Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik hoop het ook voor je, maar dat zal denk ik wel meevallen ;) je hebt er normaal ook geen last van. mssn bij iemand in de buurt geweest of "gezoent" die het had toevallig? dat kan het natuurlijk verklaren ;)

2. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    daar ga ik nu hard over nadenken, wie had een koortslip waar ik bij in de buurt ben geweest.

(wel rustig hier)

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

tis zeker rustig hier.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik ben er wel hoor.. :D

zit alleen ondertussen tv te kijken..

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hhaha oke.... doe ook altijd 2 dingen tegelijk hihi ;)

6. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Hahaha meiden , goedenavond trouwens.

Hier de namen voor een meisje die het niet zijn geworden Anouk, Fleur, Christel.

De namen voor een jongen die het niet zijn geworden, kevin, giovanni, Bas die vondt ik erg leuk maar me mannnetje niet.

Wij vernoemen wel de tweede naam wordt vernnoemd en derde naam is er niet.

ik had geen koortslip toen ik aan de bevalling van nick begon en de volgende dag had ik er een, je schijnt ze ook van de bevalling te kunnen krijgen omdat je weerstand dan ook iets anders is.
    Ik mocht toen ook niet knuffelen en kusjes geven echt een ramp is dat heb je na 9 maanden je kindje in je armen en je mag nit ff lekker knuffelen, ik hoefde overigens geen mondkapje op

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    pfoew lijkt me erg zeg om net op dat moment een koortslip te hebben..

8. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    ik hoop ook deze bevalling geen koorstlip te krijgen maar ja zal je net zien, bah

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Zo das ook bizar idd zeg..... nou moet je echt op van alles gaan letten! Gelukkig zelf nooit last van gehad, maar familie leden wel....

Voor onze jongensnaam is het best easy: vernoemd naar een familielid

De meisjesnaam is een eigen roepnaam en de rest ook vernoemingen.

Ik heb eigenlijk nooit een lijst gehad bedenk ik me nu....

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    meiden, ik ga maar eens naar bed en nog even een boekje lezen..

slaap lekker alvast voor jullie + voor de kleine druktemakers in onze buikjes. ;)

11. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Slaap lekker Meryem

12. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hai (aanstaande) mammies,

even een positief berichtje van mij:
    Het gaat allemaal prima!
    Lekker nog even met zijn tweeen op vakantie geweest vorige week en nu begonnen met het grote opruimwerk. Wijhebben nl. geen echte babykamer, maar doen het bedje bij ons op de slaapkamer en verplaatsen een ladekast uit de kamer (die dus leegmoet...) naar de slaapkamer als commode. De badkamer is ook groot genoeg, dus daar maken we nog wat kastjes en een xtra aankleedkussen op de wasmachine.

Ik vind het echt een hobby om tweedehands koopjes te scoren, van de rommelmarkt, marktplaats ed. Als je ziet hoeveel we al hebben uitgespaard! Vandaag weer bij de babywinkel geweest en het is af en toe ecgth schandalig wat ze durven vragen. Voor een gewoon rechthoekig katoenen lakentje met een leuk randje: 25 euro! Een stoeltje (lees stuk schuimrubber) 40,- !
    Verwonderen jullie je daar ook wel eens over? Dat alle dingen voor babies xtra duur zijn? En dat je helemaal gek gemaakt wordt over alles wat je 'moet' hebben?
    Ik denk dan vaak aan vroeger, of aan gezinnen in minder rijke werelddelen. Dan is de onzin makkelijk te shiften van het noodzakelijke!

Slaap lekker alvast.......

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Goedemorgen ladies! Had het koud en kon niet meer slapen dus ben er alweer een tijdje uit..

Evitaa, mooi dat alles goed met je gaat en fijn dat jullie samen lekker even zijn weggeweest! Ik vind alles ook schandalig duur! Vooral al die merkspullen vind ik gewoon overdreven duur..
    Denk daarom ook dat wat meubeltjes bij de Ikea gaan halen. Zo'n baby heeft het vast niet in de gaten of hij/zij in een bedje ligt van 100 euro of van 400 euro of een shirtje aanheeft van 30 of van 5 euro..
    :p

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ eevita hey meis fijn dat alles goed gaat meid :D

Hier ontzettend slecht geslapen had mega pijn aan mijn heuo en was in een kwarties tijd wel 3x naar de wc geweest die kleine was me toch druk in mijn buik ze voelde blijkbaar dat ik me weer zorgen maakte en zat te stressen want gisterenavond werdt me vriend weer nie goed morge heeft ie afspraak (eindelijk) :rolleyes: vandaag issie lekker thuis kan ik voor um zorgen :)

15. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

wij doen drie namen
    1ste naam roepnaam 2de naam van mijn moeder en derde naam is een vreemde naam vond ik zelf erg leuk

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo weer een druk weekend achter de boeg en wat hebben jullie gekletst zeg :D

Wij hebben ook al 1 naam waar we helemaal uit zijn!

