ik heb ook altijd ariel omdat mijn man niet tegen alles kan!hij krijg er uitslag van ik ga gewoon alles wassen met ariel!
Ja drom was ik dus ook met Ariel, van de rest ga ik onder de uitslag zitten en loop ik hele dagen te krabben.
daar heeft hij ook last van ... ik heb niet zon zin om straks alles apart tegaan wassen met verschillende wasmiddelen ik gebruik gewoon de ariel en als de baby er straks uitslag van krigj dan kan ik altijd nog overstappen.
Goedemorgen meiden..ik hoop dat met jullie alles goed is! wij zijn gelukkig na 26 weken ook definitief uit de naam! dus agnes je bent de enige niet die er zo lang over doet hoor wij zagen de naam op een geboortekaartje bij de verloskundige,en het was meteen zo van ja dat word 'm hihi en ons kamertje is ook nog niet af we moeten nog witten en de meubeltjes in elkaar zetten.. Dus ik hoop half april alles af te hebben,ik heb gister een lila quinny kinderwagen gekocht,mijn vader gaat hem maandag ophalen ben benieuwd,was nog splinternieuw,en echt niet duur..
proberen kan je altijd toch ik heb sinds een paar dagen last van me schaamstreek zijn er meer die er last van hebben?
ik had de laatste dagen soms last van me stuitje en heb eens gegoogled en kwamen meteen pagina's over bekkeninstabiliteit tevoorschijn.. heb het maar snel weer weggeklikt..
ik had een paar weken gelede last van me onder rug en bekken was ik mee naar de dokter gegaan en die zei dat het ook weer over kon zijn over 2 weken en dat is ook zo! heb er nu bijna geen last meer van! denk dat het werk nu wel te zwaar word ik sta van smorgens 8 tot savonds 6 op me benen en dat 3 dagen de dagen die ik werk slaap ik trouwens wel erg goed das wel een voordeel.
Goedemiddag alweer, Nou voel me vandaag gelukkig iets beter. Ik ga zo denk ik even naar prenatal, ik heb echt een paar zwangerschapshirts nodig, die buik van me word nu echt groot...zo opeens uit het niets. Uit de naam zijn we nog steeds niet, sterker nog we vinden geen enkele opties echt leuk zovan dat is HEM. Al het een meisje was, had ik al tig namen gehad, dan stond de naam al vast voor verwekking hahah... Ik vind het zo moeilijk om een moderne, niet hollandse overigens, stoere, originele jongensnaam te vinden...maar goed, op dit moment is dat ook mijn minste zorg, vind het wel vervelend omdat ik daardoor niet gemotiveerd ben om ook actief op zoek naar een geboortekaartje te gaan. Weten jullie leuke betaalbare sites voor geboortekaartjes? gr Jes
goed idee, dan gaat het vanzelf weer over Nee idd niet teveel googelen, anders maak je jezelf helemaal gek. Ik was laatst aan het zoeken en toen kwam ik vanalles tegen over cervixinsufficientie. Heb ik ook gauw weggeklikt..
Wij waren ook vrij snel klaar met de namen... de babykamer ook trouwens, dus nu is het alleen nog het kaartje uitzoeken en daar ebn ik ook nie zo snel in blijkt hahaha
haha ja.. zoiets had ik ook. Ik lees het maar beter niet, dan gaat het vast wel weer weg.. (moet zeggen dat het ook alweer wat minder is)
geboorte kaartjes hebben wij ook nog niet ik heb net wel gebeld naar de drukker en ik ga maandag een paar boeken ophalen! dus we zijner een beetje mee bezig!
Fijn dat je je wat beter voelt. Ik heb ook het idee dat mijn buik vanuit het niets is verschenen. Vorige week zag niemand dat ik een buik heb, en gisteren ineens allemaal clienten die ineens vroegen hoe ver ik was.
Pijn in het stuitje en schaambeen is inderdaad een teken van B.I. Heb last van beide, maar door die pijn kan je dan ook geen stap meer zetten.