Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Mmm... aardbeien, lekker hoor. Ik heb vorige week framboosjes op, ook zo heerlijk.

Maar van die ketel zou ik echt gaan janken zeg. Het is nu dan wel lekker weer, dus misschien niet echt verwarming nodig, maar ik zou er helemaal gek van worden. Iedere keer bellen, en weer de halve dag thuis blijven om op die mensen te wachten, steeds weer vreemde mannen over de vloer... om er de volgende dag achter te komen dat het weer voor niks was, GRRR...
    En nu gaan jullie er werk van maken, wat gaan jullie precis ondernemen dan?

En hoe staat het eigenlijk met jullie nieuwe huisje? Wanneer krijgen jullie de sleutel enzo? Moet er veel aan gebeuren? Hopelijk ben je met de tijd nog fit genoeg om dan een beetje te helpen met klussen en alles. Of zijn er al hulptroepen ingeschakeld?

Ik geloof dat ik onderhand langzaam aan 'last' begin te krijgen van schoonmaakwoede. Gisterenavond om half 10 kreeg ik opeens de kolder in mn kop, en heb ik onze kunstplanten onder de douche gezet omdat er zoveel stof opzat. :D :rolleyes: Hoe verzin ik het he...? :)
    En ik merk ook dat ik wat netter ben geworden. Eerst gingen we altijd 's avonds gewoon naar bed en lieten we de glazen van die avond gewoon staan. Nu moet alles eerst opgeruimd zijn voordat ik naar bed ga, echt raar.

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Aaah, wat een liefies zeg... Ik vind konijntjes altijd zo schattig, maar mocht ze vroeger nooit hebben.

3. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Wat een snoepie zeg!

Coco wat zal het bij jou netjes worden :)
    ik moet zeggen heb nog geen last van schoonmaakaanvallen, was eerder veel nauwkeuriger dan het laatste jaar! Wil straks m'n hele huis nog wel grondig schoonmaken voordat de kleine er is.
    Aardbeien, lekkkerrrrrrrr! Zit nu aan een fruithapje, heb een appel,kiwi en een banaan door elkaar heen gedaan, smaakt ook bijzonder goed. Heb momenteel last van een chocoladetic maar dit is stukken gezonder!

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Mmm, klinkt ook lekker. Wat zijn jullie gezond bezig zeg!

5. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Spirit 70..thnx... ik wou dat ik me zo fit als jou voelde...ben weer eens oerberoerd, heb alleen een broodje op vanochtend en heb al heel de tijd het gevoel dat ik moet overgeven, ik durf me vinger niet in me keel te steken...denk wel dat ik me vet opgelucht zou voelen...houd die misselijkheid dan NOOIT op...ik word er echt moedeloos van ...sorry vooor dit geklaag...maar soms heb ik echt het gevoel het niet meer te trekken...

Meryem...ik weet gewoon verstandelijk dat donkerrode aarbeien heerlijk zijn...geniet er van..maar die lust op op dit moment zelf niet...

Trouwens als link naar de konijntjes zijn er hier veel dames met huisdieren? ik heb ze niet hou er niet zo van..en heb er ook niet echt de tijd voor om ze goed te verzorgen en aandacht te geven...
    Die konijntjes zijn er wel erg schattig uit...maarja...de verzorging he

Coco...schoonmaakaanvallen heb ik all the time...maar volgens mij heeft dat weinig met me zwangerschap te maken...hiervoor was ik altijd al supernetjes...ik raak nu juist gefrustreerd van het feit dat ik het niet meer goed bij kan houden (de huishouding omdat ik me zo beroerd voel)

hebben jullie leuke weekend plannen?
    ik was van plan vandaag heerlijk te gaan shoppen het weer ziet er ook zo lekker uit, maar daar is niets van terrecht gekomen...ik hoop dat ik me morgen wat beter voel

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    sorry breek ff in, ten eerste Elke en man gecondoleerd,vind het echt heel erg voor jullie.dit verdiend niemand,

En als je het hellup syndroom hebt,heb je kans dat je kindje slecht of niet groeid,ik denk dus daarom dat het kindje van elke zo klein was,maja dat kan zei zelf alleen maar bevestigen

dikke knuff voor jullie meiden

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ derona Hoe gaat het met jou meissie?

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja goed hoor,nog steeds druk aan de klus.hihihi de verlangens naar een kind worden wel weer heel sterk,maar we blijven posi he :D:D
    jullie gaan ook allemaal hard zeg pfff,

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Jeslin: Ja, wij hebben 2 honden. Ben echt helemaal gek van ze en kan me geen leven zonder ze voorstellen.
    Weekendplannen heb ik nog niet echt. Ik ben wel vanavond en morgenavond vrij, moet alleen zondag werken, maar heb nog niet echt een idee van wat ik ga doen. In ieder geval morgen de dag met mijn man doorbrenegn, en dan maakt het me niet zoveel uit wat we doen...

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wel rot zeg dat jij je nog zo beroerd voelt. heb je daar nog steeds iedere dag last van?

11. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    coco,

ja haast wel...ik word er echt gek van...
    heb net staan overgeven...

ik durf soms bijna niet te eten, omdat ik van te voren dan denk...dit is typisch iets waar ik missleijk van kan worden :S

12. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Jeslin wat vervelend dat je ieder dag zo beroerd bent! Ik hoop voor je dat het snel over zal gaan! Wij hebben een hond en twee katten, ben opgegroeid met dieren dus kan er niet echt zonder.
    :idea: Derona leuk dat we weer wat van je horen. Bij deze wens ik je veel klusplezier en ik hoop dat je hier snel komt melden dat je weer zwanger bent, het is je super gegunt!

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Lief van je,ik hoop het ook :D.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nog altijd elke dag misselijk? Wat een ramp zeg, hebben ze daar niet iets tegen bij de VK of huisarts?

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    derona: Leuk je weer eens te zien hier meid! Gun je ook van harte een kleintje! Klus-ze!

jeslin: heel irritant zeg dat je zo misselijk bent steeds.. zou er gek van worden. Wat zegt je VK ervan? En over je dierenvraag: Heb hier een aquarium waarvan de helft van de vissenpopulatie is opgegeten door een 'vegetarisch algeneter' zoals de vissenwinkel zei. Niet dus haha.. Heb er niet zoveel zin meer in, van mij mag dat aquarium wel weg.. :rolleyes: Van het weekend nog niet echt plannen. Manlief moet werken

coco: Wat we precies willen ondernemen weten we nog niet, maar dit moet zo niet doorgaan. Aangezien we gaan verhuizen is het voor ons niet zo heel erg, maar aangezien dit huis van een vriend van mijn man is en wij precies het hele verhaal weten, willen we wel een beetje regelen dat het ook voor hem goedkomt. Misschien eisen we wel dat ze een hele nieuwe plaatsen aangezien hij al 3 verschillende gebreken heeft gehad in de 3 maanden tijd dat hij hier staat. En als dat gemaakt moet worden gaat daar ook steeds zo'n lange tijd overheen en je verwacht gewoon niet van een hele nieuwe ketel dat hij allemaal gebreken heeft.
    De sleuteloverdracht bij de notaris heeft ook heel lang op zich laten wachten, door allerlei foutjes en dingetjes. Onze papieren bleven steeds liggen hier en daar ivm met overnames van bedrijven, ziekte van personeelsleden enz enz. Maandag mogen we gaan tekenen en dan keihard ertegen aan want er moet nog redelijk wat gebeuren. Mijn man heeft al wat mensen geregeld en zelf ook vrij genomen dus hoop dat het binnen een maand gefixt is.. Zie er wel een beetje tegenop maar goed..

Die schoonmaakwoede komt me ook bekend voor haha.. En soms kan ik mezelf wel opvreten omdat het hier nu zo'n troepie is en het ook geen nut meer heeft om nog alles te gaan opruimen of schoon te maken aangezien we toch weg gaan. Heb al wat verhuisdozen gehaald dus begin daar dan maar mee om me innerlijke woede te stillen haha.

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wat zijn jullie toch allemaal lief,

en meiden die buikfoto;s in hun album hebben staan

jullie buiken zijn super mooi

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Je quote mij...dus ik voel me aangesproken....maar wat jij schrijft is toch precies hetzelfde wat ik schreef?

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi allemaal,

Vlademira fijn dat alles goed was bij de vk en gefeli met je 27 wkn :D

Daantje jij gefeli met 27 wkn :D

Meryem wat leuk dat er ook veel verzorgingsproducten bij jou in het kraampakket zitten!
    En wat een gedoe zeg met die ketel, vind het knap van je dat je er zo rustig onder blijft, ik zou echt ontploffen denk ik en dat bedrijf de huid volschelden, vooral in deze positie hihi.

Schaapje fijn dat alles goed was bij de gyneacoloog :D

Cellie goed van je oudste dochter dat ze volgend jaar naar de havo/vwo kan :D

Mo fijn dat alles ook goed was bij jou bij de vk! En ik heb sinds ik zwanger ben meer zin in friet, vooral friet speciaal :( Wat ik normaal niet echt lekker vind. O ja en zoute haring met uitjes gaat er ook wel in.

Margotmarcel ik ben de laatste tijd ook kortademig, vooral als ik de trap oploop, is denk ik niks aan te doen want door het groeien van de beeb wordt je longinhoud kleiner, het is een beetje vervelend maar ach als dat het ergste is...

Sjoon dat was even schrikken meid van dat vochtverlies :confused: Weten ze nou wat het was ( vruchtwater of urine? )

Claudia ook ik heb regelmatig enge dromen :x En ik droom ook vanalles door elkaar grrr Als je dan wakker wordt is het net echt allemaal.

Nog bedankt voor jullie reacties over de klossen.

Flex ik hoop dat je je snel weer beter voelt meid want de laatste tijd is echt beroerd voor je zeg :x

Liefs Minnie

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

maak me enorme zorgen,

vandaag enorme krampen gehad maar ik denk door me darmen die zijn nogal van streek... ook voel ik de beeb weer es heel weinig hoevaak voelen jullie de beeb op een dag? ik vooral snachts en smorgens maar heel lichtjes zou dat mssn komen dat ze weer met der ruggetje naar boven ligt? pfff al ik dit weekeind die krampen hou bel ik mooi de VK

(ben trouwens gestopt met werken)

en heb een jurkje in amerika gekocht zal um in mijn album zetten

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ooh je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor,bedoelde hjet niet raar

Deel Deze Pagina