fl3x van harte met je verjaardag! ilona wat leuk dat je het hoofdje hebt gevoeld! krokus: mijn zus werd inderdaad ook bij haar kinderen in de 38 week ingeleid ivm suiker. mag jij al sneller van je kleintje genieten!
@ilona,wat fijn dat alles goed was! @ flex,van harte gefeliciteerd met je verjaardag! \/ en je 27 weken zwangerschap natuurlijk @meryem,ik hoop voor jullie dat de ketel weer snel gemaakt is zou daar ook gek van worden!
hey fl3x van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je 27 weken ben net terug van de ha had urine binnen gedaan en idd heb blaasontsteking doet verschrikkelijk veel zeer en had ook een paar dagen felle krampen blijkt dat ik door de blaasontsteking al weeen heb gehad moet het nog rustiger aan doen enzo en volgende donderdag op controle bij de gyn. pff ben ferm geschrokken nu pff echt niks te goei van hoop dat het geen gevolgen heeft
Dafke, kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent toen je het hoorde (en voelde). Hoop dat het nu snel beter met je gaat. Flex, gefeliciteerd! Ilona, leuk dat je het hoofdje voelde! Tijdens de pretecho vertelde die echoscopist dat het vaak ook de billetjes kunnen zijn, die kunnen namelijk heel hard duwen (het hoofdje veel minder hard). Maar als de VK het zei zal het natuurlijk wel kloppen. Claudia, heb je de VK nog gebeld of ben je al wat gerustgesteld? Meryem, hoe is het met de monteur (en de rekening) afgelopen? Een vraagje; heeft iemand ervaring met de Bugaboo-verzorgingstas? Ik ben bezig om wat accesoires voor de Bugaboo Cameleon te kopen via marktplaats, en nou wil iemand ook zo'n verzorgingstas kwijt. Ik twijfel alleen of je zoiets wel nodig hebt (met 2 thermovakjes, of hebben alle tassen dat?). Ik hoor het graag van jullie. Erannick, ik heb ook al zo'n last van moeilijk slapen, slaap vooral erg licht. Maar overdag ben ik wel steeds erg snel moe. Hoe lang zou het duren voor het 's nachts ook druk gaat worden bij de juni-mama's?
Ik vind trouwens dat het baby'tje van m'n banner al erg ver naar rechts is opgeschoven... Nog maar 2 vakjes en "hij" is er.. Erg spannnend maar ben er nog lang niet klaar voor.
ik heb zaterdag de pretecho hoop dan te zien hoe hij precies ligt. de laatste echo lag hij ook met het hoofdje omhoog en met z,n billetjes in mijn blaas.
dafke: beterschap met je blaasontsteking, is inderdaad erg rot! Moet trouwens zeggen dat ik ook vaak opeens zo'n harde bubbel voel uitsteken links of rechts haha, vraag me ook steeds af of het het koppie is of het kontje. zonneschijn: met de tas heb ik geen ervaring, heb ook niet zoveel verstand van die dingen dus kan je niet helpen helaas. We zitten nog te wachten op de monteur, hij zou tussen 12 en 2 komen dus hij mag wel opschieten. Me man zit chagerijnig op de bank met zijn playstation omdat het vandaag zijn vrije dag is en we eigenlijk wat leuks wilde gaan doen.. maar ja.
Gisteravond was het ook weer en me man heeft van zichzelf best wel ronde billen, dus zei tegen hem: Voel eens! Ze heeft jou billen!
ik heb vandaag mijn kraampakket al ontvangen en raad es wat er in zit EEN LUIERTAS! hahahaha. heb gisteren net een kei leuke gekocht, moest wel lachen, maak er wel iemand anders blij mee want die van het kraampakket is niet echt mijn smaak.
@ zonneschijn,ik ben al wel wat gerustgesteld,het ene kindje is groter als het andere kindje,en ik ga 21 maart weer voor controle,dus vraag het dan wel ff,bij de pretecho zei ze alleen van ze heeft het goed bij je,en ze loopt een weekje voor,en de rest 2 dagen..ik krijg gewoon een lekkere flinke meid denk ik,ze zei als het zo door gaat een goede 7.5 pond