Julia is echt helemaal onze naam, alleen onze beste vrienden kregen 3 maanden geleden een dochter en ja hoor... Julia. Wel leuk dat je als vrienden zelfs met namen op 1 lijn zit, maar wij waren er minder blij mee. Gelukkig hebben we nu een goeie 2de als vervanger van de naam Julia.
meisje: - Maggie - Maria - Julia jongen: - Pieter - Gerrit - Cornelis Dat was ons lijstje zo ongeveer ff uit het hoofd. De namen die we hebben uitgekozen staan er dus niet tussen, haha.
wij hebben niet echt lijstjes, mijn man blijft maar bij die ene naam hangen.. weet het gewoon nog niet..
hey dames hoe ist hier? hier alles ok wat namen betreft hebben we nie lang over na hoeven denken waren we heel snel uit... ook ik ben veel sneller moe en krijg af en toe last van mijn rug en heb ook last van bandenpijn maar goed zoals iemand hier al eerder typte nie klagen maar dragen volgens mij grtjs mo
Wij hadden eerst als meisjes naam Elise maar het is nu een andere geworden zelf vond ik Sterre heel erg leuk maar me vriend niet en had ook nog Alisha in gedachten maar die vindt mijn vroiend ook niks haha
Mijn vk zegt dat er nog helemaal geen onderzoek naar is gedaan of de angelsound kwaad kan. Zij vond het niet kunnen dat er zomaar iets op de markt wordt verkocht waarvan niet is bewezen of het schadelijk is. Ik heb zelf ook een angelsound maar luister maar heel af en toe. Tja het blijft moeilijk he, ze weten gewoon nog niet of het wel of niet kwaad kan, maar als het met mate gebeurd kan het volgens mij niet echt schadelijk zijn. Maar iedereen moet goed naar zn eigen gevoel luisteren.
Hier ook een lijstje van namen. Meisje: Fleur, Kirsten, Aislinn, Lindsey, Sylvie, Luna Britt, Nina Jongen: Stephan, Quinten, Rick, Sebastiaan Hiet staan ook niet de namen tussen waar wij voor hebben gekozen. Geven jullie je kindje meerdere namen? Wij geven haar nog een 2e en misschien 3e naam, maar ze wordt niet gedoopt, ik ben zelf ook niet gedoopt.
Ik heb 2 namen gezien die ook op mijn lijstje (van 10 hoor!) staan...grappig! Maar nog steeds niet eruit dus.... Ik heb wel onlangs de engels klinkende namen geschrapt van mijn lijstje; Jamie, Joey, Kane, Dean, Jack De Nederlands KLINKENDE namen heb ik over....
Wij hebben voor beide geslachten 3 namen. Dit omdat ik heel graag m'n oom wilde vernoemen, die is op mijn uitgerekende datum (de oorspronkelijk in elk geval, inmiddels ben ik 3 dagen vooruit gezet door de echo's) precies een jaar geleden overleden na een heel kort en heftig kanker ziektebed. Ik was gek op die man, daarom wil ik hem heel graag vernoemen, zeker omdat het dezelfde periode is en hij het allemaal niet meer heeft mee mogen maken. Hij heette Adrie, dus bij een jongen wordt de middelste naam Adrie, bij een meisje wordt het Adriana. De 1e naam is een door onszelf gekozen naam, en ook de roepnaam. En de 3e naam is bij beide geslachten een naam uit de familie. De meisjesnaam (3e naam) komt in beide families voor, en de jongensnaam (3e naam) alleen bij mijn kant van de familie. Het wordt dus: onzenaam - oomsnaam - familienaam Expres m'n ooms naam in het midden, lekker tussen ons en de familie in, dat heeft ie wel verdiend. Wordt er emo van...
ik ga zo nog even afwassen en me mentaal voorbereiden op het telefoontje morgenochtend 8 uur naar het ketelbedrijf..
ik heb een koortslip, baal er van, eerste in mijn leven. Schijnt voor pasgeboren baby's erg gevaarlijk te zijn
ja dat klopt idd ze kunnen hersenvliesontsteking krijgen daardoor vertelde mijn VK. maar beter nu dan net na je bevalling he
ja zeg dat wel, maar heb effe gelezen op internet, en als je regelmatig ( drie keer per jaar) een koortslip hebt dat je dan zelfs in de periode dat je geen blaasjes hebt ook dan niet mag zoenen en knuffelen met een pasgeboren baby. wist ik helemaal niet en mijn zus heeft echt vaak een koortslip, heb d'r meteen gebeld en ze vond het niet echt leuk. Maar hoe lang na de geboorte moet je hier dan mee uitkijken?
Al met al een heel gedoe, en het is niet duidelijk aan te geven hoe lang dit moet worden vol gehouden, het risico is het grootst in de eerste 4-8 weken, maar daarna kunnen nog steeds vervelende infecties optreden als de baby besmet raakt met het herpesvirus. van deze site heb ik het : http://www.babyopkomst.nl/index.php?log ... 0koortslip
Ja het is erg vervelend idd maar niet onbelangrijk. Als je zelf maar geen last hebt in de eerste maanden anders zijn de rapen natuurlijk helemaal gaar
ik heb het nu vanavond gekregen, zal binnen twee weken wel weg zijn, ga morgen meteen een zalfje halen. hoop dat ik bij de geboorte er geen last van heb.