Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

leuk is dat he zo'n persoon.

Pfff bij ons komen ze donderdag eindelijk dat ding maken! hij is al vanaf de kerst stuk :x en ik heb het koud nu :rolleyes:

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    kan je wel douchen enzo dan? Heb je zo lang zonder kachel gezeten? :confused:

3. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    ja idd i kwil ook de blije doos halen
    maar schiet nie op

4. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

ja was super kon er wel uren blijven liggen
    heb iets van 2 kleuren echo,s en 14 zwart wit zeg maar
    en de dvd natuurlijk hahahelemaal super

5. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    ik zal ff wat rekeningen weg brengen
    en dan ff mijn auto wassen foto's maken en dan op marktplaats zetten ...

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    wat een schattige echofoto's en leuk kamertje zeg mo!

:D

Even een vreemd vraagje: Kunnen jullie gewoon je teennagels knippen? Zit echt een beetje te klungelen nu, ook als ik mijn 'onderkantje' een beetje wil bijhouden doe ik het op gevoel en hoop dan maar dat het er een beetje netjes uitziet.. :)

7. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

bedankt voor je leuke reactie!
    wat dat nagelknippen betreft
    word hier ook steeds moeilijker haha
    ik leg mijn been dan maar op mijn bovenbeen en dan lukt het allemaal wel

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    He meiden, ik hoop dat met jullie alles goed gaat! ;)

Ik kon het weer niet laten en heb net weer zo'n 3 d echo laten maken,gelukkig hoefde ik nu maar 50 te betalen..
    De foto's staan in mijn album van 10 maart dus haha

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Bulldog mijn buik jeukt ook weleens, en dan vooral s'avonds, ik denk dat dat komt omdat je buik onder spanning komt te staan door het groeien. Ik smeer hem dan ook iedere avond in met olie en een keer in de week even scrubben.

10. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Meryem dat van dat nagels knippen herken ik! Gaat steeds moelijker, zit er over te denken om een afspraak bij de pedicure te maken want zelf eelt verwijderen lukt helemaal niet meer! En wat scheren betreft het gaat hier ook op gevoel en goed geluk :)
    :idea: Claudia kan me voorstellen dat je weer foto's hebt laten maken, is ook zo leuk om je baby weer in kleur te zien! mooie foto's hoor!
    :idea: Mo leuke babykamer, lekkere vrolijke kleurtjes zeg!

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Mo leuke foto's van de beeb en van het kamertje.

Meryem ik scheer het boeltje vanonder ook op de tast haha want ik wil echt niet zo'n oerwoud tussen mn benen :) En mn teennagels laat ik lekker om 6 weken door een pedicure doen, maar ik merk wel als ik mn sokken aan doe het wat minder soepel gaat allemaal, die buik begint echt in de weg te zitten. Maar ach dat is toch wat we allemaal wilden meiden een mooie zwangere buik?

Spirit ik heb nog niet echt last van vocht vasthouden, soms zijn mn vingers ietsje dikker als anders maar dat mag nog geen naam hebben.
    Het is iid heel goed om veel water te drinken en ook brandnetelthee werkt vochtafdrijvend en natuurlijk niet teveel zout. Ik hoop dat het snel minder wordt meid!

Claudia jij hebt ook mooie 3d echo's en heel veel :D :D :D leuk leuk leuk

Vanavond weer lekker naar yoga, heb er zin in.

12. vlademira

vlademira Niet meer actief

hallo meiden
    ben er weer heb een hele leuke huwelijks reis gehad in brugge was erg gezellig.
    het chocolade museum was ook erg leuk en je mocht ook proeven en natuurlijk hebben we veel chocolade me genomen mmmmmm
    heb net alles even bij gelezen maar wel veel hoor leuke kamertjes allemaal en ook leuke 3d foto's weet niet meer pcies wie wat er op had staan.
    groetjes Michelle

13. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

mooi dat jullie het leuk hebben gehad!
    choco mmm jammie jammie

14. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

jij ook bedankt voor je reactie!

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    trouwens nog steeds geen nieuws van Elke?

16. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Vlademira fijn dat het gezellig was in Brugge, nu nog ff nagenieten met de chocolade!

Heb net gekeken maar Elke heeft het pbtje van mij nog steeds niet geopend, denk dat ze niet thuis is, misschien toch opgenomen in het ziekenhuis.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

morge meiden!

vlademira wat fijn dat je een leuke huwelijksreis hebt gehad meid :D

ik ga zo naar de Vk vandaag over 3 maand uitgerekend :confused: gaat hard!

pff en morge ben ik alweer een jaar ouder :confused: dat gaat ook hard hihi

18. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    hoi hier ben ik ook nog eens. :D

@ fl3x heel veel sterkte meid ma ik zo gewoon zelf de ha bellen als ik jou was
    @vlademira wat leuk dat je een fijne huwelijksreis hebt gehad en mm lekker chocolade
    @meryem het nagels knippen lukt hier ook nite meer zo goed denk dat ik ook naar de pedicure moet en het onderkantje scheren is ook opt gevoel en mijn benen kan ik de hulp van mijn ventje vragen ook handig he ;)
    @spirit ik heb ook veel last van vocht in mijn vingers en voeten en zou niet weten wat je hier tegen kunt doen, weinig zout eten is alles wat ik weet

iedereen die nog foto's heeft bijgezet allemaal stuk voor stuk leuke foto's ja sorry heb zoveel foto's gezien dat ik de namen vergeten ben :oops:

19. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hallo allemaal,

voor de zieken beterschap, voor degene van wie ik kamertjes en foto's gezien heb: ECHT HEEL LEUK! ben niet zo van per naam reactie.

Met mij gaat het goed. Insuline spuiten went wel. baby is te groot, was gisteren 900 gram, gyn zei dat ze me iedere week wil zien ivm groei van de baby en over drie weken heb ik een extra groeiecho. Ik vroeg nog hoe zit dat dan met de bevalling? zegt ze: ik denk dat we je met week 38 gaan inleiden. Ik helemaal blij, hoef ik tenminste niet zo lang te wachten. hahaha.

Groetjes,

krokus

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen
    meiden!

leuke foto`s van de kamertjes en de echo`s!
    ik ga vandaag de blije door ophalen heb net de uitnodiging ervan binnen gehad!
    en drek weer naar de vk ben benieuwd met me bloeddruk omdat ik donderdag duizelig ws..
    hoe is het met jullie hier?

Deel Deze Pagina