Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou heb ik weer wat rozig bloedverlies in m'n inlegkruisje zitten... beetje vervelend. Het lijkt me wel gewoon een adertje ofzo, maar kun je dat krijgen van niezen of zoiets, want ik heb geen sex gehad ofzo... heb wel af en toe een harde buik, maar die doet niet zeer en is ook niet vaak ofzo.

Lekker irritant, vind het een beetje overdreven om daar in het weekend over te bellen eerlijk gezegd.

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik zou wel even bellen vooral als je ook harde buiken hebt...
    Maarja van niezen kan er idd ook wat knappen.

Maar ik zou even bellen al was het alleen voor mijn geruststelling

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ja moest vorige week al heen voor hetzelfde en toen zei ze ook: zolang je er geen buikpijn bij krijgt of krampen kan het niet veel kwaad, maar het moet niet te vaak gebeuren.

Nou heb ik geen krampen ofzo, maar wel zo nu en dan een harde buik. Denk niet meer dan voorheen, maar nou ga je erop letten he.

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik weet er alles van ben gestopt met werken ivm krampen nu bij elk krampje schiet ik in de stress :rolleyes:

5. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Onsukkie gewoon bellenmeid daar zijn ze voor, je zelf ongerust maken is niet goed voor jullie.

Hier ook last in de schaamstreek, het lijkt soms wel of de boel verkramd down under.

Zo ik ga zo weer naar de keuken de lasagna staat in de oven mjam nu al trek in.

Babywasjes heb ik ook al gedaan, maar heb geen apart wasmiddel gekocht, heb ik bij nick ook niet gedaan, er is tegen mij verteld zonder wasverzachter wassen en komt er uitslag weet je direct dat het aan de wasmiddel ligt

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, echt he... vorige keer ook echt roze, dus vermengt met "gewone" afscheiding, maar ja, je MOET bellen zeggen ze. Kon ik gelijk komen. Niets aan de hand, maar toen ik gelijk meost komen, ging ik me toch zorgen zitten maken. Was uiteindelijk niets natuurlijk, dus wil nou ook niet te snel bellen.

Denk dat zolang ik geen pijnlijke krampen krijg ik in elk geval het vanacht even afwacht en anders morgen ga bellen als het dan nog niet over is.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb trouwens vandaag spierpijn gevoel in me buik :confused: heb niet eens buikspieroefeningen gedaan :p

maar heb nu ook weer harde buiken en dat van alleen de was doen :cry:

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hoeveel harde buiken 'mag' je eigenlijk hebben zonder dat het kwaad kan en je rust moet nemen?

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb geen id eigenlijk ze vroeg wel of er regelmaat in zat nou nee dus maar moest oppassen want het kon over gaan in weeen nou daar zit ik nu nie op te w88 paar x per dag zou nie erg moete zijn maar de heledag door moet je voor bellen meer weet ik ook nie eigenlijk :(

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou het punt is, ik heb ze niet tussendoor, maar als ik gezeten heb en ik sta op (zowel bij de tafel, bank als uit de auto) dan krijg ik geheid een harde buik.

Volgens mij ligt ukkie dan ook heel hoog en voor m'n gevoel zak ie even later dan naar beneden. Duurt ook echt maar een paar tellen. Maar dat is dus best wel eens meer dan 10x per dag.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Die harde buiken zijn trouwens niet pijnlijk. Het alleen dat als ik ga staan ik echt plassen moet (zo voelt het) en dan na een paar tellen is dat gevoel weg. Als ik dan met dat gevoel aan m'n buik voel dan is die redelijk hard, maar ik vind het ook niet echt een voetbal. Het voelt meer alsof uk vreselijk raar gedraaid is, maar dat kan niet volgens mij.

12. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik heb van de vk beladvies gekregen voor de harde buiken, bij mij is verteld bij 3 harde buiken met een kleine beetje regelmaat gelijk bellen, oftwel bij 3 in het uur ongeveer, omdat ik dus ook kans heb dat ze omslaan in weeen

mischienheb je hier iets aan

13. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Wij hebben al een naam maar we kijken toch nog wel rond of we een andere naam tegen komen. Afgelopen week is er bij bekenden van ons, (niet echt vrienden) ook een baby geboren met dezelfde naam die wij ook in gedachten hadden dus nu veranderen we misschien nog wel.
    Misschien een idee om hier allemaal namen te plaatsen die het bij ons niet worden, misschien helpen we elkaar op deze manier een beetje.

Harde buiken heb ik vooral in de avond maar volgens mij komt dit ook door het eten en wat je overdag allemaal hebt gedaan. Merk nu ook dat de baby steeds hoger gaat zitten, mijn onderbuik is nu wel lekker soepel.
    Voel de baby soms ook echt draaien en dat is ook niet echt een prettig gevoel!

Vandaag de blijde doos opgehaald bij de prenatal, dit vond ik de leukste doos van allemaal! Vandaag ook de doos opgehaald bij kruidvat maar die vond ik een beetje tegenvallen. Van de etos had ik al een tijdje maar daar zat niet zoveel in als van de prenatal.

Voor de dames met rugproblemen, ik heb vanmiddag een babyBelt gekocht, moet zeggen dit geeft echt wel steun aan de buik maar ook aan je rug! Ik heb de babybelt van het merk Anita.

Mijn vriend had afgelopen nacht een leuke droom over de baby. De gynaecoloog kwam bij ons thuis de controle doen. Ik lag op een bed dat in de hal bij ons stond. Daar kan helemaal geen bed staan ivm de ruimte maar goed in een droom kan alles. Hij haalde het kindje gewoon uit mijn buik en legde het naast mij neer in bed. Toen ging de gyn ff weg, moest naar de wc. De baby huilde en mijn vriend legde een dekentje over de baby heen. Daarna stopte de gyn. de baby gewoon terug want het was nog te klein om buiten m'n baarmoeder te leven! Maar de gyn was super tevreden over de baby, alles was helemaal goed! Vond het wel grappig toen hij het vanmorgen vertelde, hij is er dus ook heel erg mee bezig!

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    :) :) wat een leuke droom haha.. ik droom alleen maar raar!

en onze namen die het niet worden zijn,
    Kelsey,chelsea,daphne,femke,benthe,zoe,verder weet ik het ff niet meer haha

15. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Leuk idee van die namen Spirit!

(Is is wat anders als al dat geklaag hier ;) ;) ;) )

Ik ben er alleen nog steeds niet uit.....ik heb dus een lijstje met ca 10 namen....pfffffffff

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    meiden met harde buiken of klachten: veel sterkte!

spirit: wat ontzettend lief dat je vriend ook over de baby droomde haha.. echt schattig dat hij er dus ook blijkbaar zo erg mee bezig is. :)

Hier een beetje lui, was ook nogal chagerijnig en had het eigenlijk op mijn man gemunt maar die was zo happy dat de chagerijnigheid weer voorbij gehobbeld is.. :D
    Ga nog even Paul de Leeuw afkijken..

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0

Ja maar op wie anders.............. :) :) :) ;)

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    hahaha, het was wel irritant eigenlijk. Hij kwam thuis en ik 'zocht' eigenlijk naar een foute opmerking van hem zodat ik even kon zeuren maar die kwam maar niet :p

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Heeft trouwens iemand van jullie iets van de Rainforest-lijn van Fisher price? Vind alles zo cool :)

20. Niet meer actief

Ja het was allemaal even schrikken, maar nu gaat het naar omstandigheden erg goed met haar.
    Ze ligt nog wel in het ziekenhuis maar ze boekt vooruitgang.

Deel Deze Pagina