga straks lekker krieltjes en sla en kipfilet eten jammie!
Ik heb niet echt pijn in mijn buik maar het voelt soms erg vreemd als de baby zich gaat draaien, vreemde druk geeft dat in de buik! Wij eten vanavond ook gebakken aardappeltjes, kipfilet en sla, heeeeerlijkkkkk!
ik ga vanavond voor de Spaghetti Con Aglio E Olio jammie jammie en ik denk een visje erbij ofzo want anders is het ook zo saai he! Dames smakelijk eten allemaal en tot morgen Zonneschijn!
Ik sluit me daarbij aan. maar wat ik echt heel erg vervelend vindt is dat mijn kleine meid mijn blaas gebruikt als een boksbal whahaha
morge meiden, zo een hele werkdag voor de boeg. pff heb alleen geen zin vandaag.... morge weer lekker zwemmen daar heb ik wel zin in hoe is het met jullie?
moggel! hier alles oke ben ff bezig met wasjes enz enz nog4 nachtjes slapen dan de pretecho ben superbenieuwd....
hallo meiden ik hoorde net wat. er was een vrouw die 3 keer een geslachtbepalende echo heeft gehad waarop op alle 3 gezegd werdt dat ze een jongetje kreeg . maar naar de geboorte bleek dat het toch een meisje was . 't zal je maar over komen
Hey meiden! ik blijf vandaag maar een dagje thuis. Heb nooit klachten, en kom gisteravond thuis, enorme pijn in mijn boven en onderrug... en heel erg koud. vanmorgen nog steeds pijn in mijn boven en onderrug, en onderin mijn buik erbij. heel vervelend. heb vk gebeld, maar ze zou me terug bellen, is nu al 3 kwartier geleden...
hallo, daar ben ik ook weer. ben vrijdag opgenomen geweest in het ziekenhuis voor een nachtje ivm hartritme stoornissen. Ik ging vrijdag voor controle naar het ziekenhuis naar de gyn maar had toen een hartslag van boven de 200 en een bloeddruk van 80/40. dus hele lage bloeddruk en hele hoge hartslag. ik werd meteen opgenomen en kreeg een kastje met allemaal plakkers op mijn borst. daarvoor had ik een hartfilmpje wat er niet goed uitzag. tussendoor werd mij ook uitgelegd hoe ik mijn suiker moest testen, dus heb ik het hele weekend ook suiker moeten testen en sinds vandaag moet ik insuline gaan spuiten in mijn buik. het is wat allemaal. maar ik blijf positief. heb vanavond de 3d echo dus toch nog iets leuks in het verschiet. groetjes,