Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Inderdaad weer mooie foto's voorbij zien komen van buiken, kamertjes en echo's.
    Ik heb afgelopen zaterdag pretecho gehad en er zaten ook mooie foto's bij. Nou krig ik ze alleen niet verkleind via de site hier (eerder lukte me dat wel).

Hier nog iemand die moeite heeft met scheren... Het wordt ook allemaal veel heuvelachtiger daar... :oops: en ik zie niet zo veel meer...

Schaapje, ik heb ook het voedingskussen van prenatal gekocht. Ik weet nog niet zo goed of ik um handig vind, er hangt in ieder geval een vreemd chemisch luchtje aan. Bij jou ook?

Korkus, gelukkig dat het spuiten goed gaat. Dat het kindje nu zo hard groeit komt dat door de insuline?

Vlademira, fijn dat het leuk was in Brugge! Mooi stadje in ieder geval.

Flex, 3 maanden nog maar, dat klinkt echt al snel hè... Vindt je het ook zo spannend of heb je er vooral zin in?
    Stoppen met werken... hmm. Misschien wel een goed idee om dat dan ook maar te doen ja.

Ik zag dat je de opvolgmelk die in zakjes in de blije doos zit, wel snel moet opmaken. Die mogen pas vanaf 6 maanden, maar die van mij zijn maar tot begin januari 2009 houdbaar.

Ik ben nu ook al 2 dagen thuis; hoofdpijn, keelpijn, erg moe en soms duizelig. Maar vanaf morgen meld ik me weer beter. De afgelopen en komende 2 weken heb ik naast m'n werk elke dag nog andere dingen gepland staan. En dat begint me nu beetje op te breken...

Maar BWtje, vanavond inderdaad weer yoga, maar dat is ontspannend! In ieder geval kunnen we elkaar dan niet meer aansteken... Tot straks!

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoe gaat het nu met je vriend Flex? Voelt hij zn eigen nog duizelig? Jij ook rustig aan doen hoor, probeer lekker van je vrije tijd te genieten, je krijgt het straks druk zat met de beeb.

Meiden moeten jullie ook zo vaak plassen? Echt heel irritant, als ik net ben geweest moet ik alweer, constant die druk op mn blaas, en soms voel ik wel eens een druppeltje lopen grrrrr zou toch niet aan de tena lady moeten haha

3. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Haha, Tena lady... Ik moet inderdaad ook veel vaker, het hangt er volgens mij wel vanaf hoe t kindje ligt.
    En met niezen moet ik erg opletten... hihi

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Als ik ga lopen moet ik wel altijd plassen haha.. Ben dan net geweest en als ik in de supermarkt ben kan ik het bijna niet ophouden, ben ik vervolgens weer thuis en ga zitten dan hoef ik dus niet meer..
    Heeft dus echt met de druk te maken van de beeb, blijkbaar..

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hey hey

ik had de uitnodiging ook binnengehad bij het blad wij jonge ouders.
    heb de doos net opgehaald zitten leuke dingen in!
    vanmorgen weer bij de vk geweest bloeddruk was goed eigenlijk was alles goed moet alleen als ik last van me buik en rug krijg eve me buik ondersteunen en als de pijn dan minder word dan is het goed dan moet ik een bellybelt ofzo iets aanschaffen.
    moet ook bloed laten prikken in standaart zo rond de 30weken dus voor de suiker en bloedarmoede!
    nog zon 5,5 week werken en dan verlof heerlijk kan niet wachten!

flex doe rustig aan meid alles voor jullie meisie!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

zow laatste werkdag gehad mocht eerder weg pffff voel me zo nie lekker en me buik begon pijn te doen :cry: gelukkig is mijn kleine meid druk bezig.

en! heb het jurkje binnen echt te schattig voor woorden! ! ! ! :) :) :) :)

hij is egt helemaalk te gek gewoon :Dmet mijn mannetje gaat het goed hij zei dat ie alleen nog maar hoofdpijn heeft morge gaat ie bellen ;)

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik heb ook net de uitnodiging van de blije doos in de bus gehad :D :D

Fijn Flex dat het weer wat beter gaat met je mannetje, en nu maar hopen dat jij je ook weer snel lekker voelt meid, niet teveel stressen hoor.

Kreeg net een telefoontje van de tapijtenwinkel, 25 maart komen ze de gordijntjes hangen en de vloerbedekking leggen, en daarna kunnen eindelijk de meubeltjes komen joepie :D

Merken jullie nu ook dat je wat sneller moe bent als anders? Ik heb net gestreken en gestofzuigt ( of is het gestofzogen :(: ) en heb nu best wel last van mn rug pfff, terwijl ik normaal zowat heel het huis poets in een dag.

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Wat ben jij verwend zeg met al die cadeautjes! En leuke foto's in je album.
    Stoppen met werken, dat had je zeker niet verwacht? Maar ja, als je nu al kans krijgt op weeën, dan moet je het maar doen hoor. Hopelijk worden die harde buiken nu ook minder.

