hey meiden, lig nog in bed heb laatste dagen erg veel kramp vandaag ook weeer ben hondsberoerd net ook weer gespuugd...
26 mei 2008 onsukkie - 23 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - 4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) 4 juni 2008 Meryem85 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - thuis - (meisje) 8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim) 8 juni 2008 Zonneschijn - 32 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 elleno6 - ? jaar - ?e kindje - waar? - 12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (jongen) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 16 juni 2008 Esje1977 - ? jaar - ?e kindje Tweeling! - waar? - (meisje) en (jongen) 17 juni 2008 claudia0404 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim) 18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 22 juni 2008 maaike2902 - ? jaar - ?e kindje - waar? - 23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 24 juni 2008 elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) - bevallen op 8 maart - *charlotte 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding 26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 29 juni 2008 Fluffy - ?jaar - ?e kindje - Waar? - Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 11 Meisjes : 23 Verrassing : 7 Geheim: 3 Onbekend : 8 Tweeling : 2 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn Op dit moment zijn er 50 Juni mama's Always in our Memorie *Charlotte 8 maart 2008 * Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl* UP!
@schaapje: ik ben vorige keer ook ingeleid maar niet ivm suiker. ik had toen zwangerschapsvergiftiging, neigend naar Hellp, daarom hebben ze me meteen ingeleid en bijna KS maar net niet omdat onsluiting al tien centimeter was na 24 uur inleiden. hoop dat ik deze keer iets sneller onsluiting heb. Morgen komt iemand van het kraambureau, denk voor controle ofzo.
Hier nog geen kraampakket ontvangen en ook nog geen afspraak met de kraamhulp. Heb nog geen klossen geregeld, beval in het ziekenhuis maar je moet wel een verhoogd bed regelen voor de kraamhulp maar dat vraag ik voor de zekerheid als ik een intake gesprek heb. Flex ik voel me ook niet helemaal fit, gisteravond ook kramp en een beetje overgegeven, zal wel door de heftige groei komen, voel me nu wel weer goed. O ja nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Je baby is nog erg dun, het heeft een heel klein beetje vet onder zijn huid. Je baby is nu 34 centimeter lang en weegt ongeveer 800 gram. Een aromatische oliemassage kan helpen bij jeukende voeten en schouders. Controleer of de olie geschikt is voor de zwangerschap. ons meisje was met 26 weken 900 gram, iemand zei dat die van haar nog groter was, ik zou het toch dan aan je verlos navragen. weet ook niet of alles wat op internet staat klopt hoor.
hey dames ben gister weer bij de verlos geweest alles was goed! elke bij deze veel sterkte toegewenst weet ff niks anders te zeggen ons kindje was vorige week met de pretecho 946 gram en 26 cm las op 1 of andere site dat het ongeveer 34 cm is ofzo dan ist beebje maar klein qua lengte hihi maar ja moet ook nog 12 weken dus kan nog zat groeien in de lengte en in gewicht ga strax lkker an de zoute haring met veel ui jammie jammie! grtjs monique
@ elke jeetje wat erg ik heb er geen woorden voor kreeg kippenvel toen ik het las. heel veel strekte gewenst @minnie ik weet niet hoe lang ik die blaasontsteking al heb? want ik heb er weinig van gevoeld alleen gevoelog van onder en na het plassen want jeukerig.
Hey meiden! Ik heb inmiddels ook mijn kraampakket binnen. Van de prenatal heb ik nog niets gehoord, vind het wel raar. Ben wel benieuwd naar de blije doos. Ik heb ook nog niets gehoord van de kraamhulp, maar dat zal vast wel binnenkort gebeuren. Hebben jullie ook zo last van je ribben. Omdat de baby zo hoog ligt drukt hij tegen mijn ribben aan. Het het ontzettend benauwd en ben erg kortademig. Als ik me omdraai in bed ben ik al buiten adem. Heeft iemand hier ook last van en misschien een goede tip? Groetjes Margot
hoi even een vraagje ik zie dat jullie allemaal dozen ontvangen met spulletjes? ik heb hier nog niet van gehoord zouden ze dat niet doen in belgie? iemand een idee?
