Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    ik ben ook heel vergeetachtig. ben erg snel vergeten wat ik van plan was om te doen of wat iemand gezegd heeft. erg vervelend is dit wel, maar ja gaat hopelijk wel weer over!

mo leuk dat de echo super was!

minnie dat is ook wat zeg! gelukkig is er neits gebeurd doordat je de strijkijzer aan hebt laten staan.

fl3x jij bent heerlijk verwend! lekekr hoor!

ik ga vandaag niet veel doen, beetje rommelen in huis, en wat hobbien
    allemaal een fijne zondag

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    goeiemiddag,

Mo: leuk dat je zo'n mooi pretecho hebt gehad!

flex: Mooi dat je een fijne dag hebt gehad gister en zo te zien ben je goed verwend! Ook mooi buikje trouwens :D

minnie: Ik ben ook ontzettend vergeetachtig, kom bijna altijd maar met de helft van de dingen thuis als ik boodschappen ben wezen doen. Moet echt lijstjes gaan maken.

Voor de rest vandaag niet veel gedaan, lekker een rustige zondag, daarstraks lekker met me mannetje in bad geweest en ondertussen wat lekkere verse sappies gedronken en wat gekletst over het nieuwe huis + hoe we het willen inrichten en wat we nog moeten doen. We hebben weer eens wat problemen met een sputterende ketel (van 3 maanden oud) maar die komen ze als het goed is morgen maken. Ga zo maar eens aan het eten beginnen..

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemiddag

flex nog gefeliciteerd!
    mo fijn dat je pretecho goed was!

zelf ben ik ook verschrikkelijk vergeetachtig word er niet goed van af en toe!

doet jullie buik ook jeuken ?
    wat kan dat zijn?

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Bij mij jeukt het vaak boven me navel. Ik denk dat het toch met het uitrekken van je huid te maken heeft.. :rolleyes:

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    oke dank je
    bij mij is het ook het gebied boven me navel!
    ik ga nog ff op de bank liggen lekker uitrusten morgen weer werken.

6. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Fl3x mooie buik meid, en je bent lekker verwend.

Hier ook op en top vergeetachtig en verstrooid, dat uit zich in een pot koffie in de kloekast te zetten en nog wel meer van dit soort dingen

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

*zuchT* ben weer thuis eindelijk! pfff wat een drukte zeg! aan het einde zat ik gewoon te janken in de stoel me nichtje van 4 was er en ze was druk! pffffffff zag het gewoon nie meer zitten en we zijn weggegaan.

in de auto heb ik lopen janken! me vriend merkte niks gelukkig moest het even laten gaan was hele dag al nie lekker en na al dat gezuer van zaterdag had ik het echt gehad super voorzichtig met me mannetjealles voor um doen maar nu ben ik kapot. en ga nu even tv kijken en zo mijn bedje in (als ik die nog haal) hihi

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

OJA thnx meiden

en over dat shirtje (weet nie meer wie dat was)

ik heb um dus zaterdag ook in zwolle bij miss etam gekocht ;)

9. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    goeiemoggel!
    heb foto,s geplaatst dus kiek ma ff!

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    waar is de foto van je buik dan?

leuk kamertje zeg lekker vrolijk de andere kamertjes zien er ook allemaal vrolijk uit!

Ik moet ook weer eens een foto maken van mijn buik ja!

As vrijdag hebben wij de pretecho ben ook heeeel benieuwd!

Flex schrikken zeg van je ventje
    En meiden volgens mij moeten we het rustiger aan gaan doen hahaha
    Ik heb afgelopen weekend ook gewerkt en merkte het goed aan mijn rug zeg!

Daarna waren zowel ik als mijn vriend niet lekker nu nog niet..dus we hopen niet dat we iets opgelopen hebben..blegh dametje was gister in de buik ook MEGA druk ze hield niet meer op..ik kon ook ff geen houding vinden zeg!

Nou hopelijk verder niemand ziek hier en Zonneschijn hopelijk steek ik je morgen niet aan hihihi
    tot morgen!

11. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

foto van wie zijn buik als ik mag vragen?

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    die van jou! hehe :)

ik dacht dat ik gelezen had dat je die nog zou posten..
    of misschien in de war met een ander dan hehe
    Al die babyplaatjes lijken ook zo op elkaar hihi

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    goedemorgen ladies,

hier een beetje in een chagerijnigheidsstemming, nogal wat bonje thuis..

kom straks wel even weer kijken..

14. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

ooow ik heb 1 buikfoto erin staan van 19 weken geloof ik
    maar messch heb ik dat wel gezegt kom hier nie zo heel veel meer
    dus ik zal dat dan messch vergeten zijn

15. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    heb weer last van mijn buik helemaal onderin net of trekt mijn huid wat ja weet nie hoe ik het uit moet leggen hoor maar het trekt nogal van de zijkant van mijn buiknaar de achterkant vervelend gevoel ist
    maar eens ff horen wat dat kan zijn moet woensdag ook weer naar de verlos

16. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Zo daar ben ik weer, heb dit weekend wel meegelezen hier maar ik had zo'n pijn aan m'n handen dat ik de puf niet had om te typen. Door het vocht vasthouden heb ik heel erg last van m'n handen en ook van m'n voeten, kon zaterdagavond haast niet meer lopen en kwam zondagmorgen met dikke voeten uit bed en als ik wakker word dan zijn mijn handen helemaal doof. Gisteren de hele dag op de bank gelegen en we hebben er maar een filmdag van gemaakt, was toch slecht weer. Gisteren ervoor gezorgt dat ik heel veel heb gedronken en gisteravond waren mijn voeten gelukkig weer een beetje normaal. Vanmorgen alleen dove handen en ook dikke knokkels, probeerde om mijn ring om te doen maar dat lukt niet meer! Hebben meer dames hier last van? En hebben jullie misschien nog tips om er wat tegen te doen?
    Zal straks ff reageren op wat jullie dit weekend hebben geschreven.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

morge meiden.

mo mooie foto's zeg vet schattig!

hier hondsberoerd en super bezorgt :cry: met me mannetje gaat het niet goed hij zit nu op school en werd tijdens het rijden weer duizelig WAT IS DAT TOCH! zit vandaag aleen maar te janken ook bij mijn client pfff hoop egt dat ie eens de ha gaat bellen ik wordt hier gek van.

Wordt er zelf doodziek van val zelf ook steeds bijna flauw alleen omdat ik me te dsruk maak

18. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

nou idd das wel iets om je zorgen over te maken!
    ff laten checken dan!

19. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Flex wat een gedoe zeg afgelopen weekend! Bel anders zelf voor je vriend naar de ha.
    :idea: Schaapje hoe slaapt het met het voedingskussen? Leuk zeg de blije doos, ik kreeg vanmorgen de uitnodiging om hem op te halen.
    :idea: Meryem leuk hè die vreetbuien? Ik herken het heb het vooral met m&m's! Ga vandaag maar wat leuks doen voor jezelf misschien dat je humeur dan weer beter wordt!
    :idea: Minnie we moeten allemaal rustiger aan gaan doen, hoe moeilijk het ook is. Ik vergeet de laatste tijd ook van alles!
    :idea: Bulldog mijn buik jeukt ook zo, denk dat het van het groeien komt.
    :idea: Mo was leuk hè in Oosterwolde? Van jou baby zijn het ook mooie foto's geworden!

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    flex: veel sterkte meid.. laat je vriend idd even naar de huisarts gaan.

Hier gaat het alweer wat beter. Heb even flink ruzie gemaakt met de juffrouw van het 'ketelmonteursbedrijf'. We hebben dat ding 3 maanden en hij is nu voor de 2de keer kapot, dus geen warm water of kachel. Van het weekend hebben we gebeld maar waren ze heel druk dus hebben we niet te moeilijk gedaan. Nu bel ik en zegt dat mens dat we pas volgende week vrijdag aan de beurt zijn omdat we geen onderhoudscontract á zoveel euro de maand bij hun hebben en dat die mensen die dat wel hebben voorang krijgen. Heb haar even goed in de oren geknoopt dat we deze ketel net 3 maanden hebben en destijds 1600 euro contant aan hun hebben betaald en dit al de tweede keer is + we gewoon garantie hebben. Nu komen ze morgenochtend
    :) ..

Ben nu wel opgelucht en dat mens zal wel denken: wat een trut! maar dat kan me even niet schelen haha..

ps. Ik wil ook de blije doos ophalen.. :(

Deel Deze Pagina