Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    vraagje: Welke verzorgingsproducten kopen jullie allemaal voor jullie beeb? Lees namelijk zo vaak dat je veel dingen helemaal niet gebruikt of nodig hebt of dat ze er allergisch voor blijken te zijn.

Heb nu:

zeepvrije wasgel
    wasschuim
    babyshampoo
    haarlotion
    babycreme
    rijke olie (allemaal kleine flesjes 200 ml van Zwitsal)
    Sudocreme
    Bepanthen zalf

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Het lijkt mij dat je daar de eerstkomende tijd wel genoeg aan hebt hoor Meryem. Wij hebben een hoop kleine proefverpakkinkjes van verschillende merekn. Is wel handig, kunnen we eerst even uitproberen waar de kleine goed op reageert.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

zow ben in meppel :D net gebak gekocht morge lekker opeten.

vanmiddag voor we weggingen moest ik spugen bleh :cry: was dus nog nie helemaal beter :confused:

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hey Flex! Is het leuk in Meppel? Voel je je nu wel weer beter nadat je het eruit hebt gegooid?

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

jah het is leuk hier :D en voel me wel beter nu gelukkig whahaha spugen doet wonderen he :rolleyes:

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    ja meestal lucht dat wel op.. gelukkig maar :D

7. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Het enige wat ik van jou lijstje heb gebruikt het afgelopen jaar is die Bepanthen, maar dan de créme en niet de zalf, dat gebruikte ik toen mijn zoontje berg had, dus alvast een TIP...veel baby's hebben berg. (Maar dan wel de créme, de zalf is te dik, dat smeert niet.)

Verder heb ik een badmelkachtig iets van Weleda gebruikt en ook de billetjescréme van Weleda.

Verder niks, dus ook niks van Zwitsal, veel kleintjes kunnen daar niet tegen, nu gebruik ik in bad wel Natusan, maar hij is nu al 1 jaar.

8. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Blondie: Leuke kamer! Heel vrolijk inderdaad.

@Cellie: Bedankt voor je tips!

@Zonneschijn: Goh, de wereld is klein. Da's echt toevallig dat jullie dicht elkaar wonen.
    Ik ben trouwens blij dat mijn berichtjes gewaardeerd worden.

@Coco: Fijn dat je nu goed kan slapen. Ik hoop dat zo'n kussen voor mij ook werkt!

@Melanie P: Leuk dat je weer even komt kijken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu ook weleens de lift neem op mijn werk, omdat ik doodop ben na het traplopen.

@fl3xgirl: Ik droomde vannacht ongeveer hetzelfde! Eerst zag ik een vingertje uitsteken, daarna twee handjes en daarna de voetjes. Ik voelde het ook gewoon. Toen had ik de baby opeens in mijn armen en zat relaxed op de bank bij mijn ouders. Toen zei men: "het is veel te vroeg geboren, het moet terug!" Dus toen stopte ik haar terug via mijn... eh... doos - net zoals een tampon - alsof het de normaalste zaak van de wereld was. :rolleyes: Stom hè. :)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

morge meiden,

woei slecht geslapen,

Door een te gekke droom maar die mij bohoorlijk aan het denken zette heb de hele nacht lopen piekeren, Kan ik het wel, zal ik goede moeder zijn, wat nou als ik zo onhandig ben :confused:

droomde dat ik me kindje in mijn armen had en borstvoeding gaf kreeg gewoon tranen in mijn ogen.

maar vindt het wel een beetje eng worden allemaal komt ineens zo dichtbij!

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    I totally know what you mean! Begin ook zo onzeker te worden of ik het allemaal wel goed ga doen enz enz..

(het komt wel goed meis ;) )

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeimorgen

hier wel lekker geslapen en de dagelijke wakker word momenten!
    ben nu lekker aan het poetsen lekker op me gemak.
    straks nog even boodschappen doen en dan ben ik weer klaar voor vandaag!
    iemand nog wat leuks doen van het weekend?

12. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Goedemorgen,

ikheb ook z;'m droom gehad het was alleen neen handje wat er uit kwam en mijn vinger vastpakte en leit merken dat alles ok is daarbinnen.

Ik kwam vanacht tot het besef(waar een mens snachts niet allemaal mee bezig is) datmijn verlof over 9 weken begint pffffffffff wat gaat de tijd snel, de beebskamer is ook nog niet helemaal af daar hebben we ons nog 5 weken de tijd voor gegeven. ik wil gewoon dat alles af is met 7 msaanden, zodat de laatste weken rustig kunnen verlopen want als ik 35 weken ben gaan we nog eerst even weekje naar de veluwe met de hele fam :) , ben alkleen wel bang dat het kindje daar geboren wordt en waarom ik weet het niet hahahaha

13. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @fl3xgirl: Ja, ik heb ook weleens dat soort momenten. We zitten ook al bijna in het laatste trimester.
    Hebben jullie al een 'vluchtkoffer' klaargemaakt? Ik heb gisteren alvast een mini flacon lenzenvloeistof en extra lenzenhoudertje gekocht.

