Hoi ,meiden,ikhoop dat met jullie alles goed is! ik ben vandaag bij de verloskundige geweest,want had iedere keer zo'n pijn bij het fietsen,en ik stond op vanochtend en viel haast flauw,zo eng! ben nog nooit flauwgevallen! Maar alles was goed,maar ik moet een stapje terug doen zegt ze.. dus meer rusten etc,want mijn buik voelde ook niet echt soepel aan een beetje hard,en dat is bij mij continu.. Maar gelukkig was mijn bloeddruk goed,en het hartje van onze kleine meid klopte ook goed gelukkig! Dus rusten geblazen nu.. is erg als je een bezig bijtje bent maar ik doe het voor mijn gezondheid denk ik dan maar! Morgen voor de erkenning spannend!
Welkom Fluffy en nog gefeliciteerd met je zw.schap. Net even lekker geslapen was zo moe van die paar dingetjes huishoudelijk werk, soms heb ik dat wel eens de behoefte om s'middags een tukkie te doen. Wij hebben gisteren ook gordijntjes besteld en de lamp op de babykamer opgehangen, als het goed is komen ze de gordijntjes en vloerbedekking over 2 weken leggen, en dan laten we de meubeltjes komen. Zo voor het eten zorgen, wij eten kipfilet met krieltjes, chinese kool en scharrelsalade en natuurlijk appelmoes ( is lekker bij kip hihi ). Een beetje een lentemenu of niet?
Claudia doe voorlopig maar leker rustig aan hoor, ik weet het het is moeilijk maar je voelt je daardoor wel een stuk beter! Minnie je hebt de babykamer ook bijna af, lekker gevoel hè? Klinkt goed wat jullie vanavond eten! Wij gaan ook aan de kipfilet met rijst en een heerlijk sausje erbij.
idd een fijn gevoel dat de babykamer bijna af is Spirit, heb zo'n zin om de babywasjes te gaan doen en dan netjes in de kast te leggen. En jij ook smakelijk eten straks. Pfff heb het gevoel of er een zware tas om mn middel zit op het moment, hebben jullie dat ook wel eens?
hey meiden de baby is de laatste dagen errug aanwezig jeetje mina het lijkt mike tyson wel af en toe! heb er iemand een paar leuke site`s voor geboorte kaartjes ?
vanmorgen bij de fisio geweest. we probeerde een paar oefeningen te doen maar dat deed zo zeer dat we er maar mee stopten en volgende week doorgaan. mijn heupen waren nog niet hersteld van de vorige oefeningen die we maandag gedaan hadden. vanavond komt de ontknoping van wie is de mol en heb erzoveel zin in om het te kijken. flufy ontzettend welkom en van harte met je zwschap
he meiden, welkom fluffy! Wie van jullie moet er ook ijzer tabletten slikken ? kreeg te horen dat mijn ijzer te laag was en nu moet ik ze erbij slikken...en ik kan geen pillen slikken, het lijkt wel op slot te gaan dan... ach ja verder alles goed!
26 mei 2008 onsukkie - 23 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - ? jaar - 1e kindje - waar? - (meisje) 1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - 4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) 4 juni 2008 Meryem85 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - thuis - (meisje) 8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim) 8 juni 2008 Zonneschijn - 32 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 elleno6 - ? jaar - ?e kindje - waar? - 12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (jongen) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 16 juni 2008 Esje1977 - ? jaar - ?e kindje Tweeling! - waar? - (meisje) en (jongen) 17 juni 2008 claudia0404 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim) 18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 22 juni 2008 maaike2902 - ? jaar - ?e kindje - waar? - 23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 24 juni 2008 elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding 26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 29 juni 2008 Fluffy - ?jaar - ?e kindje - Waar? - Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 11 Meisjes : 23 Verrassing : 7 Geheim: 3 Onbekend : 8 Tweeling : 2 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn Op dit moment zijn er 50 Juni mama's * Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl* Welkom fluffy je staat op de lijst. hier nog steeds wat ziekjes. Net even bij de zeeman een pakje en jasje gekocht echt sweet!
