Thnx minnie Ik heb een heel leuk kado gekregen voor me verjaardag van meneer de wind :x Mijn dakpannen ligge eraf om 17.00 uur worden die er weer opgelegd pfff rare dag vandaag hoor
@ Minnie: Ja, wij gaan ons bed op klossen zetten. Ik heb de klossen al in huis en we zijn van plan om het vanavond te gaan doen, is bij ons bed zo gebeurd. Hoe lang blijf je na de bevalling nog in het kraamhotel? Want als je snel naar huis gaat moet het bed wel op klossen volgens mij, in ieder geval zolang als dat je kraamhulp hebt. Maar als je je kraamtijd in het hotel doorbrengt is het niet nodig denk ik.
Op 26 maart komt er hier trouwens iemand van de kraamzorg voor het intakegesprek. Heeft iemand dat al gehad? En doen ze ook nog echt controleren of je alles in huis hebt, net als vroeger? Wij zitten trouwens bij kraamzorg de Eilanden.
Ik denk dat ik maar 1 of 2 nachten in het kraamhotel blijf, dus tja......... Maar om nu heel de boel af te breken zie ik niet zo zitten, mensen met een waterbed kunnen hun bed toch ook niet op klossen zetten? En om nou een extra bed te huren voor die paar daagjes vind ik ook kolder, je ligt na de bevalling toch het liefst in je eigen bed. Zouden ze daar echt heel moeilijk over doen? Sorry voor het zeuren meiden!
Haha, je zeurt niet hoor. Als het echt zoveel moeite is, dan zou ik er misschien ook over twijfelen. Maar ik geloof wel dat het anders belastend is voor degene die jou verzorgt als je in bed ligt, en dat het bed een minimale hoogte moet hebben anders is er een kans dat je bijvoorbeeld niet gewassen wordt in bed. Even navragen dus of ze er bij jouw kraamzorginstelling echt een punt van maken. Ik hoop het in ieder geval niet voor je.
Elke, wil jou en je man heel veel sterkte wensen de komende tijd en zal aan jullie denken op de dag van de begravenis. Jullie hebben trouwens een erg mooie naam uitgekozen voor jullie meisje...Veel sterkte meid! .... @minnie: vind het inderdaad erg fijn om erover te praten, anders ga ik het alleen maar opkroppen en dat is ook niet alles. Het gaat nu al een stuk beter met me dan voorheen (heb in het verleden ook medicijnen geslikt) en merk echt vooruitgang. Wij hebben van onszelf best een hoog bed dus even kijken of we nog klossen nodig hebben (zal vast wel) Voor de geintresseerden: Ik heb een luxe kraampakket van Menzis gehad met als inhoud: - soort van knuffellap aapje - badcapje van een aap - 2 pakken kraamverband - inlegverband - onderleggers - verbandwatten - 2 pakjes steriele wondkompressen - matrasbeschermer - zo'n matje (ook voor in bed denk ik) - Natalis babyhaarlotion, schuimbad, shampoo, olie, bodymilk - desinfecterende handzeep - desinfecterende handgel - flesje alcohol - flesje hibicet verdunning (?) - tape - 2 navelklemmen dit alles in een plastic box Jullie zullen het trouwens niet geloven maar.. We zaten dus de hele dag te wachten op die ketelvent. Mijn man trok het niet meer en ging er eventjes uit. Komt natuurlijk net die ketelvent, gaat aan het werk.. komt na 2 min weer beneden omdat hij het verkeerde onderdeel bij zich heeft en weer besteld moet worden bij de groothandel.. Die ketelvent is weer weg maar mijn man is nog niet terug en zijn telefoon ligt ook thuis. Denk dat hij zo flink gaat ontploffen als hij het hoort..
Pff.... Meryem. Wat een gedoe zeg. Hoe lang duurt het nu dan weer voordat het binnen wat er besteld moet worden? Ik denk dat ze binnenkort bij het ketelbedrijf een muntje op gaan gooien wie er naar jullie huis moet, want niemand durft meer.
ze bellen me morgen terug. Die jongen die nu boven bezig was zei al dat hij eigenlijk niet meer naar beneden durfde te komen toen hij erachter kwam dat hij het verkeerde onderdeel bij zich had..
Nou, ik ga er weer vandoor meiden. Ik ga zo uiteten met een vriendin en ga me even klaarmaken. Heb er echt zin in, even lekker bijkletsen, want heb haar al een tijdje niet gezien. Ik kom vanavond hier wel weer bijkletsen. Fijne avond iedereen!
Ik zat het met tranen inme ogen te lezen, Elke gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst de komende tijd. Dikke knuffel voor jullie
ooee lekker zeg uit eten Geniet er maar van! Nu kan je mooi nog zulke dingetjes doen voordat die kleine er straks is! Me man is er nog niet nee..
Dafke: beterschap met je blaasontsteking, en er zelfs al weeen door gehad! oei! moet je het inderdaad rustig aan gaan doen. Claudia: Wij gaan aankomende maandag naar het ziekenhuis om te kijken hoe het allemaal gaat. Ik zou een thuisbevalling doen, maar doordat ik nu trombose heb mag ik nie meer thuis bevallen, dit is te risicovol. dus gaan we in het ziekenhuis kijken hoe het eraan toe gaat. Ik moet er ook nog niet aan denken om in zo'n kamer te liggen! Elke: `het is bijna ondraaglijk waneer zoveel verwachting zo plotseling omslaat in zoveel verdriet ´ Wat een vreselijk nieuws! Heel erg veel sterkte met dit zware verlies! En we zullen zeker aan je denken! coco wij weten nog niet wanneer er iemand van de kraamzorg langs komt, maar dat zal wel niet heel erg lang meer duren. in de zevende maand zouden ze contact opnemen. Veel pleizer met je vriendin, lekker uit eten altijd gezellig! Meryem85 wat gedoe toch met je ketel, ik zou ook super kwaad zijn als het op deze manier allemaal gaat! ik hoop dat het heel snel opgelost wordt en dat jullie er weer lekker warm bij zitten
elke wat erg meid voor jullie heel veel sterkte toegewenst van de mei mamas heb er geen woorden voor...zo oneerlijk
meryem ook bij mij kwamen ze het kraampakket brengen alleen was ik niet thuis. het is wel de zelfde als vorige keer als ik de jouwe zo lees. ik ben ook bij menzis vandaar.
Fl3x gefeliciteerd met je verjaardag en de 27 weken. Wie is er bij cz verzekerd en heeft zijn kraampakket al gehad? Ik weet niet precies wanneer dat in huis zou moeten zijn
Ben een tijdje niet geweest, zit midden in wat examens. Hoorde het net van Ilona over Elke en net het bericht hier gelezen op de site Sprakeloos ben ik ervan en tranen in men ogen Elke ik leef met je mee en wens je zoveel sterkte en moed met dit verlies. Je hebt er misschien weinig aan, maar denk aan je. Dit is gewoon iets wat je niemand gunt, je leeft immers met elkaar mee naar de bevalling. Je hoopt gewoon nooit dat dingen zo zullen gaan. Dikke knuffel meid! Liefs Daantje
@Elke: Ik heb met tranen in mijn ogen je berichtje gelezen. Ik wens jou en Klaas heel veel sterkte toe!
Elke: heel veel sterkte wil ik jullie wensen. Dit gun je niemand. @coco: ik zit bij het VGZ en als extra kado heb ik een luiertas gekregen, wel een kei handige maar ik heb er net een. @minnie: ik ben bij de eerste ook ingeleid dus weet niet beter. hoop dat het mee valt.