gelukkig gaat het de goede kant op meid! Ik heb hier mega spierpijn in zijn buik snap er niks van de kleine voelde ik vanmorge totaal niet ik helemaal in de stress me vriend zei ga ligge en hier heb je de angelsound kon niks vinden aan de rechterkant waar ze altijd zit toen ging ik links luisteren pfew daar was het hartje maar bewegen ho maar kon schudden wat ik wou ze blijft stug liggen terwijl ik dit berichtje typ voel ik der eindelijk hihi pfff wou dat het zaterdag was ik wil die echo!
Hey fl3x,weet je dat het helemaal niet goed is al die stralen voor je kindje,van zo'n angelsound En kindjes slapen ook veel in het 3e trimester omdat ze nu gaan aankomen en de hersentjes worden groter..ik zou het niet meer doen zo'n angelsound kijk af en toe is niet erg,maar als jij je druk maakt,kan je beter de verloskundige ff bellen.. Is mij verteld! Kijk af en toe is niet erg, maar ik las ook al dat je gister had geluisterd.. p.s is niet aanvallerig bedoeld
ik voel de kleine nu ook niet meer zo heel erg veel vergeleken met een paar weken geleden! ik kan nu wel goed voelen hoe hij ligt dan is het helemaal hard
Volgens mij kan die angelsound geen kwaad hoor. Staat ook in de handleiding dat je zo vaak kan luisteren als je wil.
zal er wel bij horen dat het nu minder word maak me er niet zo heel erg druk over!vind het wel fijn dat hij mijn blaas nu een beetje met rust laat dan kan ik weer wat beter slapen!
Ik vind het vaak wel funny dat ik het gebiedje rond me navel even zie uitpuilen en weer zie inzakken.. denk dan echt van: 'Whats going on there?' (net zo'n hamster onder een tapijt)
Om even terug te komen op het ploepnavel onderwerp van laatst, ik heb nu dus een ploepnavel als ik moet lachen of hoesten. Vind ik zo gek. Ik herken dat hamster onder het tapijt idee ook helemaal,
Mij is anders verteld agnes door de verloskundige.. ik geef ook alleen maar advies,maar je baby voel je af en toe ook ff niet,moet je niet gaan schudden ..raakt zo'n kleintje helemaal van van slag..
Mijn vk zei dat het geen kwaad kon, dus daar ga ik dan maar vanuit. Ik heb op internet ook geen wetenschappelijk onderzoek gevonden wat aantoond dat het wel gevaarlijk is. Wat ik gevonden heb is dat het met "ultrasound" werkt, volgens mij hetzelfde als pretechos en medische echo's. Ga ervan uit dat dat ook niet gevaarlijk is.
Hebben jullie trouwens ook wel eens zo'n drukkend gevoel in je doos ongeveer? Is dat indalen ofzo? Lijkt me wat vroeg... het doet niet zeer, maar 't is net zo'n gevoel als dat je ongestelt bent soms, net of er druk op staat.
Hallo allemaal! Wat een shitzondag zeg met al die regen Over bewegen gesproken, die van ons houdt mij sochtends uit mn slaap als ik naar t toilet ben geweest. Dan denk ik: nog ff een uurtje dutten, maar ho maar! dan is-ie wakker hoor! Wel lekker om van te genieten, gezellig ook zo'n hamster onder t tapijt ! Ik heb bewust geen angelsound gekocht, raak je alleen maar van in de stress. Soms voel ik m de hele dag niet en dan ga ik er savonds echt even voor liggen, en dan ineens: huppakee, daar istie weer! Moet nu toch iedere 4 wkn naar de verlos, dus die luistert wel, dan vind ik het ook veel specialer. maar ieder voor zich uiteraard! Ik heb die Anita-band ook aangeschaft. Maar draag m bewust niet iedere dag omdat ik ook mn banden niet lui wil laten worden. Ik merk wel dat het extra steun geeft, en da's wel erg fijn. Ik heb nog niet echt last van mn doos, wel enorme schaamlippen hahaha, t ziet er niet uit, hopelijk worden t geen kipfilets... ! doei meiden, suc6 en geniet ervan! NIET KLAGEN, MAAR DRAGEN 8) 8)
Nee, die schaamlippen zien er inderdaad niet uit, gelukkig (ahum) kan ik ze niet meer zien door die buik, haha.
Ja idd, geen idee waarom soms wel en meestal niet. Merk het wel eerder als ik een tijdje gestaan heb.
@ claudia thnx voor de tip maar mijn vk zei ook dat de angelsound helemaal geen kwaad kan en je zo vaak mag luisteren als je wilt. heb net gestreken had het beter even kunnen laten wat een kluns ben ik zeg! whahaha hele ochtend bezig geweest ben dood op nu en ja idd heb me pols verbrand maarja alles is gestreken nu nu de kleertjes nog
had ik net een heel bericht getypt druk ik per ongeluk op een verkeerde knop en ja hoor ALLES WEG! Bij deze kom ik zelf ook nog ff terug op de namen, misschien heeft iemand anders er wat aan! Voor een meisje: Nicole, Marleen, Claudia, Maran, Britt, Sanne, Iris, Inez, Jara, Ivanka, Tamara, Larissa. Voor een jongen: Allard, Brian, Jarno, Ferdi, Boaz, Brandon, Delano, Leon, Tygo, Joni, Lorenzo, Roy, Barry. Zou leuk zijn als meerdere dames hier een lijstje zouden plaatsen met meisjes en jongensnamen! Hier gelukkig geen ongesteldheidspijn! Als je de baby een dagje weinig of niet voelt is niet zo'n ramp hoor, de baby's krijgen steeds minder ruimte ze kunnen dus ook niet altijd bewegen. Mijn baby geeft protest als ik op mijn rechterzij slaap. Draai ik om op mn linkerzij ligt het lekker stil! Ben ook blij dat ik mn schaamlippen niet meer kan zien, worden steeds groter!
zijn jullie ook zo moe?ik kan wel hele dagen slapen!en er komt niks uit me handen. wat vinden jullie van deze namen: max,milan,sem,sam,jelle,tess,tessa,zoe,julia vind ik wel mooie namen!