Hoi allemaal! Ik heb al een week niet gereageerd, dus sommige van mijn onderstaande reacties zijn wellicht niet helemaal meer up-to-date. @fluffy: Gefeliciteerd en welkom! @spirit70: Je bent niet voor niets mijn buddy hè. Wellicht een tip voor iedereen: Kopieer de berichtjes waar je op wil reageren naar het Kladblok. Dan kun je daarna op je gemakje antwoorden. @vlademira & minnie1979: Bedankt voor de uitleg over de 3d en 4d echo. @Richa: Hoe gaat het nu met je? Hoe was de uitslag? @margotmarcel: Zo, da's dus nog maar drie weekjes werken! @Essiegirly: Ik heb even gekeken naar je echo op YouTube en dat laatste stukje is echt lief! @Zonneschijn: Ik heb af en toe ook weleens last van een harde buik. Dat voelt inderdaad niet zo prettig aan. Heb je bwtje via dit forum leren kennen? Leuk dat je op deze manier nieuwe contacten kan maken. Internet is voor mij ook de ideale ontmoetingsplaats. @bianca75: Jammer dat je werkgever nog steeds zo moeilijk doet, maar wel fijn dat nu alles zwart op wit staat. @krokus: Sterkte! Ik vind dat vingerprikken echt afschuwelijk. Ik kan me voorstellen dat goedbedoelde adviezen en opmerkingen je neus uitkomen. @JESLIN79: Jammer dat je zo weinig meer kan doen. Nog even volhouden! @Coco: Ligt het opgemaakte matrasje nog steeds op de vloer? @Sjoon: Ik had eerst een hele diepe navel, maar die begint steeds kleiner te worden. @Els2806: Mooie buikfoto's! @mo1978: Fijn dat je genoten hebt van je vakantie! Het lijkt me ook hartstikke leuk om te kamperen als de kleine wat groter is. @vlademira: Beetje laat, maar toch nog een fijne huwelijksreis! @ilona21: Fijn dat er een mooie oplossing is gevonden en men zo flexibel is op je werk. @kleintje86: Leuk dat jullie nu beiden de baby hebben zien bewegen! @meryem85: Hoe gaat het nu met je? Heb je nog steeds zoveel last van die schimmelinfectie? @claudia0404: Da's wel even schrikken als je bijna flauwvalt. Heb je ook zo'n duizelig gevoel als je opstaat na het zitten of liggen? Zozo, dat zijn me nogal wat antwoorden. Mijn ouders hebben gisteren en eergisteren de babykamer behangen. Ik heb uiteindelijk gekozen voor lichtgroen behang en een behangrandje met boerderijdiertjes. Ik wilde eigenlijk graag schaapjes in de weide, maar dat kon ik helaas niet vinden. Maar ik ben nu ook heel blij met het resultaat. Ik begin de laatste dagen last te krijgen van mijn rug en het voelt alsof mijn buik op ontploffen staat (ja, nu al... dat zal nog wat worden de komende weken ) Ik vind het ook zo moeilijk om 's nachts een goede houding te vinden om te slapen. Ik ben een echte buikslaper, maar ik krijg vaak schoppen als ik op mijn buik lig. Ik hoop mijn man zaterdag zo ver te krijgen om samen naar de Prenatal winkel te gaan voor een voedingskussen (en de Blije Doos uiteraard). Ik hoop dat dat helpt. Vorige week donderdag zou mijn laatste werkdag zijn. Een dag vantevoren kreeg ik echter te horen dat ik op een andere afdeling voor een paar weken part-time aan de slag kon. Ik was al bang dat ik die twee maanden voor mijn zwangerschapsverlof thuis moest zitten. En het fijne is, is dat ik gewoon bij mijn oude collega's kan blijven zitten, vanwege plaatsgebrek op die andere afdeling. Ik heb die donderdag wel afscheidscadeautjes gekregen van mijn collega's: een Bumba rammelaar, Bumba knuffeldoekje (met een cadeaubon voor het borduren van de naam op het doekje) en een pakket met eten (ik vreet zowat de hele dag door op mijn werk, dus dat vonden ze wel toepasselijk). Echt heel lief van hen en ben er heel blij mee. Ja, dat was het eigenlijk wel zo'n beetje voor deze keer.
@ schaapje wat fijn dat je toch nog even bij je collega's kon blijven alles beter dan hele dagen thuis zitten!
@fl3xgirl: Ja, dat is zeker fijn, want ik vrees dat ik nu niet meer zo snel een andere baan zal vinden. Ik lees net dat je je een beetje ziekjes voelt. Ben je weer zo misselijk? @kleintje86: Ik heb ook veel moeite met tabletten slikken. Wat ik altijd doe is een beetje eten en voor ik dat inslik, prop ik zo'n tablet erbij en dan gaat het inslikken veel beter.
nee niet mega misselijk maar beetje bleh stond op met knalende hoofdpijn en steeds opkomend maagzuur gewoon even niet egt lekker dus (griepje) maar gaat wel weer over toch?
Opkomend maagzuur, is dat als je een boer laat en alles naar boven komt en als je het per ongeluk weer inslikt, vrij zuur smaakt?
Nee getsie, da's inderdaad echt smerig, vooral dat inslikken. Hebben jullie ook al last van hooikoorts? Ik word helemaal gek van die kriebelneus! :x