hmm Meryem is een erg ouderwetse naam maar inderdaad nog steeds erg leuk. wil je een turkse naam voor jullie dochtertje, ik vind het namelijk heel erg moeilijk. mijn zoontje heet Mert en voor ons meisje willen we ook een turkse naam, maar vind niks echt leuk.
Ja, het word wel een Turkse naam maar vind het ook nog erg moeilijk. Wil ook wel een naam die voor mijn familie (en mijzelf ) goed uit te spreken is. Ik kan zelf namelijk niet echt goed de R uitspreken en bij Turken rolt die er toch meestal wel uit, dus als voorbeeld de naam van je zoontje Mert zou bij mij er al heel kakkerig uitkomen haha Mijn man wil graag de naam van zijn moeder gebruiken maar daar ben ik nog niet zo zeker van..
mag ik vragen wat de naam van je schoonmoeder is? wat ik leuke namen vindt zijn: Lara Sara Kayra Eylem Rana ik wil inderdaad ook dat mijn ouders en zijn ouders het kunnen uitspreken. Kan niet echt namen bedenken zonder een R erin. Vind zonder R ook een betere optie omdat iedereen de R anders uitspreekt, bij Turken rolt ie inderdaad meer en bij Nederlanders weer minder.
ja ook een ouderwetse naam. die naam kun je ook op verschillende manieren uitspreken, dus de klemtoon anders leggen. is in ieder geval niet mijn smaak maar wel makkelijk voor iedereen uit te spreken.
ik was gisterenavond naar het rode kruis ziekenhuis geweest,erg leerzaam..kregen een leuk tasje met bepanthen zalf,een heel uitleg over bevallen en een film over de couveuse afdeling..welke bevallingen er allemaal zijn..etc en tot op het laatste moment gingen we nog even in een verloskamer kijken,toen kreeg ik het wel een beetje benauwd ik zag mezelf al liggen..
En ik maak me ook wel heel druk om elke nu,nog steeds niemand wat van haar gehoord? Ik ga zo hard [-o< dat alles goed is met haar en de baby!
Ja dat d8 ik ook gestofzuigd maar laatst hoorde ik iemand zeggen ik heb gestofzogen hihi dus toen wist ik het even niet mee. Sorry dit was even of topic haha. Hier zit er ook een luchtje aan het voedingskussen niet dat het echt stinkt of zo maar idd een beetje chemisch, ik heb de hoes al een keer gewassen maar het komt echt van de korrels af, ach ja zolang ik mn neus er niet tegenaan hou is het goed.
Claudia: Leuk zeg om een kijkje te nemen in het ziekenhuis, misschien ga ik dat ook nog doen hier. Volgens mij is er nog zo'n dag ergens binnenkort. Ben trouwens ook erg benieuwd naar Elke Net ging hier de bel en staat de TNT voor de deur met een grote doos: Het kraampakket. Ga even rommelen wat erin zit
Hoi flexgirl en alle andere lieve meiden van het forum, Jullie hebben mij al een tijd niet online gezien op het forum. Ik ben op 23 februari opgenomen in het academisch ziekenhuis in Groningen ivm Hellp-syndroom. Daar hebben we twee weken tussen angst en vrezen geleefd, maar het heeft voor ons niet zo mogen zijn. Mijn bloeddruk werd dusdanig gevaarlijk hoog, dat de artsen besloten hebben dat het zo niet langer veilig was voor mij. Op 8 maart is om 1.01u 's nachts onze dochter Charlotte geboren nadat ik was ingeleid, zij heeft nog een uurtje geleefd. Ze is prachtig om te zien, helemaal af, maar veel en veel te klein (375gram). Sinds gisteren ben ik weer thuis uit het ziekenhuis, samen met Charlotte. Komende vrijdag gaan we haar begraven. We zijn natuurlijk intens verdrietig en eerlijk gezegd weet ik niet zo goed hoe ik nu verder moet. Mijn grote droom is in duigen, ze was zo gewenst. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en geluk toe en hoop dat jullie in gedachten nog eens bij ons willen zijn. Misschien tot ziens. Liefs, Elke, Klaas en Charlotte
26 mei 2008 onsukkie - 23 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - ? jaar - 1e kindje - waar? - (meisje) 1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - 4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) 4 juni 2008 Meryem85 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - thuis - (meisje) 8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim) 8 juni 2008 Zonneschijn - 32 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 elleno6 - ? jaar - ?e kindje - waar? - 12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (jongen) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 16 juni 2008 Esje1977 - ? jaar - ?e kindje Tweeling! - waar? - (meisje) en (jongen) 17 juni 2008 claudia0404 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim) 18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 22 juni 2008 maaike2902 - ? jaar - ?e kindje - waar? - 23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 24 juni 2008 elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) - bevallen op 8 maart - *charlotte 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding 26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 29 juni 2008 Fluffy - ?jaar - ?e kindje - Waar? - Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 11 Meisjes : 23 Verrassing : 7 Geheim: 3 Onbekend : 8 Tweeling : 2 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn Op dit moment zijn er 50 Juni mama's Always in our Memorie *Charlotte 8 maart 2008 * Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl* Elke Mijn op rechte deelneming en wens jullie heel veel sterkte en kracht toe! Ik denk aan jullie!
oh wat vreselijk! ik zit hier helemaal te huilen! heel veel sterkte lieve elke en man! En we willen zeker in gedachten bij jullie zijn!
