dat is wel heel erg zeg.. sterkte meid.. Wanneer moet je eigenlijk de geboortekaartjes over het algemeen uitgekozen worden/zijn? Op zich is dit toch niet zo'n moeite of moet je ruim van tevoren aangeven welke kaartjes je wilt?
Ik heb ariel sensetive gekocht omdat dat in het boekje van wij jonge ouders stond EN HIJ RUIKT HEEEEEERLIJK! hangt nu lekker buiten in het zonnetje de voplgende was staat alweer aan kan ik morge ofzo lekekr dagje strijken
meiden ik zit met een probleem ik weet niet meer hoe het bedje opgemaakt moet worden weer dat eerst het zijltje moet maar dan heb ik nog 2 moltons 1 dikke zachte en 1 dunne gladde welke moet eerst boven op het zijltje? ik weet het nie meer
die ariel sensetive ruikt idd heel lekker ja ik heb de gewone ariel en die ruikt ook super lekker vind ik! doe je straks nog een x alles wassen of is 1x genoeg?
Aangezien ik niet zoveel kan doen ivm de verhuizing zit ik eraan te denken om ook alvast wat kleertjes te gaan wassen. Als ik het daarna opberg in plastic afgesloten boxen kan dat toch? lijkt me?
ik was het liever nu en dan af en toe even weer buiten hangen om te luchten want heb nl zo'n gevoel dat ik te vroeg ga bevallen en dan is alles iig uitgewassen
ja dat zou ik ook worden ik word helemaal vrolijk als ik op de baby kamer ben die heerlijke zwitzal lucht en de kleertjes enzo heerlijk gewoon!
hihi dat snap ik hoor, ik denk ook dat als ik het gewassen heb, het voor eerst zal zijn dat ik zin heb om te gaan strijken
Ik moet dinsdag weer naar de vk. Toch maar even goed op het bord kijken met geboortekaartjes voor inspiratie
Met 35 weken de kleertjes wassen is vroeg genoeg hoor, en gewoon bij de gewone was hoor.... Op een bedje GEEN zeiltje, dat is zelfs gevaarlijk. Alleen een molton en een laken over het matras, en dan een laken+dekentje om onder te slapen en klaar! Hier nog steeds geen naam
Hoi hoi, Ben vanmorgen niet wezen sporten ( normaal sport ik altijd op zaterdagochtend) maar aangezien ik ook het huis moest poetsen en boodschappen doen had ik daar even geen zin in. Merk gewoon dat ik nu keuzes moet gaan maken, of vanmorgen gaan sporten en vanmiddag niks doen, of niet gaan sporten en het huishouden doen. Ik wil zo graag alles doen maar mn lichaam wil het niet op het moment grrrrrrr De meeste van jullie hebben last van de stuit las ik, daar heb ik sinds een week ook last van pfff en ook mn onderrug, ik denk dat het komt door al dat extra gewicht wat we nu mee moeten dragen, ben nl al 11 kilo aangekomen en ik moet nog 13 weken.... volgens mij ben ik straks op het laatst wel 30 kilo zwaarder pffff het idee alleen al haha een echt kamerolifantje Had net een lekkere smoothie gemaakt van banaan, kiwi en optimel vanillevla, lekker gezond zou je denken maar heb er gelijk een lading paaseitjes bij opgegeten Agnes wij hebben ook al een definitieve naam voor ons kleine meisje, maar het was niet makkelijk hoor, voor een jongetje vond ik het makkelijker. Dafke gefeli met de 27 wkn meid Hier ook nog geen geboortekaartjes maar ga maandag bij de drukker boeken halen van familycards, ze staan ook op internet onder www.geboortekaartjes.nu en het leuke van dat bedrijf is dat je je geboortekaartje terug kan laten komen in een schilderijtje of baby-album, echt heel leuk! Heb me gisteren opgegeven voor een bv.voorlichtingsavond, in 3 avonden krijg je heel veel info over bv en het voorkomen van problemen. Lijkt me wel leuk al die info. Iemand nog iets leuks doen dit weekend? Wj krijgen vanavond visite en morgen lekker niksen