Ook ik wil Elke en Klaas een hart onder de riem steken met dit grote verlies. Gecondoleerd en sterkte met het verwerken van dit alles... Ik heb tot nu toe maar 1 doos ontvangen en dat was die van de Etos. Kruidvat kan ik pas ergens in april ophalen. En ik dnek van de Prenetal ook ergens in april. Ik ben trouwens niet lang meer hier geweest op het forum, omdat ik thuis kwam veelste moe was om nog iets te ondernemen. Af en toe kwam ik hier wel kijken, maar heb niet echt op iets gereageerd. Ik moet nog 12 weken werken en dan mag ik ook van mijn verlof genieten (joehoe).... Hoe is het met iedereen verder? O ja... flex.. nog gefeliciteerd met je verjaardag. Gr. Bianca
@ Elke: Heel veel sterkte meid! en ik zal aan je denken vrijdag! @ Schaapje: Mijn moeder kan lichamelijk niet meer mee, ze heeft progressieve ms. maar is altijd positief gebleven, dus dat scheelt natuurlijk ook wel een heel stuk in een chronische ziekte! Maar ze is al zeker weten een heel trotse "oma" ! is de eerste voor onze familie (oko van mijn vriend) dus ze zijn allemaal super blij! even een kleine update: Ik was gister op het werk, en stond gewoon. in een keer voel ik een 'plasje' in mijn onderbroek komen! (ieks) dus ik naar het toilet, maar het was geen urine, dat ruik je heel goed. het was reukloos. maar ook (naar mijn idee op dat moment) geen afscheiding, want dat is meestal wel iets dikker, en dit was wel zo dun als urine. (sorry voor de omschrijving) heb dus wel gewoon gewerkt, en in de gaten gehouden. dus toen ik 's avonds thuis kwam, tegen mijn vriend gezegt. hij al beetje boos en bezorgt geroepen: waarom bel je mij dan niet?!? dus hij stond erop dat hij de vk zou bellen. heeft die gedaan, uitleg gegeven, en ik moest dan maar even voor controle toch naar het zh toe komen. zo gezegt zo gedaan. dus hartje geluisterd, de vk even gekeken tussen mijn benen. dienstdoende arts erbij gehaald (pfff wat een lekker ding was dat ) heeft even op de echo gekeken, en later inwendig onderzoek gedaan met een (koude AAAH) eendebek. was gelukkig allemaal niks aan de hand, maar omdat ik nu net op 26 weken zit, willen ze dan toch graag even dat je langs komt uit voorzorg. nou, mijn vriend en ik allebei weer gerust gesteld naar huis. dat was mijn woensdagavond (eigenlijk moesten we boodschappen doen, die doen we straks wel!)
Sjoon wat zal jij geschrokken zijn meid, gelukkig niets aan de hand Hier ook nog steeds veel krampen een dindsdag dacht ik enige regelmaat er in te herkkennen en schoot in paniek, ik wou net onder de douche springen, maar moest ineens de grote boodschap doen na dagen , en hoppa weg krampen was dus wel erg blij
mo: fijn dat alles goed was bij de vk (altijd weer lekker als je er vandaan komt) margot: Van me ribben heb ik niet zo'n last, ben inderdaad wel erg benauwd. Vooral als ik de trap op moet of moet bukken om iets te doen ben ik buiten adem. Tips heb ik niet, denk dat het nog wel blijft aanhouden dat het kindje wat indaalt.. dafke: Voor die dozen moet je je hier meestal inschrijven via internet of bij winkels en dan krijg je vanzelf een ophaalcoupon. Weet niet hoe dat ik Belgie zit. Bianca: Nog 12 weken volhouden meid! Hoop dat het allemaal soepel gaat op je werk! sjoon: Zal inderdaad wel even schrikken zijn geweest, wel fijn dat ze het serieus namen en je even goed onderzocht hebben! Erannick: haha dat ken ik, heb ook regelmatig krampen vanwege een te volle darm . Beetje vies verhaal maar, we hadden gister best veel knoflook gegeten (was een beetje uitgeschoten) en me man kwam van het toilet af vanmorgen en zei dat zijn ontlasting naar knoflook rook.. kreeg vervolgens als opmerking: Ja, dat ruik je nog wel ergens volgende week als jij ook weer eens een grote boodschap hebt..