En inderdaad spullen voor baby's zijn heeeeel duur!
    ik ben ook een echte marktplaats verslaafde haal er bijna alles vanaf en heb laatst weer een hoop verkocht soms zelfs met winst ;)

Onze babykamer bijvoorbeeld compleet gescoord op MP voor 100 euries verkocht voor 400 :)

Nu een commode voor 50 euro en een gietijzeren bedje (kids factory 600 euro :confused: ) voor 125!
    Dus het kan goedkoper hoor meiden :)
    We moesten alleen wel een stukkie rijden...in Amsterdam ook onze wandelwagen opgehaald!

Wij hebben de maxi-cosi mura flamingo slice off course!
    wandelwagen reiswieg voetenzak + regenscherm voor 529!
    Echt een koopje dus...je wilt niet weten wat die in andere winkels kost..
    Wie heeft de buggy ook al aangeschaft en welke? :D

Ik had gister bloedverlies gehad dat was wel even schrikken maar gelukkig niets bijzonders een geknapt bloedvaatje ofzo maar toch schrik je ervan he?

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jeetje meis dat schiet ook niet op met je ventje he! hopelijk niks ernstigs hoor!

Hier ook een dametje die gisteravond heel de avond druk was maar ik vond het erg fijn omdat ik me inderdaad ook zorgen maakte na het bloedverlies..liever dat ze dan druk is dan helemaal stil he ;)

18. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hallo mede juni mama's

Helemaal in het begin van mijn zwangerschap heb ik me bij jullie aangesloten. Alleen omdat ik toen geen internet had ben ik hier daarna amper meer geweest, dus ik denk ik meld me nog een keer.

Ik ben 23 juni uitgerekend van ons eerste kindje. Zelf zal ik dan 24 zijn.
    Of we een zoon of dochter krijgen zal tot die tijd een verrassing blijven.

Mijn zwangerschap zelf verloopt tot nog toe zonder al te veel problemen, al werk nu wel halve dagen.

Alle 762 pagina's bijlezen zal me niet lukken ;) , maar vanaf nu zal ik hier denk ik geregeld te vinden zijn.

19. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    welkom moaatje en gefeliciteerd nog met je zwangerschap :D

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    flex: hopenlijk kan je vannacht wat beter slapen meid. En gelukkig gaat je vriend morgen naar de dokter, ben benieuwd wat er uit komt..

bwtje: wat cool dat je allemaal goedkope dingen kan scoren! dat is ook een soort hobby van mij, voel me dan zo goed als ik ergens iets goedkopers heb kunnen krijgen haha :) . Zit ook nog een beetje te surfen voor een goedkoop leuk wiegje..

Moaatje: welcome back en fijn dat alles goed met je gaat!

even een update over mijn ketelavontuur (al zullen jullie er nu wel moe van worden :p):
    Vanmorgen belde ik en werd nogal afgesnauwd. Vervolgens heeft mijn man (heel boos) opgebeld. Het is dus zo dat de leverancier van de ketel (intergas) de ketel niet wil komen maken voordat het installatiebedrijf het volgens de normen geplaatst heeft. Opeens stonden er om 9 uur 3 mannetjes van het installatiebedrijf voor de deur (nu kan het opeens wel), en zijn nu druk bezig op zolder en op het dak om een goede afvoer te maken (want dat was het probleem), aangezien tussen 10 en 11 er mensen van intergas komen om de ketel te komen maken.. zometeen dus als het goed is en ben benieuwd of ze het voor die tijd afkrijgen.

Zo zie je maar weer dat je beter je werk meteen goed kan afleveren want je zult net zien dat je er dus weer voor op je vingers word getikt en ervoor moet terugkomen. Volgens mij is daar ook een mooi spreekwoord voor maar kan ik nu even niet opkomen :p

blijf ondertussen rustig op mijn stoeltje zitten en ben benieuwd hoe dit afloopt vandaag..
    :rolleyes:

Deel Deze Pagina