@erannick: Tijd gaat inderdaad snel, maar nog niet snel genoeg. ;)

We zijn net naar de Prenatal geweest en hebben daar zo'n voedingskussen (met limekleurige hoes) gekocht. Ligt inderdaad heel lekker! Ik ben benieuwd of ik nu beter kan slapen, want afgelopen nacht was het weer ellendig.

Ik werd in de winkel opeens niet lekker: duizelig, misselijk, beetje hyperventileren enzo. De verkoopster had gelijk een stoel voor me gehaald, anders had ik plat op de vloer gelegen. Het was ook zo warm in die winkel, terwijl ik vrij dik was aangekleed.

Oh ja, ik heb ook de Blije Doos gehaald. Bij mij zat er het volgende in:

* Pak Pampers Newborn 1 (27 stuks)
    * Pampers bewaardoos voor doekjes
    * Pampers Sensitive doekjes (15 stuks)
    * Kortingsbon van €5,- bij aankoop pak Pampers
    * Nutrilon standaard opvolgmelk 2 (3 probeerverpakkingen)
    * Spuugdoekje van Nutricia
    * T-shirtje van Nutricia
    * Neutral hoofdwasmiddel probeerverpakking
    * Flacon Shout, vlekkenoplosser
    * Klein potje sudocrem
    * Prenatal rompertje "100% baby"
    * Bibi fopspeen "I love mama"
    * Bibi antilekspeen
    * Fisher-Price eetbakje + lepel (geschikt voor magnetron)
    * Tijdschrift "Geboorte"
    * Reclamefoldertjes e.d.

Da's dus dezelfde inhoud, m.u.v. het speendoekje en het rompertje.

Ik vind het echt een superleuk pakket. Veel leuker dan die van de Etos.

Vinden jullie het trouwens leuk om met jullie partner te babyshoppen? Bij die van mij valt echt geen lol te beleven. Het kan hem gewoon niets boeien. Ik kan volgende keer beter met mijn moeder gaan.

14. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Ik had rond half twaalf al drie broodjes kroket gegeten (en het smaakt eigenlijk naar meer :oops:).

*Zit er heel stiekem aan te denken om er nog één of twee te nemen. :evil:

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    erannick: het komt vast wel goed allemaal met het babykamertje voor die tijd.. ;)

schaapje: wat een leuke doos zeg! leuke dingetjes. Ik heb zelf nog niks gehoord van de blije doos.. zal nog we komen. (en als ik jou was zou ik gewoon nog een kroketje nemen haha, hier bij mij zit twee straten verderop een snackbar denk dat ik vanavond een patatje pinda ga halen :oops: )

zag trouwens in de folder van hema dat vanaf maandag het voedingskussen van 35 euro afgeprijst is naar 29 euro en de badstofhoes van 7.95 euro naar 6.75 euro.

16. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Mjam... frietjes! Heb je vaker dat soort buien? :)

Ik heb net weer twee broodjes kroket gegeten. Het was gewoon sterker dan mezelf. :oops:

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    haha ja vreselijk. En het ergste is dan ook dat die snackbar 1 minuut lopen is grrr.. Gister rond een uur of 5 zat ik ook op mijn stoel te draaien omdat er geen chocolade meer in huis was, zat gewoon op mijn nagels te bijten van stress haha.. Ben toen ook heel kansloos nog naar de supermarkt gegaan om wat chocolade te halen..

voor de rest eet ik trouwens best gezond hoor, de koelkast zit vol met groente en fruit. Dus dan 'mag' ik best weleens zo'n bui hebben. 8)

18. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Heel herkenbaar gevoel. :p Ik word dan ook echt heel chagrijnig als er niets (lekkers) te bikken is. :)

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Schaapje ik heb altijd wel last van hooikoorts, maar op het moment nog geen last van, normaal gesproken heb ik het ook wel eens benauwd ( astma) maar heb al een paar weken nergens last van, ik denk door de hormonen.

Ze zeggen als je iedere dag honing eet de hooikoorts minder wordt, dus misschien kun je dat eens proberen.

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Mooie foto's Sjoon :D Ik kan ook niet w88 totdat de meubeltjes er zijn, moet nog een paar weekjes w88 :x

Deel Deze Pagina