Hey Flex als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen meid, daar zijn ze tenslotte voor. Als je je zo druk maakt wordt het misschien alleen maar erger.
Flex: de ene dag voel ik de beeb veel meer als de andere dag. Heb vandaag de badkamer schoongemaakt en had ook best wat krampen, maar als ik dan wat op de bank ga liggen zakt het weer af. Gaat het bij jou zo ook niet weg? Als je last blijft houden zou ik gewoon bellen hoor!
Flex ik zou ook gewoon bellen hoor. was vanaovnd in het tuincentrum , en ben daar ook weer gewoon weggelopen van de krampen, voelde aan als ongi, maar eenmaal thuis onder de douche waren ze gelukkig snel weg Vandaag alweer 26 weken, en de babykamer is bijna af nog wat schilderen zoals de commode en dan zal ik hem ff showen als alles op de plek staat
heb vandaag niks gedaan alleen gelegen maar heb enorn veel lucht in mijn darmen en die veroorzaken de kramp pfff maar schrik wel steeds als ik het voel heb net naar de beeb gelisterd en ze was behoorlijk druk dus moet me nie zo druk maken pff als de vk niks had gezegt was ik nu nie zo bang geweest dat het mis zou kunne gaan :x
ik ga slapen hopelijk gaat het morgen goed hihi mssn moet ik nie zoveel frisdrank drinken tot morgen meiden! en welterusten
Flex, wat een mooi jurkje zeg? Ben je internet aan het afstruinen naar leuke kleding? ik ga slapen, tis al vet laat...maar was weer is misselijk
thnx jah op ebay was ik aan het winkelen geslagen haha erg verslavend hoor en tis gewoon nieuw en niet 2de hands Hoop dat jij je keertje beter gaat voelen meid dit is echt niks
nou ik voel me weer goed! vannacht weer een nachtmerrie gehad over me broertje wordt er gek van waar zijn de mooie dromen
Gelukkig maar, krampen zijn eng. Hebben jullie allemaal al definitief besloten wat de naam gaat worden? Ik lees ook dat de meesten het kamertje enzo al bijna af hebben. Wij zijn nog steeds aan het verbouwen boven, dus het schiet nog niet echt op.
wij zijn ook definitief uit de naam . En wat het kamertje betreft morgen begint mijn ventje met verven en in april leveren ze de meubels van het kamertje pas dus we hebben ook nog niks klaar.
wij zijn ook definitief uit de naam. Ik ga nu het eerste baby wasje draaien heb ariel sensitive gekocht.
Ik loop een beetje achter bij jullie met namen e.d. Mag wel opschieten. Mag je de babykleren niet wassen met gewoon wasmiddel? Sorry maar ik heb er geen verstand van, vandaar mijn vraag...
de baby kleertjes moet je wassen in een middel die anti allergisch is omdat het baby huidje nog zo gevoelig is
Wij wisten de naam al voordat we zwanger werden hihihihi Als het een jongetje was geweest, was het lastiger geweest. Hier na het weekend beginnen met de baby wasjes, want ze komen zometeen de babykamer pas brengen