Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    :)

2. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Derona: Heb jij ook zo'n last van je darmen?

3. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hallo meiden,

@Ktje; Wat onzettend naar voor je. Ik wens je heel veel sterkte.

Ik ben dus nog thuis. Mijn bloedwaarden waren ietsje verbeterd ten opzichte van gisteren, mag nu dus nog een paar dagen thuis blijven en dan opnieuw controle. De echo was prima; het hartje klopte! Heb er zelf niet eens zoveel van mee gekregen, moest spugen tijdens de echo (balen). En ik heb zetpillen gekregen tegen de misselijkheid en het overgeven, hopelijk gaat dat iets doen.

Knuffel, Josie

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    nee valt mee,maar ze borellen zo af en toe wel heel erg

5. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Josie, fijn dat je (nog) niet naar het ziekenhuis hoeft. Hopelijk gaan de zetpillen hun werk doen! Heb je wel een foto van de echo meegekregen? En had je bij de vorige zwangerschap ook zo'n last?
    Veel beterschap!

Ktje, veel sterkte meid! Voelde je het al aankomen of helemaal niet?

6. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hoi Zonneschijn,

Ik had inderdaad bij alle zwangerschappen zoveel last. Gelukkig hield het tussen 3 en 4 maanden wel weer op. Ik ken ook wel mensen die het 9 maanden lang hadden. Maar toch, ik had erg gehoopt dat het nu beter zo gaan. Hoe gaat het met jou? Nog niet veel last?

Liefs, josie

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik hoor het grappig nieuws,van mijn nicht,dat haar zus ook zwanger is,en even ver als mij is
    vond wel grappig hih

8. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    O wat leuk zeg!

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja,ik hoor nu best veel in mijn omgeving die nu zwanger zijn,
    hebben jullie dat ook?

10. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Nee, wel toen we bezig waren.
    Dat vond ik erg moeilijk, inmiddels allemaal bevallen ;)

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja kan me voorstellen dat dat ook super moeilijk is,en vooral als je zelf dan ook bezig b ent

12. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Dat was het zeker!
    Ook me zus voor de 3e keer (niet geplant alle 3) zwanger.
    Dat was best frustrerend! Waarom zei wel... en wij die het zo graag willen niet! Is inmiddels bevallen van een gezonde en mooie zoon!

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja meis komt me bekent voor,
    mijn schoonzus,was net zwanger toen ik wat kreeg met mijn ventje,daarna raakte ik zwanger,toen zei,weer en nog een keer,
    en toen dacht ik ook van waarom hun wel en wij niet

14. Djam

Djam Actief lid

2 aug 2007
    284
    0
    0
    Maasdijk
    Ik heb dat ook ja, het is een apart gevoel. Haha er kriebelt een veertje in je buik tenminste zo voelt het

Liefs Mariska

15. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi,

ik weet niet of je mijn verhaal in het andere topic hebt gelezen, maar wij zitten dus ook in een lastige situatie... Ik heb afgelopen weekend ontdekt dat ik zwanger ben, en mijn vriend weet dit nog niet, ik ga het hem vanavond vertellen... Door de situatie met zijn ex, zijn dochtertje van 7 die hij bijna niet mag zien, zijn ex die om het minste of geringste weer een rechtzaak aanspant, zal het voor ons ook niet makkelijk worden.... 1 van de dingen waarom ik het zo eng vind het te vertellen aan hem, is dat ik weet dat hij weer meer angst zal krijgen zijn dochtertje kwijt te raken...

Lastig he... ik weet ook nog niet hoe het allemaal zal gaan... Maar denk wel dat het belangrijk is dat je eerlijk bent, en dat jullie het zelf vertellen aan zijn dochtertje. Ookal zal de reactie van zijn ex dan misschien erg zijn, jullie zijn in ieder geval eerlijk geweest... Sterkte!

16. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    gefeliciteerd aan alle zwangeren!

is er nog een plaatsje voor mij?

ik heb me nog niet eerder durven melden omdat ik zo onzeker ben als de pest!
    heb ondertussen al 4 testen gedaan en een bloedtest maar toch geloof ik het nog steeds niet, en tegelijk ben ik zo bang dat dit fout afloopt.
    ik heb nl nergens last van, alleen het gevoel nog steeds dat ik ongesteld moet worden en dus ook diezelfde lage rugpijn en het gevoel in mijn buik...

zijn er nog die na 5 weken zo een gevoel hebben in hun rug/buik?

17. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    We hebben op zich wel goed contact met zijn ex maar we willen het nu nog niet zeggen want ik ben nog maar net zwanger, het kan ook nog mis gaan, waar we niet vanuit gaan hoor. ik bedoel dan maken we zijn dochtertje blij en veroorzaken misschien wel veel stres bij zijn ex. Zijn dochertje gaat het zeker horen van ons zelf en op een leuke manier! Zijn ex gaan we het ook persoonlijk vertellen die hoeft het niet bij de bakker via een ander te horen.
    Daarom was ik ook benieuwd hoe anderen dat doen, al snel vertellen of wachten totdat er 12 weken voorbij zijn.

18. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Dames even een vraagje?
    Ik heb vreselijke koppijn!
    Mag ik er wat voor innemen? Wordt er knetter gek van :(

19. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Wel fijn dat er in ieder geval goed contact is met zijn ex.... Dat scheelt al wel een heleboel.

Ik weet niet hoe mijn vriend erop gaat reageren als ik vanavond vertel dat ik zwanger ben, maar als het allemaal goed gaat en hij er ook een beetje aan gewend is, dan vertellen wij het ook samen aan zijn ex denk ik... Als ik erbij ben is ze namelijk er aardig en lief en begripvol, en dan rkijgen we meer kans om het rustig uit te leggen en te vertellen dan wanneer hij het alleen doet. Hij mag namelijk alleen maar via sms of email met haar communiceren... (niet van de rechter ofzo hoor, maar dat wil zij).

Misschien is het leuk als jullie zijn dochtertje straks een knuffel geven met daarop "liefste zus" ofzo... Ik weet ook niet echt wanneer je zoiets verteld, denk dat je inderdaad even moet afwachten tot je eerste echo, en kijken wanneer je het echt gaat zien.

20. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Ik heb me laten vertellen dat gewoon paracetamol geen kwaad kan... Maar geen ibuprofen ofzo, gewoon lichte paracetamol en dan even op bed gaan liggen. Sterkte!

Deel Deze Pagina