Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo, was ff op de bank gaan liggen, in slaap gevallen natuurlijk. Voel me nu wel iets beter, ga maar even 2 ontbijtkoekjes naar achteren gooien.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Auw, er stak een voet uit m'n zij, dat deed dus écht zeer! Hij stond al in m'n zij en dan in ene zo'n karate kick!

Als dit een voorbode is kan ik m'n lol nog op zeg.

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Vind de tijd nu juist heel langzaam gaan, word ook steeds benieuwder naar de kleine. Gelukkig krijgen we de 28e nog even de kans om binnen te gluren met een echo, ik kijk er erg naar uit!

4. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Onsukkie, gefeliciteerd met je 30 weken, in mijn beleving ben je al zooooooo ver! ik vind de tijd nu al langzaam gaan. Ik kan er niet zo goed meer tegen het zwanger zijn alles leuk en wel...maar ik ben merendeel ziek...

Vladimera, hele mooie namen, Quinten heb ik ook aan gedacht maar ik heb zo een vriend...die bijna alles wat ik leuk vind...homoachtig vind...vraag me niet wat ik er onder moet verstaan...maar het komt erop neer dat hij het dan niet leuk of mannelijk genoeg vind...zelf komt meneertje met bar weinig suggeties..

meiden, vandaag merkte ik voor het eerst echt dat ik snel moe wordt...meestal voel ik me heel de dag wel moe...maar had net even boodschappen gedaan voor dinner...en ik was helemaal kapot toen ik de trap (2hoog) op was met boodschappen...moest zeker 15 minuten even zitten om bij te komen....nu al dit :( ..laat staan als ik straks 30 weken ben als Onsukkie :confused:

Een kennis van me is gisteren bevallen...ik vond het zo spannend...leek wel of ik zelf moest...

nou ik ga even de moed bij elkaar schrapen om in de keuken te staan.

Hebben jullie ook dat je heel snel vol zit, maar toch heel erge honger hebt en dan tegen beter weten in...door eet...je vervolgens misselijk voelt en dan ook nog eens een potje zure maag krijgt?
    ik heb echt het gevoel dat ik haast niets meer kan eten

ik heb het in een eerdere post al gevraagd, maar weinig reactie op gekregen...hebben jullie leuke sites voor geboortekaartjes?

Gr. Jes

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @jeslin dat snel vol zitten heb ik ook last van kan niet meer zo veel eten!
    en het moe worden heb ik ook ben tegewoordig zo snel moe als ik naar de zolder moet ben ik moe en verder kom er weinig uit me handen!
    het nadeel van ditforum is dat je weinig reacties/antwoorden krijg!
    maar ik kan je helaas niet helpen aan een paar site`s sorry.

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bwtje,
    hij is leuk hè die man in Helmond van Kijk nou! Hij nam ook echt de tijd. Ik zie je morgen weer!

Vlademira, leuk dat je jullie gekozen naam hier al vertelt. En leuke namen ook!
    Wij zijn er ook uit, maar vertellen um niet vantevoren. Ik kan ons niet gekozen-namenlijstje zo snel even niet vinden. Komt nog...

Ilona, fijn dat je pretecho mooi was.

Jeslin en Bwtje, weet zo geen sites voor geboortekaartjes, maar heb hier bij de juni-mama's wel eens een site voorbij zien komen. Dus iemand moet um weten..

Krokus, balen van je koortslip zeg!

Marktplaats is inderdaad erg leuk en niet duur winkelen!

Ik ben vandaag bij de VK geweest, alles was goed, maar moet wel rustiger aan gaan doen. Heb in 14 dagen tijd, elke dag (op 1 dag na) iets gepland staan (buiten m'n werk om...). Is ook wel iets teveel.
    Verder krijg ik een 30 weken-groeiecho, omdat ons kindje net iets te klein is. Hoor de laatste tijd nogal enge verhalen over te kleine kindjes. Hoop niet dat ons dat ook gaat overkomen!
    Ook krijg ik dan en anti-Dspuit, omdat ik bloedgroep 0 negatief heb... Krijgt iemand anders deze spuit ook rond de 30 weken? En heb je er veel last van?
    Ik ga snel koken, want moet nog naar Italiaanse les zometeen.
    Fijne avond en misshcien tot straks.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Vervelend zeg! Ik heb nagenoeg nergens last van en ben het soms als ik een off-day heb al helemaal zat, dus ik heb echt met je te doen!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

omg. wat een vreselijke dag is dit pfff ging effe koken doet gasstel het nie goed pfff en daarna was ik klaar met koken kreeg ik de vlam in de pan :confused: zit nu nog te shacken :(

9. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
  10. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ja je kunt op sommige beelden echt een klein mensje zien. hij kust ook zijn been en dat was heel duidelijk op de foto te zien echt zo gaaf.

11. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
  12. vlademira

vlademira Niet meer actief

fl3xgirl
    ook al een pech dag ?
    hiero ook vanmorgen toen ik opstond stoote ik mijn hoofd was er duizelig van, vanmiddag sloopte de kat het toetsenbord van mijn laptop daarna sneed ik in mijn vinger net ging hij weer bloeden en gleed net van de trap af hart klopt me in de keel

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

gaat lekker dus.... :rolleyes: we hadden beter in bed kunne blijve ligge ;)

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goh, ik had ook beter in bed kunnen blijven, dus zullen we dan met zn 3en maar terugduiken?

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Jeslin: www.poobies.nl. Daar gaan wij bestellen, zijn er heel erg tevreden over, proefdruk was echt super. En de site is heel makkelijk in gebruik.

@ Zonneschijn: Ja, ik krijg die spuit ook. Heeft toch allemaal met rhesus-factor ofzo te maken?

Nou, ik moet er weer vandoor, heb alles bijgelezen maar niet echt tijd om verder op iedereen te reageren.
    Vanavond of morgen ben ik weer helemaal aanwezig. Heb nu geen tijd.
    Fijne avond iedereen!

16. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik ben het helemaal met Bulldog eens, ik blijf hoop houden maar echt een sociaal clubje is het hier niet aan het worden....jammer!

Het lijkt alleen om een vast klein clubje te draaien die het over koetjes en kalfjes hebben.....echt jammer is dat, degene die minder frequent hun neus laten zien, maar dan wel een echt bericht posten lijken totaal geen aandacht te krijgen.

Ik heb nog steeds de hoop dat dit beter zal worden naarmate de zwangerschap vordert, maar echt plezier heb ik er op het moment niet aan, wél behoefte!

Ik krijg nu mijn 5e kind, de 2e gedurende de tijd op dit forum en heb echt een hechte band ontwikkelt met de andere februari 2007 moeders, ik moet zeggen dat ik dat hier niet snel zie gebeuren.....dat we dalijk allemaal precies weten wie wiens kind is, en waar iemand woont en noem het maar op..........zelfs meetings, leuk voor de kinderen die leeftijdsgenootjes etc etc.

Ik bedoel mijn bericht niet geheel negatief (ik snap dat dat wel een beetje zo zal overkomen), maar meer hoopvol.....het zou zoveel leuker kunnen zijn/worden....

Natuurlijk hoef je niet op iedere regel te reageren (alhoewel ik dat wel heel leuk vind hoe een enkeling dat doet, knap hoor *respect* zo goed ben ik daar ook niet in.....

Wat denken jullie hiervan?

Gr. Cellie.

2000 berichten :oops: :oops:

17. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hai meiden!

Ik ken het gevoel zo snel buiten adem te zijn, moeten idd maar iets rustiger gaan doen...

Heb vandaag een 3d echo laten doen bij Wereldkind Rotterdam , was zo super! Ik heb een prachtig kindje! Maar eigenlijk om eerlijk te zijn vind ik alle kindjes prachtig hahahaha!

Alleen onze kleine bleef lekker slapen hihi, geen hele actieve baby gezien dus maar wel mooie plaatjes, zal ze snel plaatsen!

Allemaal mooie namen zie ik voorbij komen idd, onze namen staan er ook niet tussen, maar das ook wel des te leuker!

Ik ga de plaatjes f plaatsen ,
    -x-

18. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik lees net je bericht cellie en ik ben het idd met je eens, beetje kil hoe je soms het gevoel krijgt dat je er niet toe doet als je wat vertelt, terwijl andere altijd elkaar berichten...

Misschien zijn we niet interessant genoeg .... hihi

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ flex: miss heeft je vriend een virus in het evenwichtsorgaan? heb ik in okt 2006 gehad, maar daar komen ze heel slecht achter, ben pas in januari 2007 weer voltijd gaan werken, en voor die tijd alleen maar als het een beetje ging. heel naar was dat. neuroloog en arbo arts,en kno arts konden het ook allemaal niet vinden, en dan een dokter die me niet heel erg serieus nam op dat moment. zat daardoor ook helemaal in een dip.

20. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Cellie en Kleintje...

Ik ben het ook met jullie eens! Er zijn idd een paar dames die op iedereen reageren, en dat vind ik super knap...zelf doe ik dat niet :oops: , dan is er idd een clubje waarbij het lijkt of ze alleen op elkaar reageren...dat vind ik wel jammer..
    Reden waarom ik me juist bij dit forum meldde was om toch op een persoonlijke manier met meiden te praten die in dezelfde situatie zitten...en ervaringen, tips ect uit te kunnen wisselen...het was mij ook al opgevallen dat het contact toch heel erg oppervlakkig blijft...

Kleintje ik overweeg ook om een 3d echo te doen bij wereld kind...ik raak nu meer overtuigd door jou bericht...wat heb je daar betaald?

Gr. Jes

Deel Deze Pagina