ze zeggen van wel mijn vk zei zelfs dat het mssn komt doordat de beeb tegen iets aantrapt waardoor je bm beetje verkrampt en idd voel mijn buik ook gewoon groter worden elke week
dag dames, coco: bedankt voor de tip van het voedingskussen! Ik moet morgen in de stad zijn dus ga even kijken bij Prenatal. Vanmiddag even naar Ikea geweest en een beetje rondgekeken voor het nieuwe huisje en babykamer. Best leuke spulletjes gezien alleen hebben we nu alleen een sla-schaal en een lamp gekocht (voor de beeb) Word normaal altijd al zo moe van het slenteren in de Ikea en nu kreeg ik ook best wat bandenpijn dus was blij dat we weer in de auto zaten en niet van alles nog in het magazijn moesten gaan uitzoeken.
bij mij zit hij heel de tijd tegen me blaas aan erg irri ben ik net naar de wc geweest meot ik weer! maar wel gaaf om me buik te zien groeien en te bewegen. ben het tot nu toe nog niet beu hihi kijk er wel naar uit om hem in me armen te hebben ....
hihi jij hebt ook al zo 1 de mijne vindt mijn blaas ook erg interressant... ik ben het ook zeker niet beu maar kan ook nie w88 tot het juni is hihi
nee wij hebben de namen al voor ik zwanger was van dit kindje we hadden ze bedacht bij me vorige zwangerschap. de jongens naam vonden we erg moeilijk meisje niet
wij zijn er al helemaal aan uit hihi op de dag dat we wisten wat het zou worden waren we er al uit! mag je trouwens rauwe witlof eten ?
Ja dat heb ik ook dat de kleine iedere keer tegen mn blaas aan schopt en dan moet je steeds plassen hihi
Oei dat is even schrikken meid, weten ze al wat de oorzaak is? Doe maar rustig aan hoor. Liefs Minnie
Alles weer bijgelezen....schrok wel van het verhaal van Krokus hoor. En verder...de naam....nee we zijn er beslist nog niet uit! Vreselijk moeilijk! Pffffff
zoooo.... ook weer bijgelezen. Gisteren zijn we naar de vk geweest. Alles gaat toppie. Ze ging gisteren naar het hartje luisteren en het is nu al een eigenwijze baby (net z'n vader ) Ze ging met dat ding luisteren op mijn buik en daar was de beeb dus niet mee eens. Hij/zij schopte heel hard tegen m'n buik, zo van: weg met dat ding, ik wil dit op mijn buik. Maar ik heb wel lekker het hartje gehoord en het is iedere keer toch weer prachtig om te horen. Over de namen zijn we allebei eens. het was een gepuzzel omdat we een meisjesnaam zo hadden, maar een jongensnaam werd wel moeilijk. Maar we zijn er uit. Gr. bianca
krokus heel veel sterkte meid! Namen zijn we ook nog niet uit. Meisjesnaam hadden we al voordat ik zwanger werd, maar een jongensnaam zijn we nog niet uit. Net zoals een geboortekaartje daar zijn we ook nog druk naar aan het zoeken. Ons kleintje wordt ook steeds drukker, zit aardig te trappelen in mijn buik.
hey dames weinig te melden hier kleine ligt bij mij vaak met beentjes naar benee dus moet ook vaak naar de wc! krokus vanaf deze kant ook veel sterkte toegewenst wat de naam betreft zijn we allang over uit ik ga zo lkker plat ben moe en heb het benee wel weer gezien manlief is togh paar dagen nie thuis dus wat moet ik alleen benee de hele avond ga lkker onder de wol en ga boven tv kijken groetjes mo