dat is wel schrikken krokus! ik had net een telefoontje terug van de vk. ik ben toch te druk geweest op het werk. teveel gebukt, gelopen en gestaan, en dan krijg je dus 's avonds last ervan... moet dus nog meer opletten (dacht dat ik dat al deed, maar niet genoeg).
vandaag precies 25 weken joepie! \/ Vlademira het zal je idd gebeuren zeg! en sjoon ook lekker rustig aan doen hoor! hebben jullie ook zo'n last van menstruatiepijn?
jeetje korkus dat is schrikken. gelukkig blijf je zelf heel positief. gister bij de fisio geweest en daar hebben we wat oefeningen gedaan. heb met mijn werk afgesproken dat ik niet meer terug kom die dag als ik bij fisio ben geweest. we hebben ook afgesproken dat ik niks meer hoef te doen op mijn werk. via mijn werk doe ik een opleiding facilitair mederker. ze hebben een exstra werkplek voor mij gemaakt waar ik nu mijn huiswerk op kan maken. en dit is ook het enige wat ik nu nog hoef te doen op mijn werk. ik ben hier echt heel blij mee. ben toch nog onder de mensen, heb beweging maar kan mijn eigen tempo bepalen en toch nog mijn collega's ondersteunen.
zow effe pauze moet zo direct weer weg man wat een %&&^%% dag pfff heb net een bosje bloemen van mijn mannetje gehad dat maakt mijn dag tenminste weer goed nog 3 uurtjes en dan zit het erop en dan de rest van de week lekker vrij (hoop ik)
Krokus dat is schrikken zeg doe rustig aan Sjoon ook lekker rustig aan doen hoor Zo ik ga ff proberen te strijken want anders wordt dat ook weer een hele berg, kom vanaond nog ff lekker bijlezen
Hallo meiden, Wilde even zeggen dta alles zijn gang gaat. Afgelopen Za toch de 3d echo. En idd WEER werkte de kleine niet mee! Ik heb bij elke echo echo terug moeten komen. Ze lag er gewoonweg weer niet goed voor. Ze houd het spannend..... Dus de 15e poging 2 We hebben en klein half gezichtje gezien whahahhaa xxx Esther
hai dames! Tijdje geleden dat ik tijd had om te reageren, dus nu maken we maar ff tijd! 8) Eerst natuurlijk alle dames die zo'n gave 3d echo hebben gemaakt ; Toffe plaatjes! en voor de (aanstaande) mama's met klachten; Beterschap! Vandaag naar de vk geweest, ben 27 weken en het gaat hard vind ik zelf! Gelukkig weinig lichamelijke klachten, wel last van me rug soms na teveel schoonmaken ( en dat deed ik eerst echt niet ZOOO vaak valt me op hahaha) en wel is flink moe.... Het kamertje is zo goed als af, moet alleen nog een leuk hemeltje.... En mijn mannetje wil nu toch ook wel dat er een wiegje in onze eigen kamer komt voor de eerste tijd, dus dat vind mama wel errrug leuk! Trouwens de blije doos gehaald, zat genoeg leuks in zeg! En vandaag het kraampakket ontvangen van de zorgverzekeraar, schrok wel van al het verband wat daarin zit.....mijn lieffie stond er een beetje beteuterd bij met de gedachte van "wat is dat dan allemaal " ale: gelukkig zag die later ook wel in, dat het meeste uit voorzorg erin zit.... En om mijn hele dialoog tot einde te laten komen heb ik gewacht met het leukste : Ik heb eindelijk mijn schatje blij kunnen maken door een hele golfslag door mijn buik te kunnen laten zien! Bibi was druk hahahha en het was voor het eerst dat we het samen zagen! meestal is hij net te laat , maar nu nam de bibi ruim de tijd om zijn of haar kunsten te vertonen! Ben zo trots! Nou succes dames, we gaan de laatste 3 maandjes in! Liefs,
Hoihoi meiden. Hier ben ik weer even. Ik heb net alles bijgelezen, maar heb nu geen tijd om actief te reageren. Ben erg druk met van alles, maar maak je om mij maar geen zorgen als ik even minder van me laat horen, het gaat prima.
@ krokus heel veel sterkte meid dat was wel effe schrikken zeg! @ sjoon beterschap @ essiegirly hihi wat een klein eigenwijs kindje heb je toch hopelijk de 15de meer geluk! @ ilona lekker dat je niks bijzonders meer hoeft te doen op je werk maar dat je toch nog onder je collega's bent. @ claudia gefeliciteerd met je 25 weken! @ vlademira zal je zeker maar overkomen meestal gebeurt het andersom denk je een meid te krijgen komt er toch een jochie uit zit je met je jurkjes ik ben klaar met werken gelukkig nu lekker van vrije dagen genieten! de beeb is de heledag al druk in beweging vannacht lag ze doodstil hihi
Oja, gisteren kreeg ik de Wij Jonge Ouders binnen en daar zat een foldertje met aanbiedingen bij. Zag een leuke aanbieding bij de prenatal: Van 5 t/m 18 maart voedingskussen in de aanbieding, van 45.99, nu 36.99. Misschien een tip voor degenen die nog een voedingskussennodig hebben? Ik ga hem iig halen morgen.
hey meid wat fijn dat alles goed met je gaat.... geeft niks als je geen tijd hebt dat komt allemaal nog wel als je met verlof bent
hallo allemaal hoe gaat het hier? bij miij ga het zn gangetje af en toe last van me onderbuik en last van me onderrug maar verder ga het prima! wou iig de gene met pijnlijke kwaaltjes beterschap wensen en hou genoeg rust! ik heb nog steeds geen bericht dat ik de blije doos mag ophalen hmm effe in de gate houden! ik ga koken fijne avond verder..
Meiden ik heb toch echt een vraag! Ik heb best een soort last van menstruatiepijn.. hebben jullie dit ook? Ook heb ik een dilemma met een naam verzinnen,vind echt niks leuk,kan wel janken..
maar ik ga volgende week even aan de vk vragen want wordt zelf ook beetje gek van die krampen en steken pfff
zou het niet kunnen dat het door het groeien komt ik merk bij me eigen dat me buik elke week groter word!