@ Minnie: ja, hier ook last van vergeetachtigheid. Ben in de afgelopen weken al 2 keer de kassauitdraai vergeten op mijn werk. En heb het ooik vaak, dan vraag ik wat aan mijn man, en dan meteen erachteraan: 'Of had ik dat al gevraagd?' Wat dus vaak het geval is.
    En plassen moet ik ook heel vaak. Maar ik drink ook heel veel.

@ Mo: Mooie duidelijke foto's zeg! En die met dat voetje is echt lief... Leuk kamertje is het ook trouwens.

@ Spirit: Wat vervelend zeg dat je zo'n last hebt van opgezwollen handen en voeten. Zijn er meer die daar last van hebben? Ik nog niet gelukkig, maar kannog komen.

@ Meryem: Haha, wat een rare problemen kom je ineens tegen waar je van tevoren helemaal niet bij stil hebt gestaan he... Teennagels knippen lukt nog steeds goed, maar scheren daar beneden gaat ook steeds meer op gevoel. Ik grapte van de week al tegen mijn man dat hij het voortaan maar moest gaan doen, whahah...
    Wat zal jij blij zijn dat die ketelmonteur geweest is zeg. En nu hopelijk geen problemen meer met dat ding.

@ Vlademira: Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad!

@ Zonneschijn: Ja, hier ook een raar luchtje aan het voedingskussen (ik vind het niet stinken, ruikt juist wel lekker...). Maar volgens mij zijn dat die korrels binnenin, dus denk niet dat het wassen van de hoes iets uithaalt. Ik denk ook dat dat luchtje vanzelf wel 'slijt'.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Minnie: Ja, hier ook sneller moe.

(En volgens mij is het gestofzuigd)

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen van jullie gekletst van de afgelopen dagen.

Ik heb vanmiddag een badje en luieremmer gekocht. Wat voor een luieremmer hebben jullie, of gaan jullie kopen? Ik vind al die dingen zo verschrikkelijk duur, en heb nu gewoon die van de Hema gekocht, voor €7,70. Gewoon een standaard ding. De vuilniszak gaat toch iedere dag naar buiten hier.

Oja, en ik heb ook al bedklossen, die heb ik gekregen van mijn oma, die had ze nog op zolder staan.

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    off-topic:

stof·zui·gen (overgankelijk werkwoord, ook absoluut; stofzuigde, heeft gestofzuigd)
    1 (een vertrek, de vloer enz.) met een stofzuiger schoonmaken

:D

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ik weet ook nog niet wat voor badje en luieremmer ik ga kopen. Maakt dat echt zoveel uit, vraag ik me af?

Heb je het badje ook bij de Hema gekocht coco?

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

pff meiden kreeg net weer enorme krampen :confused: idd maar lekker stoppen met werken dan....

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou, ik heb toch aardig wat dure luieremmers gezien. Met van die hendels of iets, en dat de luier luchtdicht wordt afgesloten. Nou, als ik de luieremmer elke dag leeg stinkt het ook niet en bespaar ik een hoop geld.
    En ja, het badje ook van de Hema. De standaard hadden we al, die hebben we gekregen van mijn neef, die gebruikte hem niet meer.

@ Flex: Ja, echt stoppen met werken dan hoor. Die krampen zijn niet goed.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

begin me nu toch echt zorge te make heb alweer vreselijke krampen :confused: verga van d epijn :cry:

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ga even lekker liggen meid! Heb je misschien een bad? Scheelt vaak ook om even lekker in te liggen..

17. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    @flex rustig aan doen he, is het al wat minder geworden?

@ mo1978 je banner is van slag :( Of het ligt aan mijn laptop..

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

jah het gaat goed nu :) don't wurry be happy ;)

de beeb is leker druk hihi gisteren sgopte ze tegen mijn vriend zijn oor aan hihi :D

19. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik heb zo'n nappy wrapper ben ik ook op het kinderdag verblijf gewend vind hem erg handig en geen geurtjes.
    vind ze ook wel mevallen in prijs heb er €29,95 voor betaald en je doet er toch best lang mee ze dragen ong tot 3 jaar een luier en als hij 3 is willen we proberen voor een tweede dus dan doe je er zo 6 jaar mee :D

20. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    even over het gewicht van onze baby. de gyn zei dat die van ons met 900 gram gewoon te zwaar is, vooral omdat ze ineens zo hard is gegroeid en aangezien ik suiker heb zijn ze er voorzichtig mee. Ik heb trouwens even gekeken en daar staat bij 26 weken een gemiddeld gewicht van 720 gram, dus is 900 of zelfs bij iemand 1097 erg hoog.

Verder heb ik vandaag de luiertas van Oilily gekocht, hij is zooo leuk.

Deel Deze Pagina