Elke ik weet niet of je dit leest maar ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen in deze aankomende tijd, wat onze grote angst is is bij jou werkelijkheid geworden en heb er echt geen woorden voor Nogmaals heel veel sterkte meissie bij de begrafenis van Charlotte. Dikke knuf Liefs Minnie
@ Dafke: Zo, dat is echt schrikken zeg. Doe maar rustig aan, en hopelijk blijft het dan allemaal nog even rustig daarbinnen... @ Zonneschijn: Ik ebn vaak al 's nachts aanwezig. Maar dat is omdat ik dan uit mn werk kom, niet omdat ik niet kan slapen. Vooralsnog gaat het slapen me nog goed af. En ja, de banner gaat inderdaad heel erg snel. We zitten nu allemaal in de 6de of 7de maand, dus nog maar een paar vakjes... Maar hoe ebdoel je nog niet klaar ervoor? Geestelijk of qua spullen en kamertje nog niet compleet? Nou, we hebben in ieder geval nog 3 maandjes om alles op orde te krijgen en ons voor te bereiden. (Voor zover dat mogelijk is) @ Krokus: Bij welke zorgverzekeraar zit je als ik vragen mag? Ik zit bij CZ en ben benieuwd wanneer ik het kraampakker ontvang. (en krijg je bij CZ ook iets extra's?) @ Claudia: Spannend zeg. Ik kan wel begrijpen dat je eht even benauwd krijgt als je zo'n verloskamer binnenstapt. Maar aan de andere kant toch wel fijn dat je dat nu al gezien hebt. Dan weet je waar je straks terecht komt en lig je niet op een totaal vreemde plek te bevallen maar voelt het hopelijk een beetje vertrouwd, omdat je er al geweest bent... @ Elke: Goh, ik weet echt even niet wat ik zeggen moet. Wat erg is dit zeg... Met zijn allen zijn we al zo lang aan het kletsen en met elkaar mee aan het leven, en nadat je de 12 weken doorgekomen bent dan denk je er niet meer aan dat zoiets nog kan gebeuren.... Ik wil jullie echt heel veel sterkte toewensen de komende tijd. Ik zal aan jullie denken een vrijdag. Sterkte...
oh jeetje hier schrik ik best wel van. weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. maar iedergeval mijn oprechte deelneming. en ook ik zal aan jullie denken veel sterkte
Jeetje, wat een nieuws... Brok in m'n keel en tranen in m'n ogen. Dit had ik toch niet verwacht. Wat vreselijk. Elke, ik wens jou en je man heel veel sterkte toe!
Tjeee, wat een bericht. Elke: heeeeel veel sterkte de komende tijd, hopelijk gaat de zon weer snel schijnen.... Ik heb er geen woorden voor. dikke knuffel!
Sjoon leuke buikfoto's, vooral die met jullie kat Ilona fijn dat alles goed was bij de vk, ik moet maandag weer en zal ook eens vragen of ze het hoofdje kunnen voelen. Flex gefeliciteerd met je verjaardag meid en met de 27 wkn zwangerschap Krokus jij hoeft straks niet op je beebje te w88. Hoe kijk je zelf tegen het inleiden aan? De een zegt dat het heftig is, maar een nicht van mij is ook ingeleid en zij vond het meevallen. Meryem goed van je dat je over je oude problemen gaat praten bij een psycholoog, vooal in de zwangerschap komt oud zeer weer naar boven en dan is het goed om alles van je af te praten, zodat je straks ontspannen aan de bevalling kunt gaan beginnen en aan de kraamtijd. Dafke hoe lang loop je al met die blaasontsteking rond? En voelde je in het begin ook al pijn onderin je buik, want het komt ook wel eens voor dat je er niks van voelt en dat je dan toch blaasontsteking hebt. Hoop dat het snel over is. Zetten jullie allemaal jullie bed op klossen? Wij hebben een hemelbed, en als we die op klossen willen zetten moeten we zowat heel het bed afbreken :x Dat zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten, en bovendien ga ik in het kraamhotel bevallen, wat vinden jullie hiervan? Ik krijg ook geen kraampakket thuis omdat ze die in het kraamhotel al hebben